Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Tetix
#649566
Giuseppe Busso έγραψε:
Tetix έγραψε:Ομορφο πολύ, έχεις αλλάξει τίποτα ή είναι όλα μαμα;

< >


Ένα K&N στο φιλτροκούτι και αυτό είναι όλο.
Έχεις δει κάποια αλλαγη;

Θέλω κι εγω να κάνω καμμια αλλαγη,stage 1 ας πούμε,αλλά εδώ πρέπει να "περασεις" από 40 κύματα για να σου εγκρίνουν την οποία μετατροπή.
Ελλαδα θα χαιρόμουν πολύ να κάνω κάποια μετατροπή,διότι είμαστε πολύ μπροστά σε θέμα tunning και από άποψη χρημάτων,αλλά δεν ξέρω αν το ΚΤΕΟ της Γερμανίας το εγκρίνει, αν το βρούνε σε αναγκάζουν να τα βγάλεις ολα,απο εξατμίσεις,ζάντες, μέχρι πρόγραμμα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#649569 Με ένα απλό φίλτρο, δεν θα έχεις θέμα.
BTW πρέπει να έχουμε ίδιο κουτί και άρα ίδιο φίλτρο.

Διαφορά είδα μόνο λίγο στον ήχο. Ήταν πολύ ά-ηχο.
Να έχει λίγο καλύτερο πάτα-άσε; να έχει κάναν ίππο επιπλέον στα χαμηλά; κανείς δεν μπορεί να ξέρει.

Α ξέχασα ότι μέσα στο κουτί έχει και μια πλαστική σίτα που λέγεται πνίχτης. Τον αφαίρεσα και αυτόν.
Δεν είναι τίποτα. Είναι η πρώτη κλασσική vag-οβελτίωση.
Θέλω να βάλω και ένα πρόγραμμα και δεν πειράζω κάτι άλλο.

Υποθετικά μιλώντας θα ήθελα καλύτερη ανάρτηση και καλύτερα φρένα. Θα έβαζα εύκολα μια KW2.
Στα φρένα θέλω να βάλω σωληνάκια αεροπορικού τύπου πχ Goodridge hoses με κάνα 100ευρω νομίζω περίπου
και βλέπουμε.

Δεν θέλω να αλλάξει πολύ ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου γιατί παρόλο τα ζαντολάστιχα 225/40/18, έχει μια άλφα άνεση που την εκτιμώ αφάνταστα αφού το κυκλοφορώ καθημερινά στην πόλη.
Οπότε για αυτό ίσως δεν κάνω και τίποτα. Εκτιμώ την ομοιογένειά του.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#649579 Δεν ξέρω κατά πόσο είναι βελτίωση αυτό που έκανες με τον πνιχτη και το φίλτρο, περισσότερο placebo θα το έλεγα.

Κατά τα άλλα ένα προγραμματακι και ούτε βίδα που λένε.



< >
Άβαταρ μέλους
By Tetix
#649580
Giuseppe Busso έγραψε:Με ένα απλό φίλτρο, δεν θα έχεις θέμα.
BTW πρέπει να έχουμε ίδιο κουτί και άρα ίδιο φίλτρο.

Διαφορά είδα μόνο λίγο στον ήχο. Ήταν πολύ ά-ηχο.
Να έχει λίγο καλύτερο πάτα-άσε; να έχει κάναν ίππο επιπλέον στα χαμηλά; κανείς δεν μπορεί να ξέρει.

Α ξέχασα ότι μέσα στο κουτί έχει και μια πλαστική σίτα που λέγεται πνίχτης. Τον αφαίρεσα και αυτόν.
Δεν είναι τίποτα. Είναι η πρώτη κλασσική vag-οβελτίωση.
Θέλω να βάλω και ένα πρόγραμμα και δεν πειράζω κάτι άλλο.

Υποθετικά μιλώντας θα ήθελα καλύτερη ανάρτηση και καλύτερα φρένα. Θα έβαζα εύκολα μια KW2.
Στα φρένα θέλω να βάλω σωληνάκια αεροπορικού τύπου πχ Goodridge hoses με κάνα 100ευρω νομίζω περίπου
και βλέπουμε.

Δεν θέλω να αλλάξει πολύ ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου γιατί παρόλο τα ζαντολάστιχα 225/40/18, έχει μια άλφα άνεση που την εκτιμώ αφάνταστα αφού το κυκλοφορώ καθημερινά στην πόλη.
Οπότε για αυτό ίσως δεν κάνω και τίποτα. Εκτιμώ την ομοιογένειά του.
Να σε ρωτήσω ο παίχτης όπως λες,είναι ο παππάς που λέγανε παλιότερα;
Φοράς 225 λαστιχο; Ωραιος.

