Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#654961 Το Mugello για MotoGP είναι θεϊκό, για F1 νομίζω θα είναι βαρετότατο. Πλην της ευθείας, δεν νομίζω να παίζει άλλο σημείο για προσπέρασμα. Δεν υπάρχει στροφή με δυνατά φρένα. Ακόμα και η 1η δεν είναι να πετάς τις άγκυρες.


< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655055
BARHonda έγραψε:Το Mugello για MotoGP είναι θεϊκό, για F1 νομίζω θα είναι βαρετότατο. Πλην της ευθείας, δεν νομίζω να παίζει άλλο σημείο για προσπέρασμα. Δεν υπάρχει στροφή με δυνατά φρένα. Ακόμα και η 1η δεν είναι να πετάς τις άγκυρες.


< >



Μόνο οι προσπεράσεις είναι θέαμα; Δεν είναι θέαμα να βλέπεις την ταχύτητα ενός μονοθεσίου F1 σε στροφές των 250+ χ.α.ω. και στα 350 χ.α.ω. στην ευθεία;

Σχετικά με αυτό που είπε ο Γκεάκος, το ίδιο λέω από χθες. Θα πάμε στις ταχύτατες πίστες της Ιταλία (Monza & Mugello), σε σιρκουί που πέρσι θα κερδίζαμε, και φέτος θα είμαστε τυχεροί αν είμαστε στην δεκάδα. Θα μας το κλείσουν το σπιτάκι μας... :vava: :vava: :vava:
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 11 Ιούλ 2020, 18:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#655056
REALZEUS έγραψε:
BARHonda έγραψε:Το Mugello για MotoGP είναι θεϊκό, για F1 νομίζω θα είναι βαρετότατο. Πλην της ευθείας, δεν νομίζω να παίζει άλλο σημείο για προσπέρασμα. Δεν υπάρχει στροφή με δυνατά φρένα. Ακόμα και η 1η δεν είναι να πετάς τις άγκυρες.


< >



Μόνο οι προσπεράσεις είναι θέαμα; Δεν είναι θέαμα είναι να βλέπεις την ταχύτητα ενός μονοθεσίου F1 σε στροφές των 250+ χ.α.ω. και στα 350 χ.α.ω. στην ευθεία;

Σχετικά με αυτό που είπε ο Γκεάκος, το ίδιο λέω από χθες. Θα πάμε στις ταχύτατες πίστες της Ιταλία (Monza & Mugello), σε σιρκουί που πέρσι θα κερδίζαμε, και φέτος θα είμαστε τυχεροί αν είμαστε στην δεκάδα. Θα μας το κλείσουν το σπιτάκι μας... :vava: :vava: :vava:
Κοίτα, προσωπικά γουστάρω την ωμή απόδοση ενός μονοθεσίου F1, δεν συγκρίνεται με τίποτα

Για το μέσο οπαδό της F1, ο οποίος δεν θα καταλάβει/εκτιμήσει τι ακριβώς κάνουν αυτά τα μονοθέσια, του είναι αδιάφορο εάν θα του πεις ότι πήρε την τάδε στροφή με 250 ενώ τα MotoGP μπορεί να είναι 70-80 χλμ/ω κάτω

Από κει και πέρα, θέλω να δω έναν αγώνα όπου ο γρηγορότερος οδηγός θα μπορεί να κάνει προσπέραση και δεν θα μείνει κολλημένος. Αυτό κατ’ εκτίμηση μου θα είναι το Mugello. Είναι μία αντίστοιχη Βαρκελώνη, χωρίς τις στροφές 1ης ταχύτητας


< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655060
BARHonda έγραψε:Για το μέσο οπαδό της F1, ο οποίος δεν θα καταλάβει/εκτιμήσει τι ακριβώς κάνουν αυτά τα μονοθέσια


Υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε με αυτούς;


BARHonda έγραψε:Από κει και πέρα, θέλω να δω έναν αγώνα όπου ο γρηγορότερος οδηγός θα μπορεί να κάνει προσπέραση και δεν θα μείνει κολλημένος. Αυτό κατ’ εκτίμηση μου θα είναι το Mugello.


Σε αυτό διαφωνώ. Η τεράστια ευθεία από μόνη της δίνει αυτήν την δυνατότητα. Οι γρήγορες στροφές όντως δεν δίνουν δυνατότητα προσπέρασης, αλλά τα in car πλάνα τους είναι η ουσία της F1!!!
Άβαταρ μέλους
By TheBull
#655076 Ίσως κάνω λάθος, αλλά νομίζω την προηγούμενη δεκαετία (01-10...), το Hockenheim θεωρούνταν ότι δεν μπορεί να "δώσει" ενδιαφέροντες αγώνες. Τα τελευταία χρόνια όμως, μάλλον "έδωσε" από τους καλύτερους αγώνες που έχουν γίνει. Από την άλλη η Le Catellet έχει δώσει βαρετούς αγώνες.

Suzuka, Interlagos και Austin θα μου λείψουν.
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#656534 https://www.formula1.com/en/latest/arti ... BbIQS.html

The Americas hosts some of the most vibrant and popular races on the F1 calendar, but on Friday Formula 1 confirmed that it would not be possible to race in Brazil, USA, Mexico and Canada in 2020.


https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 2QGCI.html

Grand Prix racing will return to Portugal for the first time since 1996 after Formula 1 added races in Portimao and at the classic circuits of Imola and Nurburgring to the 2020 calendar.

The Algarve International Circuit in Portimao will play host to the Portuguese Grand Prix - its first-ever F1 race - on October 23-25, two weeks after the Eifel Grand Prix at Germany’s Nurburgring.

And a week on from that historic race in Portugal, the Autodromo Enzo e Dino Ferrari in Imola will reverberate to the sound of F1 engines for the Emilia Romagna Grand Prix, which will be a two-day event. The exact format of the Imola weekend has yet to be agreed, but it is expected that there will be only one practice session ahead of qualifying and the race.

It will be the first time since 2006 and 2013 respectively that Imola and Nurburgring have hosted F1 Grands Prix.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#656549 Τρελή ειρωνεία το ότι για 1η φορά στην ιστορία θα γίνουν 3 αγώνες μέσα στην Ιταλία κι αυτό έτυχε σε μια από τις χειρότερες χρονιές ever της Ferrari. Οι Ιταλοί θα έχουν την "χαρά" να ξεφτιλιστούν 3 φορές μέσα στην έδρα τους... :vava: :vava: :vava:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#656563 Η Ευρώπη από μόνη της βγάζει πρωτάθλημα 21 αγώνων χαλαρά! Και με πιστάρες μέσα


< >
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#656568 Το καλύτερο πρωτάθλημα!!!, χωρίς Ασίες, Μονακά και Μπαχρέινς :yahoo: :metalo:

Μόνο η Σουζούκα λείπει :sorry:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#656591
Same_old_story έγραψε:Το καλύτερο πρωτάθλημα!!!, χωρίς Ασίες, Μονακά και Μπαχρέινς :yahoo: :metalo:

Μόνο η Σουζούκα λείπει :sorry:

Χίλιες φορές Μπαχρέιν, Σαγκάη, Μαλαισία από την Ισπανία, την Ουγγαρία, τη στενή και χωρίς προσπεράσεις Ίμολα και την Αυστρία με τις 9 στροφές.