Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#653455 Ευχαριστώ!
Μια τελευταία ερώτηση προς όποιον μπορεί να ξερει.. επειδή μαλλον σε ασσο με αλογονου θα καταληξω...
Διαβαζα στο bmwforum.gr κάποιους κατοχους f20 οι οποίοι τοποθέτησαν το kit φώτων της depo ( αυτο : http://zefkas.gr/headlamps-bmw-f20-f21- ... -eyes.html) και μιλούν με πολύ καλα λογια.
Ουσιαστικά με λίγη έρευνα κατάλαβα πως δίνουν απλα το angel eyes εφέ των xenon, αλλα με κανονικες λαμπες αντι για xenon (προφανώς για να μην τυφλώνονται οι απέναντι και για να είναι νόμιμα.. Καλό αυτο.)
Άραγε να αξίζει μια τετοια αλλαγή απλα για τα πιο εντυπωσιακά φωτα ημερας? Να χρειάζονται coding ή είναι οντως plug and play όπως διαβάζω? Επίσης αν καούν αυτα τα led που θα βρω να τα αλλαξω :hmmm: ? Εμφανισιακά νομίζω αναβαθμιζει πολυ τον ασσο, αλλα το θεμα του φωτισμού ειναι λεπτό και δεν θέλω σε καμια περίπτωση να προκαλώ θεμα στους απέναντι σαν καγκουρας.
Φυσικά θεμα για γνησια xenon retrofit λογω κοστους και πολυπλοκότητας δεν τίθεται.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#653516 Απευθύνθηκες στο γνωστό κατάστημα που σου είχα στείλει στο μεσσετσερ?

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#653530
socratesn έγραψε:Ευχαριστώ!
Μια τελευταία ερώτηση προς όποιον μπορεί να ξερει.. επειδή μαλλον σε ασσο με αλογονου θα καταληξω...
Διαβαζα στο bmwforum.gr κάποιους κατοχους f20 οι οποίοι τοποθέτησαν το kit φώτων της depo ( αυτο : http://zefkas.gr/headlamps-bmw-f20-f21- ... -eyes.html) και μιλούν με πολύ καλα λογια.
Ουσιαστικά με λίγη έρευνα κατάλαβα πως δίνουν απλα το angel eyes εφέ των xenon, αλλα με κανονικες λαμπες αντι για xenon (προφανώς για να μην τυφλώνονται οι απέναντι και για να είναι νόμιμα.. Καλό αυτο.)
Άραγε να αξίζει μια τετοια αλλαγή απλα για τα πιο εντυπωσιακά φωτα ημερας? Να χρειάζονται coding ή είναι οντως plug and play όπως διαβάζω? Επίσης αν καούν αυτα τα led που θα βρω να τα αλλαξω :hmmm: ? Εμφανισιακά νομίζω αναβαθμιζει πολυ τον ασσο, αλλα το θεμα του φωτισμού ειναι λεπτό και δεν θέλω σε καμια περίπτωση να προκαλώ θεμα στους απέναντι σαν καγκουρας.
Φυσικά θεμα για γνησια xenon retrofit λογω κοστους και πολυπλοκότητας δεν τίθεται.

Τα Depo ήταν πολύ δημοφιλή και στις Ε8x για όσους είχαν τα συμβατικά. Αν με ρωτάς όμως, θα έψαχνα να βρω τα εργοστασιακά από κάνα Ebay, που θα βγουν στην ίδια τιμή πάνω κάτω, παρά αυτά. Δεν είμαι σίγουρος και για την αντοχή τους, κοιτάζω πχ της δική μου, με τα εργοστασιακά Xenon, που παρκάρει εδώ και 13 χρόνια έξω, και είναι μια χαρά, πόσο σίγουρος είσαι πως τα Depo δεν θα την ακούσουν στον ελληνικό ήλιο; Και δεν είναι και φθηνά...
Να τα έβρισκες 200€ ξέρω γω, ΟΚ, αλλά τώρα μιλάμε για 500+, όταν τα εργοστασιακά καινούρια έχουν πόσο; 1000€; 2000€; Και στο ebay πόσο να κάνουν;
https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-1-Series ... SwPsBa9C-g

