Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#653943
georgetz έγραψε:Πριν απο λίγες μέρες πέρασα ΚΤΕΟ , 205Κ το ηρωικό Fiesta ενώ τους πρότεινα να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στο πλησιέστερο ρέμα (ποτάμι και πολύ του είναι :x :lol: ) ναι μεν περνά αλλά με υποσημείωση :

α) να μεριμνήσω για ελαστικούς συνδέσμους στα ακρόμπαρα (bushings ? σινεμπλόκ ? ) γιατί σχεδόν θέλουν αλλαγή

β) να κοιτάξω την πέδηση πίσω και το χειρόφρενο , γιατί ίσως οι σιαγώνες να θέλουν αλλαγή ? μου είπαν οτι το φρενάρισμα
στο πίσω άξονα δεν εμφανίζεται ως σταθερό, με διαφορετικά ποσοστά πέδησης ανα περίπτωση

θα τα δώ την επομενη εβδομάδα , μαζί με ένα πρόβλημα στο κλιματισμό , όπου το περιστροφικό χειριστήριο για τη ρύθμιση πηγής ροής αέρα μέσα γυρνά μαζί με το κρύο ζεστό , ως ένα βαθμό :s_laughat


Πριν λίγες μέρες πέρασα κι εγώ το ρδελάκι μου σε παρόμοια χλμ. (+ τα αναπόφευκτα γυρισμένα :( ), τραίνο η κορόλα σου μου είπαν :vava: , αν είναι ας πάω για μια ευθυγραμμισούλα. Το κλου της υπόθεσης είναι ότι είχα κάνει ευθυγράμμιση λίγο πριν τον έλεγχο :svivhaha: , οπότε δύο είναι τα τινά που παίζουν: ή ο ευθυγραμμισάς έκανε κακή δουλειά, ή στον έλεγχο λένε κάτι στην τύχη και σε στέλνουν στο καλό. :s_bye Στον προπροηγούμενο έλεγχο μου έλεγαν να κοιτάξω αισθητήρα λ, στον προηγούμενο ταμπούρα (αυτά όντως άλλαξαν).

Κι εγώ πάντως όταν το έδωσα έλεγα ενδόμυχα ότι θα μου πουν πάρε το ρδέλο και ρίχτο στον Ποδονίφτη όπως είσαι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By glf
#653945 Το πρώτο είναι αλλαγή τα ακρομπαρα και μετά ευθυγράμμιση.

Το β οτι βρουν όταν το ανοίξουν :)
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#653956 Αμα μπράβο, είχα 3 πράγματα κατα νου , είπαν και ευθυγράμμιση ! Μπράβο παίδες :thumbsup:

@diplomat,

200Κ για Κορόλα , άρα μιλάμε για παρθένο όχημα,μπιμπελό , λίγο μετά το στρώσιμο
τουλαχιστο άλλα τριακόσα στο ραλαντί σε βγάζει , σκυλιά Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#653958 Τόσα γράφει. Το αγόρασα το '10 (ήδη 12 χρονώνε τότε) με allegedly 90,000 στο κοντέρ. Γελάνε και τα μπετά.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#653968
georgetz έγραψε:α) να μεριμνήσω για ελαστικούς συνδέσμους στα ακρόμπαρα (bushings ? σινεμπλόκ ? ) γιατί σχεδόν θέλουν αλλαγή


συνεμπλοκ δεν υπαρχυν στα ακρομπαρα.Υπαρχουν οι φουσκες στεγανοποιησης πανω στο μπαλακι των ακρομπαρων.Ισως εχουν σχιστει,οποτε θα επιτρεπουν βρωμια να περναει στη μπιλια=συντομος τζογος.Δες εαν υπαρχουν μονο αυτες οι φουσκες μονες τους,και κοιτα ποσο κοστιζουν σε σχεση με τα κομπλε ακρομπαρα,να δεις εαν αξιζει να ασχοληθεις απο οικονομικη αποψη.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#654009 Έχω αρχίσει να πιστεύω πως ο,τι είναι να παρουσιαστεί στο Fiesta, θα παρουσιαστεί ΣΕ ΟΛΑ!! Μου το είχαν πει σε παλαιότερο ΚΤΕΟ ότι έχω θέμα με την πίσω πέδηση αλλά δεν ξέρω, φέτος δεν μου το ανέφεραν.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By glf
#654122 dimvii στο 106 εχω σπάσει 3 ακρομπαρα και ενα στραβωμενο. Ένδοξη ιστορία ε
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#654123
glf έγραψε:dimvii στο 106 εχω σπάσει 3 ακρομπαρα και ενα στραβωμενο. Ένδοξη ιστορία ε


πολυ μπουκα βλεπω! :lol:

ακρομπαρα δεν εχω καταφερει να στραβωσω/σπασω,αλλα τις ζαντουλες μου τις εχω.
Άβαταρ μέλους
By glf
#654125 2 έξοδοι σε αγώνες και μια σε .. προπόνηση σε χωμάτινη πίστα Ελλασόνα μεριά :)

Από μπούκες δεν εχω σκίσει ούτε λάστιχο...
Άβαταρ μέλους
By skous
#654129 Παρατήρησα ότι τώρα με τις χοντρες ζεστες όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει ενώ το έχω παρατημενο στον ηλιο (και θερμοκρασία θερμόμετρου >34) κάνει με το που ξεκινάει έναν βομβο συνεχή, λογικά είναι το βεντιλατερ (δεν κατέβηκα να έλεγξω).
Ο οποίος σταματάει 1-2 δευτερόλεπτα αφότου κλείσω την μηχανή (και όπως είπα ξεκινάει αμεσως μόλις εκκινήσει η μηχανή).
Πάντως με εξαερισμό /ac δεν έχει σχέση γιατί και κλειστά να είναι ο βομννος υπάρχει

Το βραδάκι που είναι πιο δροσερά δεν ακούγεται κιχ.

Νορμάλ ή παίζει κατι άλλο; Έχει κάποιο κανόνα και πάνω από Χ βαθμούς εξωτερικης θερμοκρασίας ξεκινάει με την μια το βεντιλατερ;


< >
Άβαταρ μέλους
By bill33
#654342 Αν έχεις το AC να δουλέυει φυσιολογικό είναι.

< Note 10 >
Άβαταρ μέλους
By skous
#654437
bill33 έγραψε:Αν έχεις το AC να δουλέυει φυσιολογικό είναι.

< Note 10 >
Μα έγραψα ότι και κλειστό να είναι (από την αρχή) υπάρχει ο ήχος.
Αν παρκάρω σε σκιά δεν έχει θέμα


< >
Άβαταρ μέλους
By IoannisDim
#655780 Έχω θέμα με το Ford focus 1000 125ps ecoboost 2012 έχω περίπου 60000χλμ , κάθε βδομάδα συμπληρώνω αντιψυκτικό υγρό από μισό μέχρι ένα λίτρο.

Εξωτερική διαρροή δεν βρίσκω πουθενά ...
δεν στάζει κάτω από το αυτοκίνητο...
η πίεσης ανά κύλινδρο είναι εντάξει ...
τα λάδια είναι καθαρά (δεν έχουν γίνει κρεμά)
ψυγείο οκ


αυτό που παρατηρώ είναι από το σωληνάκι επιστροφή αντιψυκτικοί από την τουρμπίνα βγάζει φυσαλίδες όταν το σβήνω

έχει παρατήρηση κανεις το ίδιο πρόβλημα;;; καμιά πρόταση;;;

Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#655782 Αυτά δεν είχαν ελλατωματικο δοχείο διαστολής η λάθος θυμαμαι;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#655784 Το σωληνάκι εξαερωσης είχε θέμα, αλλά αν βλέπεις φυσαλίδες από κάπου, βουρ για έλεγχο.