By the way,είδα την ακριβως ζάντα που φοράω σε ακριβως ίδιο λευκο μοντέλο σαν το δικό μου αλλά με μαύρη ζάντα,απλά είναι πανέμορφο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Tetix
#649582
diplomat έγραψε:
Tetix έγραψε:αν το βρούνε σε αναγκάζουν να τα βγάλεις ολα,απο εξατμίσεις,ζάντες, μέχρι πρόγραμμα.


Μέχρι και τις ζάντες :lipsealed: ;
Γνωστός μου περσυ,ανέβασε ένα s2000 που είχε στην Ελλάδα παλιότερα, τον ανάγκασαν και έβγαλε,ζαντες,εξάτμιση, πρόγραμμα και μια μικρή αεροτομή, τι μου λες τώρα, έχουν και οι Γερμανοί ωρες ωρες κάτι τρελές ανωμαλίες

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#649583 Δεν ειναι θεμα ανωμαλίας αλλα ελέγχου. Οποιαδήποτε μετατροπή εχει γινει με έγκριση τύπου ειναι ΟΚ.
Άβαταρ μέλους
By Tetix
#649584
mirage έγραψε:Δεν ειναι θεμα ανωμαλίας αλλα ελέγχου. Οποιαδήποτε μετατροπή εχει γινει με έγκριση τύπου ειναι ΟΚ.
Όταν λέω ανωμαλία,με τη καλή την έννοια το λέω,και μπράβο τους που το κάνουν διότι υπάρχει έλεγχος,σε σχέση με την Ελλάδα όπου ο καθένας κάνει οτι θέλει,απλα ωρες ωρες γίνονται όντως κουραστικοί και δεν σε αφήνουν κατι απλό να αλλάξεις για ψιλου πηδημα

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#649585 Αν υπάρχει έγκριση τύπου ολα γίνονται ρε συ. Ακόμα και Ελλάδα δλδ αμα μπει μια εξάτμιση ειναι ΟΚ εφόσον υπάρχει έγκριση τύπου.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#649586 Κι εγώ συμφωνώ ότι για οποιαδήποτε μετατροπή τύπου πρόγραμμα, εξατμίσεις etc. πρέπει να υπάρχει έγκριση και ενημέρωση, για ζάντες όμως μου κάνει φοβερή εντύπωση, εκτός κι αν μιλάμε για διαστάσεις εκτός ΟΕΜ. Θέλω να πω, εάν έχω δεύτερη τετράδα με χειμερινά φερ'ειπείν, πρέπει να λάβω έγκριση για να τις φορέσω;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#649588 Αν δεν είναι από τα συμβατά αξεσουάρ του κατασκευαστή χρειαζεται χαρτί που να πιστοποιεί πως ταιριάζουν στο αυτοκίνητο σου. Δεν ειναι κατι φοβερο παντως γιατι η διαδικασία ειναι γνωστή.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#649636 Εικόνα
Μπήκε και το μοτέρ και μένει ο ρεγουλατόρος του ιμάντα.
Με προβληματίζει μόνο εαν μπορείτε να βοηθήσετε επειδή το μοτέρ είναι υψηλής απόδοσης, να βάζω 100άρα;
Ή να βάλω κι από τις δυο και να τσεκάρω εγκέφαλο με κάποιον που σκαμπάζει να συγκρίνουμε για κενά κτλ;


< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#649638 Θα δοκίμαζες μικρότερο προφίλ πίσω ή φοβάσαι μη γαμηθει το nvh;

Αν και για vhs το βλέπω.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#649646
EDDIE_147 έγραψε:Θα δοκίμαζες μικρότερο προφίλ πίσω ή φοβάσαι μη γαμηθει το nvh;

Αν και για vhs το βλέπω.


Έχεις να πεις κάτι στις ερωτήσεις μου φίλε;
Τα γράμματα που πετάς μου φαίνονται τυχαία και θες να κάνεις εφέ
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#649648 Για 100αρα ίσως θελει πρόγραμμα για να δεις μεγάλη διαφορά.
Δεν ξερω αν οι εγκέφαλοι σε αυτά τα moteur αναγνωρίζουν αυτόματα τα περισσότερα οκτάνια.

Για τα πίσω λάστιχα ξανασκεψου το.
Μπορεί να γλιτώσεις και σε κατανάλωση.