Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#648652
Giuseppe Busso έγραψε:
Scotch έγραψε:Μήπως θέλεις το smartάκι μου που σκέφτομαι να το δώσω; :shifty:

Καλύτερα με τα πόδια, λέει η ενδιαφερόμενη. :shifty:

Κατάλαβα. Δεν το κατέχει το άθλημα :shifty:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#648677 +1 για i10.
Ειδικά με τον 1.2 κάνεις και ταξίδι άνετα(ok κατάλαβες), αισθητότατη η διαφορά με τον 1.1
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#648754
Giuseppe Busso έγραψε:Το ένα Aygo που έχω μιλήσει να πάω να δω, είναι το παρακάτω
https://www.car.gr/28796430-toyota-aygo-x-city
Είναι κοντά μου. Είναι από έμπορο και στο τηλ. μου είπε ότι είναι από leasing.


Παίδες μπορεί κάποιος να βοηθήσει έχοντας αυτά τα στοιχεία;
Βάζω spoiler

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Το vin checker βγάζει αυτό
https://vindecoder.eu/check-vin/JTDKGNEC90N086948
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#648762 Η πινακίδα δείχνει ταξινομηση καλοκαιρι του 2015. Προέρχεται από τον τομέα του Αλίμου, που εκεί έκανε μέχρι πέρυσι μαζικές ταξινομήσεις η Χερτζ.
Με λίγο γκουκλαρισμα του συνεργείου, μου βγάζει τεχνοκαρ που είναι στον όμιλο Βασιλάκη. Συνεπώς είναι νοικιαρικο της Hertz που έχει συντηρηθεί σε δικό της σέρβις.
Αυτά μπορω να πω.

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#648764
Focusman91 έγραψε:Η πινακίδα δείχνει ταξινομηση καλοκαιρι του 2015. Προέρχεται από τον τομέα του Αλίμου, που εκεί έκανε μέχρι πέρυσι μαζικές ταξινομήσεις η Χερτζ.
Με λίγο γκουκλαρισμα του συνεργείου, μου βγάζει τεχνοκαρ που είναι στον όμιλο Βασιλάκη. Συνεπώς είναι νοικιαρικο της Hertz που έχει συντηρηθεί σε δικό της σέρβις.
Αυτά μπορω να πω.

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Μου τα είπε αυτά αλλά μου είπε ότι το είχε ένας ιδιοκτήτης. Έτσι είπε.
Το JTD στο vin σημαίνει κάτι;
Άβαταρ μέλους
By alexm
#648765 Αμάξι που έχει κάνει σέρβις μόνο στη χερτζ για μένα είναι προς αποφυγή καθώς εκεί γίνονται τα απολύτως απαραίτητα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#648768 https://www.autodna.com/vin/JTDKGNEC90N086948

Έβαλα και σε άλλο vin checker και βγάζει χώρα κατασκευής Ιαπωνία.
Πως γίνεται αυτό ενώ είναι "Τσέχικα" τα Aygo; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#648769 Γιατί δηλ να μην κάνει λάθος το vin checker που έβαλες? :lol: Συνήθως αυτά δείχνουν ότι να ναι.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#648771 Στο Aygo το J δεν σημαίνει τπτ απολύτως. Το αμάξι κατασκευάστηκε στην Τσεχία. Γενικά J εχουν μονο τα made in Japan αλλα αυτο δεν ισχυει για το Aygo.
J= Japan
T= Toyota
D= 3/5dr liftback
Άβαταρ μέλους
By edmond
#648772 Country of manufacturer το μεταφράζω σαν απο ποιά χώρα είναι η Toyota. :s_dunno
Ναι, το ξέρουμε ότι είναι απο την Ιαπωνία :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#648775
elteo έγραψε:Γιατί δηλ να μην κάνει λάθος το vin checker που έβαλες? :lol: Συνήθως αυτά δείχνουν ότι να ναι.

mirage έγραψε:Στο Aygo το J δεν σημαίνει τπτ απολύτως. Το αμάξι κατασκευάστηκε στην Τσεχία.
edmond έγραψε:Country of manufacturer το μεταφράζω σαν απο ποιά χώρα είναι η Toyota. :s_dunno
Ναι, το ξέρουμε ότι είναι απο την Ιαπωνία :lol:


Με έχει πιάσει καχυποψία στα πάντα.

