TheBull έγραψε:mousatos έγραψε:wake woke woken
Δηλώνω αδαής περί κινημάτων αλλά νομίζω ότι δε το κλείνουν. Δηλαδή, χρησιμοποιούν το ‘woke’ ως τίτλο.
Αυτό ακριβώς. Οι δε φράσεις αλλάζουν από κράτος σε κράτος, ακόμα και όταν μιλάμε για native speakers. Το πρόχειρο παράδειγμα που μου έρχεται είναι το "drink driving" που λένε οι Βρετανοί, το οποίο στις ΗΠΑ θεωρείται λανθασμένο γραμματικά.
Δεν ήταν τόσο ωραίος όσο ο προηγούμενος ο αγώνας, αλλά στο τέλος μας αποζημίωσε
-Mercedes αλλού
-Red Bull ξεκάθαρα δεύτερη αλλά μακριά από την Mercedes.
-Το midfield είναι και πάλι πολύ κοντά όποτε θα δούμε πολλές μάχες
- Η McLaren είναι πολύ γρήγορη με λίγα καύσιμα ενώ η Racing Point με πολλά.
Για να δούμε και στις άλλες πίστες.
Ο Hamilton θα ξαναγράψει τα βιβλία των ρεκόρ ήδη από φέτος από ότι φαίνεται.
TheBull έγραψε:Ο Albon τι οδηγεί άραγε;
Ενα μονοθεσιο που συνολικα στον αγωνα ηταν 44" αργοτερο απο το μονοθεσιο του Verstappen? Ή μηπως ο Ολλανδος ειναι το νεο "φαινομενο Alonso" που ΤΣΑΚΙΖΕΙ τους ομοσταβλους?
Οχι πως παιζει ρολο φυσικα το ποσο το ξεζουμαει ο Max και ο καθε αλλος οδηγος. Οτι και να κανουν, στο Λουη θα ειναι αρκετο να κερδισει το μετριο Bottas ωστε να παρει μια ακομα κουπα. Αυτο το κακο με τη Mercedes μη μας ξαναβρει την επομενη δεκαετια. Φτανει τοση τσοντα!
Οσο για τον Εκλερακο εχει αρχισει και γραφει λαθη το κοντερ. Σε δοκιμαστικα... σε αγωνα... Να τα λεμε αυτα, γιατι την επομενη φορα που θα ριξει 1 δεκατο στο "φαινομενο Vettel" θα αρχισουν παλι οι υμνοι για το "νεο φαινομενο" στο χωρο της F1.
George_Prix έγραψε:Οσο για τον Εκλερακο εχει αρχισει και γραφει λαθη το κοντερ. Σε δοκιμαστικα... σε αγωνα... Να τα λεμε αυτα, γιατι την επομενη φορα που θα ριξει 1 δεκατο στο "φαινομενο Vettel" θα αρχισουν παλι οι υμνοι για το "νεο φαινομενο" στο χωρο της F1.
Από ότι βλέπω κατάλαβες ήδη ότι ο Λεκλέρ θα βρεθεί πιο σύντομα σε θέση διεκδίκησης τίτλου και άρχισε από τώρα το τραγούδι. Περαστικά.
Η δε παραμύθα με τους ομόσταβλους, έχει την πλάκα της. Αλλάζουν ο Άλμπον με τον Γκασλί και ο Άλμπον πάει όπως ο Γκασλί και ο Γκασλί όπως ο Άλμπον. Το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι αυτοί οι δύο είναι ισοδύναμοι ελάχιστα καλύτεροι από έναν Ρώσο pay driver.
The FIA stewards at the Styrian Grand Prix have declared a protest submitted by the Renault Formula 1 team against the two Racing Point cars of Sergio Perez and Lance Stroll as admissible, and it will be ruled upon when the evidence has been gathered.
The protest concerned Appendix 6 of the FIA sporting regulations, which relates to listed parts, and what can and cannot be shared between teams.
