- 13 Ιούλ 2020, 11:02
#655207
BARHonda έγραψε:O Horner έλεγε ότι και στο GPS φαίνεται η διαφορά στην επιτάχυνση που (δεν) έχουν στην Ferrari
O Magnussen δήλωσε ότι τα Q modes φέτος φαίνονται/νιώθουν πιο αδύναμα από πέρσι
< >
Δεν θα ''νιώθει'' βρε ο Magnussen. Δε μπορεί να καταλάβει ότι αυτό που νιώθει είναι λόγο λάθους στο correlation για την αεροδυναμική του μονοθεσίου της Ferrari.
Corto Maltese έγραψε:Εγώ αυτό που θα παρατηρήσω είναι ότι σε βρεγμένο με μικρότερη επίδραση του κινητήρα στην απόδοση η Φεράρι πήγε χειρότερα. Πώς γίνεται αυτό ενώ το πρόβλημα είναι ο σύνδεσμος κινητήρας τώρα που σταμάτησε να κλέβει θα μας το πει κάποιος κουρού.
'Correlation does not imply causation' - Πάντα επίκαιρο
Υπό συνθήκες, η επίδραση του κινητήρα μπορεί να είναι μικρότερη στην βροχή, είναι η σωστή έκφραση. Προφανώς και τα αυτοκίνητα, για να κινηθούν, χρειάζονται κινητήρα και στην βροχή.
Μια πιθανή εξήγηση για την διαφορά των επιδόσεων της Ferrari (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) μεταξύ βρόχινων συνθηκών και στεγνών, θα μπορούσε να είναι ότι ο κινητήρας είναι τόσο πιο αδύναμος που καθιστά πιο δύσκολο το μηχανικό και αεροδυναμικό στήσιμο του μονοθεσίου και συνεπώς, σε μια περίπτωση-στον έναν αγώνα, είναι δυσκολότερο, από ότι ο ανταγωνισμός, να βρεθούν κοντά στο βέλτιστο στήσιμο-ισορροπία.
De som önskar att sjunga hittar alltid en låt.