Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#652594
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Ακόμη και αυτή η έκδοση, έχει ταμπούρα πίσω όμως νομίζω.


εγ@μηθηκες με τα ταμπουρα.Ουτε καν που θα με ενοιαζε,εαν τικαριζε τα υπολοιπα κουτακια.



Μου χτυπάει πολύ άσχημα ρε γμτ. :vava:
Ενώ το σύνολο δείχνει πολύ προσεγμένο.
Μιλάμε για τον κινητήρα με τους 130 ίππους :vava:
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#652681 Είπα κι εγώ σαν άνθρωπος να πιω ένα καφεδάκι πρωί Κυριακής πριν ακόμα ξεχυθούν οι ορδές των συμπολιτών μου με καρότσια, ποδηλατάκια κτλ.

Ο φίλος με τον οποίο πίναμε καφέ αγόρασε πρόσφατα (παρόλο που του είπαμε 30 άτομα να μη το κάνει) ένα Smart 2003 μοντέλο με 120 κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα. Ευτυχώς το πήρε από άνθρωπο εμπιστοσύνης που πρακτικά άλλαξε ότι είχε βίδες πάνω στο αυτοκίνητο.

Εκεί που πίνω μια από τις τελευταίες γουλιές του καφέ μου πετάει την ατάκα "Δεν το κάνεις μια βόλτα γιατί νομίζω τρέμει το τιμόνι στα 120 να μου πεις τι είναι;" Από πνιγμό από καφέ θα πάω να το ξέρετε. Επειδή όμως δεν είχα κάτι να κάνω το πήρα μια βόλτα.

Πρώτες εντυπώσεις. Καλοί χώροι για 2 άτομα. Πολύ πιο άνετα από το πολύ μεγαλύτερο Μάζντα 2 που οδηγώ κάθε μέρα. Ποιότητα κατασκευής άθλια. Ότι αγγίζεις θέλει στοργή και προδέρμ γιατί νιώθεις ότι θα σου μείνει στο χέρι. Βέβαια τριξίματα δεν παρατήρησα και από λακκούβες δόξα τω Θεώ πάμε καλά στην πόλη μου.

Για έναν περίεργο λόγο το τιμόνι είναι ελαφρύ γύρω από τη θέση της ευθείας και βαραίνει μόλις στρίβεις. Επίσης δεν ξέρω αν είναι bug του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ή feature αλλά αν κουνήσεις το λεβιέ γρήγορα προς την όπισθεν ζαλίζεται από την ταχύτητα το σασμάν και μουλαρώνει. Απειλές και καλοπιάσματα δεν πιάνουν. Θέλει το χρόνο του να σκεφτεί.
Το μοτέρ για τον κυβισμό του δε μοιάζει κακό. Ψηλά βέβαια λαχανιάζει και είναι λογικό. Αυτό που όμως πρέπει να γραφτεί στο βιβλίο ντροπής της αυτοκίνησης είναι το σασμάν. Κάνει τόση ώρα να αλλάξει ταχύτητα που νομίζεις ότι οδηγεί κάποιος νέος οδηγός που έχει ερωτευτεί τον συμπλέκτη και δεν τον αφήνει ούτε με αίτηση . Σε κάποια φάση έκανε αλλαγή την ώρα που έστριβα και μέχρι να επιλέξει την επόμενη σχέση έβγαλα όλη τη στροφή με την φόρα που είχα. Ψάχνω να θυμηθώ αν έχω οδηγήσει κάτι χειρότερο σε θέμα σασμαν (και έχω οδηγήσει ΠΟΛΛΑ σαράβαλα) αλλά δεν μου έρχεται κάτι.
Ξύλινη αίσθηση στο πεντάλ του φρένου εντόπισα αλλά και πάλι δεν ξέρω αν είναι στον εργοστασιακό εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Εντυπωσιακό είναι ότι και κοπανάει και γέρνει. Χάρηκα που δεν το κάνει μόνο το δικό μου αυτοκίνητο.

Αφού βρήκα ευθεία αρκετά μεγάλη για να πιάσει τα 120 χλμ/ ώρα (κόντεψα να αλλάξω χώρα για να το πετύχω) και ένιωσα λίγο σαν πρωταγωνιστής του back to the future, κατάλαβα δύο πράγματα. Πρώτον ότι με το που το κοντέρ αγγίξει τριψήφιο νούμερο το αυτοκίνητο νιώθει τόσο άνετα όσο ένας μορμόνος σε rave party. Δεύτερον ότι είμαι πολύ γέρος πλέον για να κάνω τέτοιες |λογοκρισία|. Από πείσμα και μόνο έπιασα την πολυπόθητη ταχύτητα, το τιμόνι δεν τρέμει αλλά το ένστικτο αυτοσυντήρησης λειτούργησε και άφησα το πόδι από το γκάζι.

