Fiat Panda 7,6l/100km
Επισης δεν με απασχολουν, όπως σωστα γραφτηκε και παραπανω, οι απολυτοι χρονοι. Δεν γινεται αισθητη στο ματι και ειδικα μεσα απο την TV η διαφορα των 3" στον γυρο, η οποια θα μειωθει πολυ γρηγορα με την εξελιξη.
Αν γινονται καλυτερες μαχες μεταξυ ισοδυναμων μονοθεσιων (γιατι με το DRS έχουμε ευκολες προσπερασεις οταν υπαρχει διαφορα) και αν κλεισει λιγο η ψαλιδα μεταξυ των τοπ ομαδων και του midfield, οι κανονες θα ειναι επιτυχημενοι και θα δημιουργησουν τη "μαγια" για να γινουν και πιο σφιχτοι στο μελλον (πχ στο cap).
Προσωπικα, για το αποτελεσμα στην πιστα, εχω εμπιστοσυνη οτι ο Μπρον και η ομαδα του ξερουν τι λενε, και θα δουμε διαφορα στο θεαμα.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... VZtUJ.html
FIA approve reduced 2021 F1 cost cap and new sliding scale rules for aero testing
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 3v22L.html
Πρακτικά οι μισθοί των τοπ μηχανικών και οδηγών θα γίνουν απλησίαστοι και αφού στεγνώσουν την αγορά από τους κορυφαίους μετά θα παίξουν οι μεγάλοι στα ίσια με τους μικρούς.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 4RsK9.html
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... qp6ye.html
Πως τα εκαναν ετσι?
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... rPVcv.html