It relates specifically to the front and rear brake ducts used by the Racing Point RP20, which Renault clearly believes are more similar to those used on last year’s Mercedes W10 than the rules allow.
Corto Maltese έγραψε:Από ότι βλέπω κατάλαβες ήδη ότι ο Λεκλέρ θα βρεθεί πιο σύντομα σε θέση διεκδίκησης τίτλου και άρχισε από τώρα το τραγούδι. Περαστικά.
Απλα βλεπω την ιδια περσινη γαργαρα στα λαθη του Μονεγασκου κι αν κανει κανενα λαθακι ο Μαξ πεφτει ο σερβερ του σαιτ απο τα ποστς.
Ας τα κραταω εγω τουλαχιστον τα στατιστικα του δικου σας, για να υπαρχει καποια ισορροπια
Corto Maltese έγραψε:Η δε παραμύθα με τους ομόσταβλους, έχει την πλάκα της. Αλλάζουν ο Άλμπον με τον Γκασλί και ο Άλμπον πάει όπως ο Γκασλί και ο Γκασλί όπως ο Άλμπον. Το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι αυτοί οι δύο είναι ισοδύναμοι ελάχιστα καλύτεροι από έναν Ρώσο pay driver.
Πλακα ξεπλακα, αυτο ηταν-ειναι-θα ειναι το μετρο συγκρισης. Οι ομοσταβλοι. Απο εκει θα βγαλουμε συμπερασμα για το ποσο καλος ειναι ενας οδηγος, οχι απο τα αποτελεσματα. Περσι για παραδειγμα οι οδηγοι της Ferrari σαρωνανε και φετος σερνονται. Δε ξεχασαν να οδηγανε φυσικα. Αλλα ακομα και να σερνεται το μονοθεσιο, αν δουμε τον εναν να παλευει να μπει στη δεκαδα και τον αλλον να τσιμπαει και κανενα βαθρο μια στο τοσο, ξερουμε ποιος ειναι ο "καλος".
mikeerfol έγραψε:https://www.motorsport.com/f1/news/renault-racing-point-mercedes-protest/4832791/The FIA stewards at the Styrian Grand Prix have declared a protest submitted by the Renault Formula 1 team against the two Racing Point cars of Sergio Perez and Lance Stroll as admissible, and it will be ruled upon when the evidence has been gathered.
The protest concerned Appendix 6 of the FIA sporting regulations, which relates to listed parts, and what can and cannot be shared between teams.
It relates specifically to the front and rear brake ducts used by the Racing Point RP20, which Renault clearly believes are more similar to those used on last year’s Mercedes W10 than the rules allow.
Ντάξει, όπως λέει και ο λαός "της κοντής ψ***ς οι τρίχες της φταίνε"...
Οσα χρονια και να περασουν οι ομοσταβλοι θα ειναι παντα σημειο αναφορας ο ενας για τον αλλον.
Δλδ το σαββατο πιο σημαντικο ηταν τα 1,4 που εφαγε ο Μποτα απο τον Λουης παρα το 1,2 (που θα ηταν λιγο πιο κατω του Μαξ)
Χειροτερος αυτος ο αγωνας σε σχεση με τον 1ο. Ειδατε τι κανει το SC?? Δημιουργει πλασματικες δευτερες θεσεις
Ο Λεκλερ το ειχε δηλωσει. Οτι θα παει επιθετικα στους πρωτους γυρους για να κερδισει θεσεις. Δυνατος!!!
Φανταστειτε να το ειχε κανει ο Φεττελ αυτο...
Οι Μερκ ειναι αλλους πραγματικα. Και ο αθλος του Μαξ να βρισκεται εκει κοντα ειναι πραγματικα απιστευτος.
