Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#612371 Ωραιο το νεο. Φτερακι βλεπω στον εμπρος τροχο. Η εξελιξη μπορει να το καλυψει σταδιακα; Οπως Formula E?
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#612392 Πολύ ενδιαφέροντα ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ. Αλλά θα γίνουν πιο ενδιαφέροντα αν μπει στο cost cap και η μισθοδοσία :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#612421 Αν και δεν τρελαίνομαι με αυτά που διαβάζω (3-3.5δ πιο αργά ανά γύρο, πιο βαριά από τώρα), ας ελπίσουμε ότι το θέαμα θα αξίζει για αυτό το "πισωγύρισμα" και ότι με την πάροδο του χρόνου (και ίσως και καλύτερα ελαστικά) να επανέλθουμε στα επίπεδα τα φετινά
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#612462
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#612510 Εμενα μου αρεσουν οπτικα και το αυτοκινητο και τα λαστιχα.
Επισης δεν με απασχολουν, όπως σωστα γραφτηκε και παραπανω, οι απολυτοι χρονοι. Δεν γινεται αισθητη στο ματι και ειδικα μεσα απο την TV η διαφορα των 3" στον γυρο, η οποια θα μειωθει πολυ γρηγορα με την εξελιξη.
Αν γινονται καλυτερες μαχες μεταξυ ισοδυναμων μονοθεσιων (γιατι με το DRS έχουμε ευκολες προσπερασεις οταν υπαρχει διαφορα) και αν κλεισει λιγο η ψαλιδα μεταξυ των τοπ ομαδων και του midfield, οι κανονες θα ειναι επιτυχημενοι και θα δημιουργησουν τη "μαγια" για να γινουν και πιο σφιχτοι στο μελλον (πχ στο cap).
Προσωπικα, για το αποτελεσμα στην πιστα, εχω εμπιστοσυνη οτι ο Μπρον και η ομαδα του ξερουν τι λενε, και θα δουμε διαφορα στο θεαμα.
Άβαταρ μέλους
By ttc
#648643 Να αλλάξει ο τίτλος από 2021 σε 2022. Και του χρόνου πάρτυ θα κάνει ο Χάμιλτον, 8 κούπες θα τρίβει στη μάπα σας, χοχοχο
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#649297 It excludes all marketing costs, race driver fees/salaries and the costs of the team’s three highest paid personnel.

Πρακτικά οι μισθοί των τοπ μηχανικών και οδηγών θα γίνουν απλησίαστοι και αφού στεγνώσουν την αγορά από τους κορυφαίους μετά θα παίξουν οι μεγάλοι στα ίσια με τους μικρούς.