georgetz έγραψε:Πριν απο λίγες μέρες πέρασα ΚΤΕΟ , 205Κ το ηρωικό Fiesta ενώ τους πρότεινα να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στο πλησιέστερο ρέμα (ποτάμι και πολύ του είναι ) ναι μεν περνά αλλά με υποσημείωση :
α) να μεριμνήσω για ελαστικούς συνδέσμους στα ακρόμπαρα (bushings ? σινεμπλόκ ? ) γιατί σχεδόν θέλουν αλλαγή
β) να κοιτάξω την πέδηση πίσω και το χειρόφρενο , γιατί ίσως οι σιαγώνες να θέλουν αλλαγή ? μου είπαν οτι το φρενάρισμα
στο πίσω άξονα δεν εμφανίζεται ως σταθερό, με διαφορετικά ποσοστά πέδησης ανα περίπτωση
θα τα δώ την επομενη εβδομάδα , μαζί με ένα πρόβλημα στο κλιματισμό , όπου το περιστροφικό χειριστήριο για τη ρύθμιση πηγής ροής αέρα μέσα γυρνά μαζί με το κρύο ζεστό , ως ένα βαθμό
Πριν λίγες μέρες πέρασα κι εγώ το ρδελάκι μου σε παρόμοια χλμ. (+ τα αναπόφευκτα γυρισμένα ), τραίνο η κορόλα σου μου είπαν , αν είναι ας πάω για μια ευθυγραμμισούλα. Το κλου της υπόθεσης είναι ότι είχα κάνει ευθυγράμμιση λίγο πριν τον έλεγχο , οπότε δύο είναι τα τινά που παίζουν: ή ο ευθυγραμμισάς έκανε κακή δουλειά, ή στον έλεγχο λένε κάτι στην τύχη και σε στέλνουν στο καλό. Στον προπροηγούμενο έλεγχο μου έλεγαν να κοιτάξω αισθητήρα λ, στον προηγούμενο ταμπούρα (αυτά όντως άλλαξαν).
Κι εγώ πάντως όταν το έδωσα έλεγα ενδόμυχα ότι θα μου πουν πάρε το ρδέλο και ρίχτο στον Ποδονίφτη όπως είσαι.