Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#655152
REALZEUS έγραψε:Η Medrano-Ferrari παρουσιάζει την ιλαροτραγική παράσταση "Το Μεγάλο Τσίρκο"!!!

Πρωταγωνιστούν:
- Καραγκιόζης ο Σεβαστιανός Φεττελάκης.
- Χατζηαβάτης ο Κάρολος Λεκλεράκης
- Καραγκιοζοπαίκτης ο Ματθαίος Μπινεδάκης και μεγάλος θίασος που κάνει ό,τι του κατέβει.

Θιασάρχης, και ο |λογοκρισία| που πληρώνει, ο Ιωάννης Ελκανάκης.


Όλοι η συντελεστές του τσίρκου Κρητικοί είναι; :shifty:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655155 :s_rofl :s_rofl :s_rofl

Έτσι μου βγήκε εκείνην την στιγμή.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#655162 Θα φανεί off topic σε μερικούς, αλλά δεν είναι:

Ακούμε για DAS, για αντιγραφή από φωτογραφίες και για φοβερό ταλεντάκι σε ομάδα με πωλητήριο.

Κανείς δεν βγήκε να πει ότι ο κινητήρας της Mercedes που καπνίζει αδιάλειπτα στην πλάτη του Perez έχει κάνει ΝΕΟ άλμα. Και κυρίως κανείς δεν θα υποννοήσει με απαράμιλλη βρετανική ειρωνεία ότι αυτό έγινε με παράνομο τρόπο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655170 Η ασφαλιστική θα το απορρίψει γιατί είναι λάθος το σχεδιάγραμμα - η στροφή ήταν δεξιά, όχι αριστερή...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#655171 Δεξιά είναι και στο σχεδιάγραμμα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655173 Αν θεωρήσεις την φορά εισόδου από πάνω, ναι.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#655178 Εγώ αυτό που θα παρατηρήσω είναι ότι σε βρεγμένο με μικρότερη επίδραση του κινητήρα στην απόδοση η Φεράρι πήγε χειρότερα. Πώς γίνεται αυτό ενώ το πρόβλημα είναι ο σύνδεσμος κινητήρας τώρα που σταμάτησε να κλέβει θα μας το πει κάποιος κουρού.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655181
Corto Maltese έγραψε:Εγώ αυτό που θα παρατηρήσω είναι ότι σε βρεγμένο με μικρότερη επίδραση του κινητήρα στην απόδοση η Φεράρι πήγε χειρότερα. Πώς γίνεται αυτό ενώ το πρόβλημα είναι ο σύνδεσμος κινητήρας τώρα που σταμάτησε να κλέβει θα μας το πει κάποιος κουρού.


Όταν λέμε ότι το πρόβλημα της Ferrari είναι αεροδυναμικό, δεν νιώθουν κάποιοι. Επίσης, ο Kimi είχε 320 χ.α.ω. στο speed trap την Παρασκευή, την υψηλότερη ταχύτητα από όλους. ΟΚ, όλοι ξέρουμε ότι το speed trap (και το straight line performance in general) είναι συνάρτηση ισχύος και drag, αλλά όταν η Alfa έχει 320 στο trap και η Ferrari, με τον ίδιο κινητήρα, έχει 305, ε κάτι καταλαβαίνει ακόμα και ο πιο άσχετος για το τι φταίει στις ευθείες φέτος!!!

Αυτός ο μπινές, ο Μπινότο, τελικά τσίπα δεν έχει πάνω του - πέρα βρέχει!!! Κρίμα, γιατί τον συμπαθούσα ως μηχανολόγο...
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#655190 Μπορει να ειχε λιγοτερο φτερο ο Κιμαρος :yahoo:

Πιστευω στο μακρινο μελλον να διαρευσει αυτη η περιφημη μυστικη συμφωνια.....για να πιστουν και οι απιστοι. :roll:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#655192 O Horner έλεγε ότι και στο GPS φαίνεται η διαφορά στην επιτάχυνση που (δεν) έχουν στην Ferrari

O Magnussen δήλωσε ότι τα Q modes φέτος φαίνονται/νιώθουν πιο αδύναμα από πέρσι


< >
Άβαταρ μέλους
By TheBull
#655207
BARHonda έγραψε:O Horner έλεγε ότι και στο GPS φαίνεται η διαφορά στην επιτάχυνση που (δεν) έχουν στην Ferrari

O Magnussen δήλωσε ότι τα Q modes φέτος φαίνονται/νιώθουν πιο αδύναμα από πέρσι


< >


Δεν θα ''νιώθει'' βρε ο Magnussen. Δε μπορεί να καταλάβει ότι αυτό που νιώθει είναι λόγο λάθους στο correlation για την αεροδυναμική του μονοθεσίου της Ferrari.

Corto Maltese έγραψε:Εγώ αυτό που θα παρατηρήσω είναι ότι σε βρεγμένο με μικρότερη επίδραση του κινητήρα στην απόδοση η Φεράρι πήγε χειρότερα. Πώς γίνεται αυτό ενώ το πρόβλημα είναι ο σύνδεσμος κινητήρας τώρα που σταμάτησε να κλέβει θα μας το πει κάποιος κουρού.


'Correlation does not imply causation' - Πάντα επίκαιρο :shifty:
Υπό συνθήκες, η επίδραση του κινητήρα μπορεί να είναι μικρότερη στην βροχή, είναι η σωστή έκφραση. Προφανώς και τα αυτοκίνητα, για να κινηθούν, χρειάζονται κινητήρα και στην βροχή.
Μια πιθανή εξήγηση για την διαφορά των επιδόσεων της Ferrari (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) μεταξύ βρόχινων συνθηκών και στεγνών, θα μπορούσε να είναι ότι ο κινητήρας είναι τόσο πιο αδύναμος που καθιστά πιο δύσκολο το μηχανικό και αεροδυναμικό στήσιμο του μονοθεσίου και συνεπώς, σε μια περίπτωση-στον έναν αγώνα, είναι δυσκολότερο, από ότι ο ανταγωνισμός, να βρεθούν κοντά στο βέλτιστο στήσιμο-ισορροπία.
Άβαταρ μέλους
By glf
#655219 Εγώ θα πω ότι ένα κακοστημενο μονοθέσιο που θέλει διορθώσεις με ανάποδο στο στεγνό θα είναι ακόμα πιο επίφοβο στο βρεγμένο.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#655247 Η ουσία είναι ότι καταφέρανε να μαμήσουνε και το σασί και το PU. Θέλει ικανότητα


< >
Άβαταρ μέλους
By TheBull
#655249
BARHonda έγραψε:Η ουσία είναι ότι καταφέρανε να μαμήσουνε και το σασί και το PU. Θέλει ικανότητα


< >


Και το μεγαλύτερο budget του grid.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#655252 Μύθος