Προσοχή εδώ: δεν αγοράζεις εμπρός φώτα από δεξιοτίμονη αγορά, είναι διαφορετικά. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#653545 HF, ίδιους προβληματισμούς ακριβώς έχω περί αντοχής. :oops:
Ωστόσο η αγορά γνήσιων xenon με εγκεφάλους, ρύθμιση κλπ ξεφεύγει πολύ σε κόστος ακόμα και σε μτχ, ίσως αρκετά πάνω από 2.000€ (Περίπου 1000€ θέλεις μόνο για δεξί + αριστερό φως, βάλε εγκεφάλους, ρύθμιση - εγκατάσταση). Και πάντα υπαρκτό το ρίσκο να μη δουλέψουν σωστά.
Τώρα σε μτχ των 11-12-13-14Κ, τα 2Κ είναι 15% της συνολικής αξίας, όσο κ αν αλλάζουν το αυτοκίνητο τα xenon, είναι έξοδο που δύσκολα το καταπίνεις. Ενώ το 600αρι ενός DEPO είναι πιο εφικτό, βέβαια οκ, ουσιαστικά δεν έχεις xenon, αλλά έχεις το εμφανισιακό κομμάτι. :inlove:
Σκέφτηκα αν με το καλό πάρω αυτό το μοντέλο, εφόσον δε βρω με xenon, να βάλω τα depo μ' ένα 600αρι και να κρατήσω τα γνήσια αλογόνου. Όποτε αν και όποτε τα φτύσουν τα Depo, να κάνω το downgrade :rant:
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#653560 Έχω δώσει μια προκαταβολή για ενα f20 αλλα αφενος μένω ανοιχτός, αφετέρου ψάχνει και ο κολλητός μου αυτοκίνητο με παρόμοια κριτήρια, οπότε θα ήταν χαρα μου αν δεν εχεις θέμα να μου το στειλεις !
Άβαταρ μέλους
By drdino
#653561 Τα Depo παίζουν πολύ και στην Αμερική σε κάθε είδους μπίμμερ, 3αρες κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#653627 Ένας λόγος πάντως που δεν έχω βάλει aftermarket φανάρια μπροστά, είναι επειδή στην συντριπτική τους πλειοψηφία θαμπώνουν πολύ γρήγορα.
Το εργοστασιακό του οδηγού φέτος ξεκίνησε να θαμπώνει μετά από 10 χρόνια.
< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#653645
socratesn έγραψε:Έχω δώσει μια προκαταβολή για ενα f20 αλλα αφενος μένω ανοιχτός, αφετέρου ψάχνει και ο κολλητός μου αυτοκίνητο με παρόμοια κριτήρια, οπότε θα ήταν χαρα μου αν δεν εχεις θέμα να μου το στειλεις !
Με γειες! Είναι αυτό που βρήκε ο drdino πότε έφαγε τζατζίκι ο πρώην ιδιοκτήτης;
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#654548
funkyreverend έγραψε:
socratesn έγραψε:Έχω δώσει μια προκαταβολή για ενα f20 αλλα αφενος μένω ανοιχτός, αφετέρου ψάχνει και ο κολλητός μου αυτοκίνητο με παρόμοια κριτήρια, οπότε θα ήταν χαρα μου αν δεν εχεις θέμα να μου το στειλεις !
Με γειες! Είναι αυτό που βρήκε ο drdino πότε έφαγε τζατζίκι ο πρώην ιδιοκτήτης;

:ninja: :ninja:

Ψώνισα τελικώς, παραγωγής 05/2014 (τρίθυρη) F21 116i auto, μαύρη με 87Κ χιλιόμετρα.
Από Specs έχει Rear PDC, CC + Limiter, Sport Seats, το βασικό idrive, προβολείς ομίχλης (σπάνιο στο σωρό εταιρικών F20 :s_laughat ) , ΚΑΙ ΤΑΣΙΑ :metalo: :rtfm:

Aρχικά ας ξεκινήσω με τα πριν της αγοράς:
Overall μπορώ να πω πως ήταν σε "τίμια" κατάσταση, δηλαδή είχε τις γρατσουνιές του, δεν ήταν επιτηδευμένα "καθαρό" με γυαλιστικά κλπ σε μοτέρ και εσωτερικό, αλλά εκεί που μετρούσε (π.χ. καθίσματα, χειριστήρια) έδινε την εικόνα αυτοκινήτου που δεν το οδηγούσε κάποιος πολύ απρόσεκτος οδηγός, τουλ. σε σχέση με ό,τι άλλο είχα δει εγώ. Το εκτίμησα που δεν μου παρουσιάστηκε μη ρεαλιστικά τέλειο, αλλά μερικά λογικά σημαδάκια χρήσης μέσα-έξω τα συμμαζέψαμε στην τελική τιμή, και έτσι οπτικά τουλάχιστον μου παραδόθηκε πραγματικά σε κατάσταση 9/10, σχεδόν σαν καινούριο. :inlove:

Το αυτόματο δούλευε πολύ Normal σε κάθε αλλαγή, εφαρμόζοντας τα tips του drdino, στη 2α δεν πρόσεξα να βουίζει πολύ διαφορετικά από τις άλλες, ένα ελάχιστο whining μετάδοσης ίσως το αντιλαμβανόμουν λόγω των χαμηλών ταχυτήτων με τις οποίες κινείσαι στη δευτέρα, ενώ μετά την τρίτη δεν ακούς κάτι λόγω ανέμου, 5η ομοίως δεν άκουσα κάτι παρατηρήσιμο και άλλαζε πρόθυμα, είτε στο manual είτε στο sport. :superman:

Πάμε τώρα σε μερικές εντυπώσεις από τις πρώτες μέρες κατοχής πλέον:
1) Το αυτόματο είναι έρωτας, πραγματικά "φτιάχνει" όλο το πακέτο και δεν έχει σχέση με οτιδήποτε άλλο έχω οδηγήσει σε αυτόματο, σίγουρα στα κατεβάσματα δεν είναι διπλοσύμπλεκτο, αλλά δεν βρέθηκε στιγμή που να σκεφτώ πως δεν δουλεύει υποδειγματικά σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

2) Ο κινητήρας του έχει πολλή δύναμη για τα δεδομένα entry level μοντέλου γκάμας, ειδικά μετά τα 100 - 120 ανεβάζει τρομερά, το σχετικά χαμηλό βάρος του (~1350kg curb weight νομίζω) το βοηθάει πολύ. Φυσικά καίει το κάτι παραπάνω (θέλει αρκετή αυτοσυγκράτηση για να παίζεις κάτω από τα 8/100 l/km) όμως σε επιδόσεις είναι άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με το σαφώς οικονομικότερο 116d. Εκ των πραγμάτων καλά που δεν πήγα σε πετρέλαιο, τουλάχιστον με τα 136 άλογα, έχει και κάποιο σχετικό νόημα η πίσω κίνηση - δεν μένεις εύκολα κρεμασμένος.

3) Είναι σαφώς πιο άνετο σε λακκούβες εντός πόλης από την Ε90 μας (συμπτωματικά φοράνε και ίδιο ακριβώς μοντέλο RFT οπότε είναι πολύ άμεση η σύγκριση), ωστόσο μετά από τα 80 - 100 km, στην εθνική χάνει σε κύληση από την Ε90 (λογικό αυτό)

4) Οδηγικά σε στροφοδιαδρομή δε λέει πολλά, βρίσκω την -φυσικά αργή- Ε90 πολύ πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο για μία ενδιαφέρουσα διαδρομή, λόγω του τρομερού -θεωρώ- turn in της. Ωστόσο η 116i αν και δε θεωρώ πως ως στήσιμο έχει πιο sport χαρακτηριστικά από τον μ.ο. της κατηγορίας, "κλέβει" από τα υπόλοιπα και σε βάζει στο mood λόγω της πίσω κίνησης.

5) By the way σε μερικά ψευτόpowerslide με λίγα χιλιόμετρα στα σαπούνια της πόλης με εντυπωσίασε το ότι δεν αντιδρά όσο απότομα θα περίμενα με τόσο κοντό μεταξόνιο, ενώ το DTC στην ενδιάμεση απενεργοποίηση πραγματικά "ισιώνει" το αυτοκίνητο για σένα (στην Ε90 ενεργοποιείται πολύ πιο άγαρμπα).

6) Μόνο παράπονο, αυτή τη στιγμή , μου κάνει αυτόν το θόρυβο πίσω δεξιά https://www.youtube.com/watch?v=NlQpnxBmHp8 σαν χαλασμένο ρουλεμάν ή screeching από τα mounts της ανάρτησης. Φυσικά με ανοιχτή μουσική δεν αντιλαμβάνεσαι κάτι αν δεν το έχεις υπόψη, είναι ανεπαίσθητο.
Εν τέλει αυτός ο χρήστης αφού άλλαξε τα πάντα, λέει πως έλυσε το πρόβλημα αλλάζοντας το retaining clip από τη ντίζα του χειροφρένου στο οποίο είχαν φθαρεί κάτι δοντάκια αν κατάλαβα καλά. Με μία αναζήτηση βρήκα πως είναι σχετικά κοινό-συχνό πρόβλημα, οπότε θα μπει στο πρόγραμμα προς επίλυση κ αυτό, ευτυχώς δεν είναι κάτι vital ώστε να θέλει άμεση μέριμνα

Κατά τα λοιπά, έχω ήδη 17αρες 383 M προς τοποθέτηση, πάμε για νόμιμο φιμέ και μέσα στη βδομάδα θα μπει παραγγελία για τα LED φώτα ημέρας με τα οποία έβγαινε η έκδοση που φορούσε xenon. Νομίζω πως όταν ολοκληρωθούν και αυτές οι αλλαγές θα έχω ένα πακέτο πλήρες για τα θέλω μου, ειδικά εμφανισιακά.

Postcard αναμνηστική για τις 18 σελίδες του τοπικού:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#654551 Μεγειές! Μίλα με etuners τώρα :shifty: :lol: