BTW πρέπει να έχουμε ίδιο κουτί και άρα ίδιο φίλτρο.
Διαφορά είδα μόνο λίγο στον ήχο. Ήταν πολύ ά-ηχο.
Να έχει λίγο καλύτερο πάτα-άσε; να έχει κάναν ίππο επιπλέον στα χαμηλά; κανείς δεν μπορεί να ξέρει.
Α ξέχασα ότι μέσα στο κουτί έχει και μια πλαστική σίτα που λέγεται πνίχτης. Τον αφαίρεσα και αυτόν.
Δεν είναι τίποτα. Είναι η πρώτη κλασσική vag-οβελτίωση.
Θέλω να βάλω και ένα πρόγραμμα και δεν πειράζω κάτι άλλο.
Υποθετικά μιλώντας θα ήθελα καλύτερη ανάρτηση και καλύτερα φρένα. Θα έβαζα εύκολα μια KW2.
Στα φρένα θέλω να βάλω σωληνάκια αεροπορικού τύπου πχ Goodridge hoses με κάνα 100ευρω νομίζω περίπου
και βλέπουμε.
Δεν θέλω να αλλάξει πολύ ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου γιατί παρόλο τα ζαντολάστιχα 225/40/18, έχει μια άλφα άνεση που την εκτιμώ αφάνταστα αφού το κυκλοφορώ καθημερινά στην πόλη.
Οπότε για αυτό ίσως δεν κάνω και τίποτα. Εκτιμώ την ομοιογένειά του.
Κατά τα άλλα ένα προγραμματακι και ούτε βίδα που λένε.
< >
Μπήκε και το μοτέρ και μένει ο ρεγουλατόρος του ιμάντα.
Με προβληματίζει μόνο εαν μπορείτε να βοηθήσετε επειδή το μοτέρ είναι υψηλής απόδοσης, να βάζω 100άρα;
Ή να βάλω κι από τις δυο και να τσεκάρω εγκέφαλο με κάποιον που σκαμπάζει να συγκρίνουμε για κενά κτλ;
< >
Αν και για vhs το βλέπω.
Δεν ξερω αν οι εγκέφαλοι σε αυτά τα moteur αναγνωρίζουν αυτόματα τα περισσότερα οκτάνια.
Για τα πίσω λάστιχα ξανασκεψου το.
Μπορεί να γλιτώσεις και σε κατανάλωση.