Και στον επόμενο που θα ζητήσει τη γνώμη μου για να πάρει Smart τα ίδια μπινελίκια θα ρίξω και επειδή πιθανόν δεν θα με ακούσει τουλάχιστον θα ξέρω να μη δοκιμάσω να δω αν τρέμει σε τριψήφια νούμερα. Πως πούλησε τόσο πολύ αυτό το αυτοκίνητο στην τιμή που το έδιναν δε θα το καταλάβω ποτέ.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#652682 Έχω δει κατά καιρούς οδηγούς που πηγαίνουν με τριψήφια νούμερα τα Σμαρτ και έχω απορίες:
-Δε νιώθουν?
-Δε φοβούνται?


< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#652690 Από Καλαμάτα με πέρασε Σμαρτ πρώτης γενιάς με δυο κοπέλες μέσα 2 ή 3 φορες. Σταθερά πήγαινε με 120χμω μέχρι την Τρίπολη εκεί βγήκα εγώ. Φανταζομαι πήγε Αθήνα έτσι. Καλοκαίρι με ανοιχτά τα παράθυρα και η συνοδηγός μόνιμα τα πόδια στο ταμπλό ! Και οι δυο καλες.


< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#652700 Το σαζμάν είναι όντως έτσι άθλιο.

Προϊόν μάρκετινγκ όλα τα υπόλοιπα...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#652714 Μέσα στην πόλη, δεν έχει ακόμη και σήμερα αντίπαλο. Γι αυτό και ακόμη τα 1ης γενιάς που έχουν συντηρηθεί σωστά, κρατάνε τιμή, κι ας έχουν παλιώσει πολύ πια κι ας είναι άθλια εκτός πόλης.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#652725
Anonymous Founder έγραψε:Μέσα στην πόλη, δεν έχει ακόμη και σήμερα αντίπαλο.

Εχει.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#652729
italakias έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Μέσα στην πόλη, δεν έχει ακόμη και σήμερα αντίπαλο.

Εχει.


Τωρα περιμενεις να ρωτησει ενας χρηστης "ποιον?" :lol:
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#652755
Focusman91 έγραψε:Έχω δει κατά καιρούς οδηγούς που πηγαίνουν με τριψήφια νούμερα τα Σμαρτ και έχω απορίες:
-Δε νιώθουν?
-Δε φοβούνται?


< Note 8 >



Σου εχω χειροτερο. Γειτονας βαζει στο σμαρτακι γυναικα και το 2χρονο μπροστα στην αγκαλια της :s_omg
Απο τοτε που γεννηθηκε. Στην αγκαλια της μαμας το φερανε απο το μαιευτηριο

Τους βλεπω πολλες φορες οταν ξεπαρκαρω, με το ζορι κρατιεμαι να μην πω τιποτα.
Απο την μια λες εχεις μια ευθυνη ρε γμτ ως πατερας να κουνηθεις οταν βλεπεις να γινεται κατι στραβο με ενα παιδι, απο την αλλη λες θα μαλωσω τωρα με τον |λογοκρισία| χωρις λογο. Και απλα θα συνεχισει να το κανει.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#653959
edmond έγραψε:Προϊόν μάρκετινγκ όλα τα υπόλοιπα...


+1
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#654036
edmond έγραψε:Το σαζμάν είναι όντως έτσι άθλιο....
Εντελώς άθλιο. Βασικά είναι 3 τάχυτο με κοντή και μακριά τελική... σαν ποδήλατο. Αλλά πολύ πιο αργό.
Και το τιμόνι είναι χάλια, ενοχλητικά αργό και δεν κόβει (για να είναι αναίσθητο και να μην τουμπάρει).
edmond έγραψε:Προϊόν μάρκετινγκ όλα τα υπόλοιπα...
Ναι μεν αλλά:
- παραμένει το μόνο αυτοκίνητο στα 2,5 μέτρα και παίζει χωρίς αντίπαλο. Το πολύ καλό IQ δεν το φτάνει. Κάτι Aixam, κάτι ηλεκτρικά κλπ καμία σχέση..
- σαν διθέσιο δεν νομίζω να υπάρχει άλλο εκτός από ημιφορτηγάκι που να έχει τόσο χώρο για τους επιβάτες
- το σάντουιτς πάτωμα κλπ μπορεί να το προμοτάραν πολύ σε θέματα ασφάλειας αλλά βασικά είναι αυτό που τους επέτρεψε να το φτιάξουν τόσο μικρό χωρίς να είναι πολύ επικίνδυνο από παθητική ασφάλεια.
- αν είναι σε καλή κατάσταση μια χαρά πάει με 3ψήφια ταχύτητα. Αξίζει να το δοκιμάσεις. Όχι ότι είναι αυτό που του πρέπει ή ότι είναι άνετο και καλοτάξιδο αλλά σκοτώστρα δεν είναι (αυτό βέβαια είναι αρκετά σχετικό, οι διαστάσεις και η απόσταση από τον προφυλαχτήρα στα πόδια σου και στο σώμα σου το κάνουν να υστερεί σε κάποια πράματα σε σχέση με τα περισσότερα άλλα οχήματα με τα οποία μπορεί να τρακάρει). Βασικά έχει να κάνει και με τι το συγκρίνεις, μερικοί από εμάς λίγο πιο μεγάλοι έχουμε οδηγήσει πιο επικίνδυνα αυτοκίνητα κι ας ήταν πιο μεγάλα.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#654082
sknipper έγραψε:- το σάντουιτς πάτωμα κλπ μπορεί να το προμοτάραν πολύ σε θέματα ασφάλειας αλλά βασικά είναι αυτό που τους επέτρεψε να το φτιάξουν τόσο μικρό χωρίς να είναι πολύ επικίνδυνο από παθητική ασφάλεια.


