EDDIE_147 έγραψε:Σάμπα έχεις μπει και στα δυο;Τι δουλειά έχω εγώ με δυνατά προσθιοκίνητα;
Οι έρευνες αξιοπιστίας βγάζουν Hyundai/Kia στην κορυφή. Γενικώς, όχι τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Είναι το φθηνότερο.
Αυτά θα μου αρκούσαν, αν στρεφόμουν σε αυτή την κατηγορία.
ANEMOS έγραψε: και τα παραθυρα οπως λεει ο φιλος συμφωνω.
Αυτούς τους γρύλους από το 1999 (που έσπαγαν μέρα παρά μέρα στο Golf IV της μάνας μου) δεν έχουν δεήσει ακόμα να τους φτιάξουν στην VW;;; Τρομερός σεβασμός στον πελάτη το γκρουπ...
Μου θύμισες αυτό το Golf IV... Μακράν ότι πιο τραγικό έχει περάσει από τα χέρια μου ή της οικογένειάς μου σε ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
EDDIE_147 έγραψε:Σάμπα έχεις μπει και στα δυο;
Είχα μπει στην έκθεση που είχε γίνει στον Ελληνικό πριν 2-3 χρόνια. Θυμάμαι είχα πει πόσο ωραίο είναι στο εσωτερικό του. Έχει ένα πανέμορφο τιμονάκι με τις Ν-ρυθμίσεις και ένα πολύ ωραίο κάθισμα. Δεν είμαι 100% αλλά δεν νομίζω να είναι τόσο πίσω από το Leon.
Σκέψου για μένα, το εσωτερικό του Leon ήταν για χρόνια αποτρεπτικός παράγοντας.
Εσύ εννοείς ότι έχουν μεγάλη διαφορά ποιοτική σε τέτοιο βαθμό που να είναι σαν χάσμα; Εγώ δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο.
Τα retrofits και τα P&P από μεγαλύτερα vag-ομοντέλα, είναι άλλο story.
Όπως και η βελτιωσιμότητα επίσης.
Από εκεί και πέρα το i30N είναι αρκετά πιο φθηνό από το Cupra πια, έχει μια καταπληκτική εξαγωγή. Προχθές πέτυχα ένα γκρι μεταλλικό στον Πειραιά και έκανε μόνο του σκασίματα ενώ ο οδηγός του πήγαινε σχεδόν ρελαντί. Φαντάζομαι αυτό είναι ποιοτικό και πορωτικό χαρακτηριστικό. Είναι λόγος αγοράς; δεν ξέρω. Ίσως είναι όμως.
Σε στήσιμο όλοι λένε τα καλύτερα για το Ν με μπλοκέ.
Έχει το αρνητικό ότι δεν είναι τόσο γρήγορο ενώ είναι και πιο βαρύ από το Cupra.
Σε περίπτωση δε, που θες διπλοσύμπλεκτο, πας αποκλειστικά στον Βαγγέλη.
Προσωπικά μιλώντας, εξατμίσεις, manual, μπλοκέ, 28500 με το κλειδί στο χέρι, θα με πήγαιναν ταμείο για τον Κορεάτη αν έφτανα στα λεφτά του.
red_monster έγραψε:Μην ξεχάσεις να ξανακοιτάξεις τιμές εγκεφάλου μετά τον έλεγχο της αντιπροσωπείας !!
OK θα το κανω.Επισης δυστηχως ο πατερας μου ειναι στο τελος της ζωης του που του ειχα πληρη εμπιστοσυνη οποτε θα δω τι θα κανω.
Dimsabas έγραψε:Τα περιοδικά έχουν γράψει τα καλύτερα λόγια για το οδηγικό σκέλος.
Οι έρευνες αξιοπιστίας βγάζουν Hyundai/Kia στην κορυφή. Γενικώς, όχι τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Είναι το φθηνότερο.
Αυτά θα μου αρκούσαν, αν στρεφόμουν σε αυτή την κατηγορία.
Όταν φτάσει η ώρα να πληρώσεις θα τα δεις από κοντά και δεν θα σου αρκεί τι γράφει ο κάθε τσομπάνης στα περιοδικά
Giuseppe Busso έγραψε:Σε περίπτωση δε, που θες διπλοσύμπλεκτο, πας αποκλειστικά στον Βαγγέλη.
“It’s coming” reads the caption of Hyundai N’s Instagram post over Easter weekend. “The fun-to-drive feeling of N, with the N 8-Speed Wet Dual-Clutch Transmission.”
https://www.topgear.com/car-news/hot-ha ... shift-auto
https://jimmuclarku.blogspot.com/
rocsta έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Σε περίπτωση δε, που θες διπλοσύμπλεκτο, πας αποκλειστικά στον Βαγγέλη.
“It’s coming” reads the caption of Hyundai N’s Instagram post over Easter weekend. “The fun-to-drive feeling of N, with the N 8-Speed Wet Dual-Clutch Transmission.”
https://www.topgear.com/car-news/hot-ha ... shift-auto
Μάλιστα. Κάνουν σοβαρή δουλειά στη Hyundai.