popolaros έγραψε:για πολλα χρονια η οπελ εκανε χρηση καποια ηδη πλαστικων οπου πραγματικα προσωπικα (δεν ξερω για αλλους) δεν μπορουσα με τιποτε να κατσω. μυριζε τοσο ασχημα μου σε επιανε αναγουλα. προχθες μπηκα σε ενα καινουργιο κορσα και δεν μυριζε.
Θυμάμαι αυτό στα παλιά Renault.
Είχαμε πάει με τον πατέρα να δούμε και να πάρουμε το παρακάτω
και η μάνα διαφώνησε. Είχαμε πολύ παλιά Renault
ίδιο με αυτό
σε Opel που είχαμε δύο, τα Astra F 1.4 & G 1.6, δεν θυμάμαι μυρωδιές.
Ούτε σε OPC H που είχε φίλος, ούτε σε Corsa που είχα πάρει σαν όχημα εξ.πελατών.
Κρίμα να είναι δύσκολο να το χαρεί κάποιος στην Ελλάδα με έναν σωστό διλιτρο κινητήρα είτε diesel είτε βενζίνη.
Καλοτάξιδο
< >
Ακόμη μια φορά αγόρασα ετσι στην Αγγλία το '98 εναν υπολογιστή time machine με Windows me και ακόμη κλαίω με την ήττα που έφαγα
Για αυτούς που δεν ασχολούνται είναι τα χειρότερα Windows ever
100% μαζί σας για τα σχόλια για μεγαλύτερο μοτέρ. Ικανοποιητικός ο 1200αρης αλλά μέχρι εκεί
Μου έκανε το εξής.
Πάω βόλτα, όλα φυσιολογικά χωρίς κανένα πρόβλημα,κάνω πχ μια διαδρομή 30-45' φτάνω στον προορισμό, ας πούμε μεγάλο πολυκατάστημα.
Πάω να το πάρω απο το παρκινγκ μετα απο κάνα τέταρτο, με το που βάζω μπροστά μου πετάει μήνυμα στην οθόνη "Βλάβη, παρακαλώ επισκευάστε τον κινητήρα" μαζί με ένα μικρο κίτρινο κλειδί και πέφτει η ισχύς του κινητήρα
Σβήνω, ξεκινά να δουλεύει το βεντιλατερ. Το αφήνω 5 λεπτά, βάζω μπροστά όλα φυσιολογικά,κανένα θέμα
Το manual δεν γράφει κάτι ουσιαστικό, το κατατάσσει σαν δευτερεύουσα βλάβη (επειδή είναι κίτρινο και όχι κόκκινο) και απλά σου λέει να πας στο συνεργείο άμεσα.
Το έκανε μια φορά την προηγούμενη Δευτέρα, σε 2 αντιπροσωπείες που πήρα μου είπαν οτι ηταν κάτι περιστασιακό και να συνεχίσω να το κινώ κανονικά. Μου το έκανε και χθες (μάλλον κάθε Δευτέρα το πιάνει ), πάλι άναψε, πάλι έσβησε στο 5λεπτο, τώρα κινούμαι νορμάλ
Σε νεο τηλ στην αντιπροσωπεία, κανόνισα να το πάω να το βάλουν στο διαγνωστικό να το δουν άπλα με ενημέρωσε πως μπορεί να χρειαστεί να το αφήσω όλη μέρα?Ε?
Να σημειώσω οτι το αμάξι είναι 6μηνου με 6500 χλμ
1. Η αντιπροσωπεία μου έδωσε ραντεβού την επόμενη Δευτέρα, να το κινήσω μέχρι τότε?
2. Logαρονται τέτοια σφάλματα η θα το βάλει επάνω και θα μου πει δεν βλέπω τίποτα, όλα δουλεύουν τέλεια?
3. Καταλαβαίνω οτι το εύρος είναι μεγάλο άλλο να τολμήσω να ελπίσω οτι λόγω παροδικότητας δεν είναι κάτι σοβαρό?
Ελεγχος στην αντιπροσωπεια, φυσικα κανενα error, ολα φαινονται απολυτως φυσιολογικα.
Υποτιθεται εγινε και ενας δωρεαν καλοκαιρινος ελεγχος απο την Οπελ (κλαιν απο οτι καταλαβα) και δωρεαν απολυμανση. Τριχες.
Στην ερωτηση μου εαν τους εχουν αναφερθει τετοια θεματα στο συγκεκριμεννο μοτερ η απαντηση ηταν αρνητικη. Καλα δεν περιμενα και να μου πουν "ναι μεγαλε ολα γτπκ ειναι"
Δια της μεθοδου του αποκλεισμου καταληγω στο οτι φταιει η βενζινη. Ενω μεχρι τωρα εβαζα BP 95αρα, πριν το θεμα εβαλα ενα 20αρικο Shell Vpower 98αρα αλλα απο ενα πρατηριο με αισθητα πιο μειωμενη τιμη.
Την εκαψα, εχω βαλει την 95αρα BP τωρα και εχω κανει 500χλμ χωρις κανενα θεμα
Geralt έγραψε:Ελεγχος στην αντιπροσωπεια, φυσικα κανενα error, ολα φαινονται απολυτως φυσιολογικα.
παράλογο (για μένα) να δείχνει βλάβη και να μη κρατάει κανένα error