πολύ σωστα τα λες συνστρίφτη, όχι σαν κάτι τύπους που κάπου άκουσαν κάτι, μπερδεύουν διάφορα άσχετα μοντέλα μεταξύ τους και μετά γράφουν ότι τους κατέβει στα ιντερνετ
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#654115 Εγώ έχω ένα iQ

Αν θεωρείτε ευρύχωρο το smart τότε το μικρό toyota είναι λιμουζίνα . Μπορείς και να βάλεις 4 άτομα νόμιμα .

Είναι 40 πόντους μακρύτερο αλλά το iQ στρίβει με μια κίνηση εκεί που το κοντύτερο smart θέλει μπρος πίσω , πρέπει να έχει από τους μικρότερους κύκλους στροφής.
Εχει φαρδιά μετατρόχια οπότε έχει πάτημα μεγαλύτερου αυτοκινήτου στα τριψήφια χλμ.

Ασφάλεια κορυφαία με τα στάνταρ της εποχής που βγήκε 9 αερόσακοι υπενθυμίζω.

Οικονομικό, είναι στα 6-6,5 μέση κατανάλωση τώρα με κλίμα φουλ και πόλη 90%.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ...ΚΛΕΒΟΥΝ!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#654117
MONMAN έγραψε:Εγώ έχω ένα iQ

Αν θεωρείτε ευρύχωρο το smart τότε το μικρό toyota είναι λιμουζίνα . Μπορείς και να βάλεις 4 άτομα νόμιμα .

Είναι 40 πόντους μακρύτερο αλλά το iQ στρίβει με μια κίνηση εκεί που το κοντύτερο smart θέλει μπρος πίσω , πρέπει να έχει από τους μικρότερους κύκλους στροφής.
Εχει φαρδιά μετατρόχια οπότε έχει πάτημα μεγαλύτερου αυτοκινήτου στα τριψήφια χλμ.

Ασφάλεια κορυφαία με τα στάνταρ της εποχής που βγήκε 9 αερόσακοι υπενθυμίζω.

Οικονομικό, είναι στα 6-6,5 μέση κατανάλωση τώρα με κλίμα φουλ και πόλη 90%.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ...ΚΛΕΒΟΥΝ!


+δεν σκορπαει σε μηνιαια βαση.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#654523
dimviii έγραψε:
MONMAN έγραψε:Εγώ έχω ένα iQ

Αν θεωρείτε ευρύχωρο το smart τότε το μικρό toyota είναι λιμουζίνα . Μπορείς και να βάλεις 4 άτομα νόμιμα .

Είναι 40 πόντους μακρύτερο αλλά το iQ στρίβει με μια κίνηση εκεί που το κοντύτερο smart θέλει μπρος πίσω , πρέπει να έχει από τους μικρότερους κύκλους στροφής.
Εχει φαρδιά μετατρόχια οπότε έχει πάτημα μεγαλύτερου αυτοκινήτου στα τριψήφια χλμ.

Ασφάλεια κορυφαία με τα στάνταρ της εποχής που βγήκε 9 αερόσακοι υπενθυμίζω.

Οικονομικό, είναι στα 6-6,5 μέση κατανάλωση τώρα με κλίμα φουλ και πόλη 90%.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ...ΚΛΕΒΟΥΝ!


+δεν σκορπαει σε μηνιαια βαση.


+ δικαιούσαι να βάλεις σηματάκια Άσ'τον Μάρτιν για να το παίζεις γόνος.