Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#648103 Το γνωρίζαμε το μπάσκετ πριν τον Γκάλη αλλά παίζαμε μόνο ποδόσφαιρο.
Μετά τον Γκάλη όμως παίζαμε μόνο μπάσκετ...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#649254 Έφυγαν ποστ ανούσιων αθλητικών "ανδραγαθημάτων". Μην βρωμίζετε με τέτοια όλο το φόρουμ παρακαλώ. Το αυτό και για τα της εγχώριας πολιτικής. Στα αντίστοιχα θέματα και ΜΟΝΟΝ.[Admin]
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#649594
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#649601


102 ετών θα ήταν ο ψηλός
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#649602


Και σαν σήμερα η ποδοσφαιρική τραγωδία του Χέϊζελ
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#654315 Για ακόμα μια φορά, ας κρατήσουμε κανένα θέμα καθαρό από βλακείες.
Λίγα μηνύματα παραπάνω υπάρχει αντίστοιχη προειδοποίηση. [Admin]
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#656109 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#656174
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#667597 H Νέα Δημοκρατία ιδρύθηκε στις 4 Οκτωβρίου 1974 από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, ως συνέχεια της προδικτατορικής Εθνικής Ριζοσπαστικής Ενώσεως (ΕΡΕ)...

Εικόνα

Πηγή: https://www.sansimera.gr/articles/473?f ... DQQ-_Ya4v0
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#683196 Πριν ένα χρόνο πέθανε ο τεράστιος Θάνος Μικρούτσικος, ο μακράν πιο αγαπημένος μου του ελληνικού πενταγράμμου (χωρίς αυτό να σημαίνει και κάτι).
Βάζω κάτι αρκετά σπάνιο, στην πρώτη του εκτέλεση με τον επίσης αγαπημένο μου Γιάννη Κούτρα (και όχι με τον Χρήστο Θηβαίο που είναι πιο γνωστό).
Άβαταρ μέλους
By g8777
#694010 Εικόνα


«Ο Μωρέας, η Ήπειρος, η Θεσσαλία, η Σερβία, η Βουλγαρία, :shifty: τα Νησιά του Αρχιπελάγους, εν ενί λόγω η Ελλάς άπασα επίασε τα όπλα, δια να αποτινάξη τον βαρύν ζυγόν των Βαρβάρων».

200 χρονια.

Στην δεξια γωνια :

Οι ιδεολογικοί πυλώνες του πρώτου επαναστατικού κειμένου του 1821 είναι τρεις: Ο σεβασμός στην Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη, η διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού από την αρχαιότητα μέχρι το 1821 και η προσήλωση στα δημοκρατικά ιδανικά και στην ανάγκη απομακρύνσεως των πάσης φύσεως τυράννων.

Η Επανάσταση του 1821, όπως μαρτυρείται από το κείμενο του Υψηλάντη, αρχηγού της Φιλικής Εταιρείας, είναι η Επανάσταση των Ελλήνων Ορθοδόξων κατά των αλλοθρήσκων δυναστών. Είναι μία Επανάσταση εθνική, απελευθερωτική, δημοκρατική και όχι μία εξέγερση κοινωνική, ταξική ή εμφύλια. Ο Υψηλάντης αναφέρεται εμμέσως στην προηγηθείσα Γαλλική Επανάσταση, αλλά δεν γίνεται μιμητής της. Δημιουργεί, μαζί με τους Φιλικούς, τον κλήρο και τον λαό, μία νέα καθαρώς ελληνορθόδοξη ιδεολογική σύνθεση.



Απεναντι, αριστερη γωνια:

Η πεποίθηση αυτή, ότι όλοι οι Χριστιανοί της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας είναι Έλληνες, ξεκινάει από τα επαναστατικά κείμενα του Ρήγα Φεραίου και την Ελληνική Νομαρχία, και διατηρείται με μικρές τροποποιήσεις μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα. Αποτελεί ταυτόχρονα το ιδεολογικό έδαφος της Μεγάλης Ιδέας, της επεκτατικής πολιτικής του ελληνικού κράτους κατά τον πρώτο αιώνα ύπαρξής του.

Η μελέτη αυτή δείχνει ότι ο ελληνικός εθνικισμός, η ελληνική εθνική συνείδηση, είναι μια κοινωνική διεργασία που ξεκινά μετά τα τέλη του 18ου αιώνα, μισό αιώνα πριν από τους άλλους βαλκανικούς εθνικισμούς, έχει δε σαφές πολιτικό περιεχόμενο: απαίτηση των μαζών για κράτος, όσο αυτό δεν υπάρχει, και στη συνέχεια για πολιτικά δικαιώματα και εθνική «καθαρότητα», εσωτερικά, και για επέκταση της επιρροής του κράτους και «διόρθωση» των συνόρων του, προς το εξωτερικό. Αυτή η εθνική πολιτικοποίηση των μαζών εκφράζει την ιστορικά νέα, «μοντέρνα», μορφή υπαγωγής τους στο κεφάλαιο, καθώς μόνιμη λειτουργία της είναι να εντάσσει τους ταξικούς ανταγωνισμούς στο γενικό κεφαλαιοκρατικό συμφέρον που εμφανίζεται ως «εθνική ενότητα», και ταυτόχρονα να εμβαπτίζει στη λαϊκή υποστήριξη τις επεκτατικές-ιμπεριαλιστικές στρατηγικές του κράτους.


Διατητης Μαλαμας Τεβεκελης του συνδεσμου Θεσνικης.


VAR για επιμαχες φασεις:


"Η σχηματισθείσα νέα κοινωνική τάξις, η αστική, εις την υπόδουλον Ελλάδα είχε φθάσει
εις μεγάλην ανάπτυξιν υλικήν. Ένεκα του λόγου αυτού, (αντικειμενικός όρος μιας Επαναστάσεως), και του
επικρατούντος πανευρωπαϊκού αναβρασμού (...) (υποκειμενικός όρος), η ελληνική αστική τάξις ωθήθη προς την
ιδέαν της Επαναστάσεως κατά του τουρκικού ζυγού. Βεβαίως εάν η τότε ανδρωθείσα ελληνική αστική τάξις δεν
ευρίσκετο εις την υλικήν ακμήν εις την οποίαν ευρίσκετο με την τεραστίαν ανάπτυξιν του εμπορίου και της
ναυτιλίας εσωτερικώς και εξωτερικώς δεν θα ήτο ψυχικώς προπαρεσκευασμένη να δεχθή τας γαλλικός
επαναστατικός ιδέας και να φανατισθή από τα δόγματα της Γαλλικής Επαναστάσεως. Διότι ήτο ως τάξις
σχηματισμένη και οικονομικώς ευρίσκετο εις υπερτάτην ακμήν, δι αυτό ηθέλησε να ανέλθη ως τάξις κοινωνική
επιδιώκουσα κατά πρώτον και απαράβατον όρον να εκδίωξη τους Τούρκους, διότι η κυριαρχία των ήτο το
μεγαλύτερον και ανυπέρβλητον εμπόδιον δια την άνοδόν της εις την εξουσίαν"




Προλογιζει ο Ασιμωφ, στον σχολιασμο ο ΜαρκοςΒαγγως.