Τωρα πως καποιοι βλεπουν τον Λεκλερ οτι θα βρεθει πιο γρηγορα σε θεση διεκδικησης τιτλου?? Τι βλεπουν που εμεις δεν βλεπουμε? Την εξελιξη? Τις μελλοντικες κλεψιες? Τους μαγους της στρατηγικης?
Ας μας πουν αν θελουν.
< >
Δεν νομίζω ο Max να είναι χαρούμενος ή έστω ικανοποιημένος που τερμάτισε τόσο μπροστά από τον Albon.
Θα πιθανολογουσα ότι μάλλον θα σκέφτεται ότι μετά τα δύο πρώτα GP, είναι 28 βαθμούς πίσω από τον πρώτο και 22 βαθμούς από τον δεύτερο Hamilton και ότι σε μια πίστα που η Mercedes είχε προβλήματα, φέτος ήταν εκτος ανταγωνισμού.
TheBull έγραψε:Ας μην υπερβάλλουμε όμως και με τους teammates.
Δεν νομίζω ο Max να είναι χαρούμενος ή έστω ικανοποιημένος που τερμάτισε τόσο μπροστά από τον Albon.
Θα πιθανολογουσα ότι μάλλον θα σκέφτεται ότι μετά τα δύο πρώτα GP, είναι 28 βαθμούς πίσω από τον πρώτο και 22 βαθμούς από τον δεύτερο Hamilton και ότι σε μια πίστα που η Mercedes είχε προβλήματα, φέτος ήταν εκτος ανταγωνισμού.
O Max ειναι πιο χαρουμενος απο το Μποττας παντως κι ας τερματισε μια θεση πισω. Γιατι εριξε μισο γυρο στον ομοσταβλο του, ενω ο Μποττας τερματισε πισω απο το Λουη.
Ειπαμε... Ο #1 αντιπαλος του καθε οδηγου ειναι ο ομοσταβλος του. Οτι και να τερματιζεις, αν εισαι εστω και μια θεση πισω απο τον ομοσταβλο σου εισαι ο χαμενος της υποθεσης. ΝΟΜΟΣ.
George_Prix έγραψε:TheBull έγραψε:Ας μην υπερβάλλουμε όμως και με τους teammates.
Δεν νομίζω ο Max να είναι χαρούμενος ή έστω ικανοποιημένος που τερμάτισε τόσο μπροστά από τον Albon.
Θα πιθανολογουσα ότι μάλλον θα σκέφτεται ότι μετά τα δύο πρώτα GP, είναι 28 βαθμούς πίσω από τον πρώτο και 22 βαθμούς από τον δεύτερο Hamilton και ότι σε μια πίστα που η Mercedes είχε προβλήματα, φέτος ήταν εκτος ανταγωνισμού.
O Max ειναι πιο χαρουμενος απο το Μποττας παντως κι ας τερματισε μια θεση πισω. Γιατι εριξε μισο γυρο στον ομοσταβλο του, ενω ο Μποττας τερματισε πισω απο το Λουη.
Ειπαμε... Ο #1 αντιπαλος του καθε οδηγου ειναι ο ομοσταβλος του. Οτι και να τερματιζεις, αν εισαι εστω και μια θεση πισω απο τον ομοσταβλο σου εισαι ο χαμενος της υποθεσης. ΝΟΜΟΣ.
Υπερβαλεις τωρα.
Ο ομοσταυλος μετραει οταν ειναι περιπου ισοδυναμοι η τελος παντων υψηλης κλασης. Οχι ενας ρουκι με εναν πολυπειρο πρωταθλητη, η με εναν κορυφαιο πιλοτο.
Ο Μαξ ανταγωνιζεται με τον "πουθενα" Αλμπον, ενω ο Μποτας με τον εξακις Λουη. Οταν ο Μαξ κερδιζει τον ομοσταυλο ειναι απλως Κυριακη, οταν το κανει ο Μποτας τον γραφουν ολες οι εφημεριδες
Fiat Panda 7,6l/100km