mirage έγραψε:Ολα τα αμαξια πλαστικα εχουν μεσα.
Διαδώστε !!
Ξέρω τι σου λέω και εμένα φίλος πούλησε ενα yaris 1300 τρίθυρο που είχε απο καινούργιο με 350000 χλμ 2500€ (τον κωλόφαρδο ) ενα χρόνο τώρα εχει ενα T-Roc 1500 , πίναμε καφέ τις προάλλες και ξαφνικά μου λέει βλακεία που πούλησα το yaris αφού δεν είχα ανάγκη τα λεφτά , γιατί του λεω, με πήρε τηλ αυτός που το εχει τώρα και με χιλιοευχαρίστησε τόσο οικονομικό και απροβλημάτιστο αυτοκίνητο, είχε Polo πριν και ήταν συνέχεια συνεργείο
Δεν είπα τίποτα
< Note >
https://www.youtube.com/watch?v=KTjWcU9-zdg&t=920s
Giuseppe Busso έγραψε:Αυτό αν δεν κάνω λάθος έχει 192 ονομαστικούς εργοστασιακούς ίππους.Συνηθως οι Γερμανοί γράφουν 192 και είναι παραπάνω.εδω τι φάση;;
Το εν λόγω Polo φορούσε την 1.8 3ης γενιάς, όμοιο με του Leon μου και τους έβγαλε 189 εργοστασιακούς ίππους με 97άρα.
Με το πρόγραμμα πήγε 244 ίππους.
< >
manoliossss έγραψε:Αυτό αν δεν κάνω λάθος έχει 192 ονομαστικούς εργοστασιακούς ίππους.Συνηθως οι Γερμανοί γράφουν 192 και είναι παραπάνω.εδω τι φάση;;
< >
Εικάζω 4 πράγματα:
- οι κινητήρες τόσο στο Leon 5F 1.8 180 και στο Polo mk5 1.8, δεν έχουν καμία διαφορά στην ιπποδύναμη και για κάποιο λόγο η VW αποφασίζει να δώσει διαφορετική ονομαστική ισχύ
- φοράει DSG7 και δεν ξέρω αν έχει πιο safe προγραμματισμό για τη μετάδοση
- μετρήθηκε λέει με 97άρα. Κανείς δεν ξέρει την ποιότητα του καυσίμου που βάζει. Το εργοστάσιο ίσως ομολογκάρει την ιπποδύναμη με 98+ οκτανίων καύσιμο, καθώς και μέσα στο manual αναφέρει αν θέλετε να μην έχετε μια ελαφρά μείωση απόδοσης, να χρησιμοποιείτε βενζίνη 98 οκτανίων.
- αν είναι τωρινές οι μετρήσεις, δεν ξέρω κατά πόσο επηρεάζει και η ζέστη τα αποτελέσματα ακόμη και πάνω σε περιβάλλον δυναμόμετρου.
Πολλοί είναι μπαμπάδες !
Είναι άτιμο πράγμα το μάρκετινγκ !
εισαι κακος, ειχε πιει κατι τσίπουρα (ανευ γλυκανισου) βρε ο οδηγος