Πάντως το αμάξι πήγα και το είδα. Το παλικάρι δεν μου έκρυψε κάτι. Μου είπε ότι μόνο εμπρός δεξιά έχει μισό βαμμένο τοπικά προφυλακτήρα. Και έβαλε μετρητή πάχους βερνικιού (κάτι τέτοιο τέλος πάντων όπου σχεδόν όλα τα τα κομμάτια έδειχναν 150 περίπου. Δεν ξέρω τι είναι αυτό. Μου είπε πως τα εργοστασιακά χρώματα είναι μεταξύ 100-200 στον μετρητή,

Η καμπίνα μέσα ήταν οκ. Εκτός από ένα πλαστικό κάτω από το κάθισμα του οδηγού που "σπάει" και το άλλαξαν. Μου έδειξε και το παλιό κομμάτι.
Και στην πόρτα του συνοδηγού από κάτω, είχε κάτι κόλλες. Μου είπε το έχουν τα Aygo αυτό.

Κατά τα άλλα ήταν πολύ οκ μέσα. Ούτε φθορές, ούτε μυρωδιές, ούτε σκισίματα. Σε άριστη κατάσταση έδειχνε.

Έβαλα μπροστά, πήρε αμέσως. Δεν άκουσα κάτι περίεργο. Άνοιξα και το A/C, έκανε σύμπλεξη ο κομπρέσορας. Δεν μου φάνηκε να έχει κάτι. Εντελώς εμπειρικά αυτά.
Δεν είχα χρόνο να το οδηγήσω αλλά θα γίνει και αυτό. Δεν έδειξε να σκαλώνει ιδιαιτέρως το κιβώτιο. Ούτε το αμπραγιάζ να έχει τίποτα ύποπτο στο πάτα και στην επαναφορά.

Είχε 2 ελαστικά Sava εμπρός, 2 ελαστικά Continental πίσω. Έβγαλα τον μετρητή μου της Michelin. Στα πιο μεγάλα αυλάκια, το εμπρός δεξιά ήταν το πιο φαγωμένο. Είχε κάτω από 5mm. Τα υπόλοιπα ήταν σχεδόν 6mm. Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό ως προς τις γωνίες του, αν και εφόσον έγινε αλλαγή ταυτόχρονα σε όλα. Μου είπε ο ίδιος μάλιστα ότι παραξενεύτηκε που η Hertz έβαλε διαφορετικά εμπρός πίσω.

Χαρτί ΚΤΕΟ είδα επίσης και τα χιλιόμετρά του κιόλας που έγραφε πάνω.

Τιμή 7300 με το κλειδί στο χέρι με μια πρώτη νύξη. Δηλαδή δώρο η μεταβίβαση και ό,τι χρειαστεί. Γιατί θα το πάει στον μηχανικό του πριν το παραδώσει και αν θέλει τακάκια ή δίσκους πχ, θα τα αναλάβει.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#648779 Δεν είναι κακό πάντως ντε και καλά να είναι πρωην νοικιάρικο το αμάξι.
Πέρσυ έψαχνε φίλος να πάρει ενα μικρο αμαξι, βρήκαμε ενα Opel Corsa 1.4 με 90 άτια, καλοεξοπλισμένο (αν δεν ειναι φουλ εξτρα σιγουρα τα εχει σχεδον ολα). Το αμαξι ειχε 29.000χλμ το αγόρασε στα 10400. Ήταν ηδη ενος ετους με υπολειπομενη εγγυση 1 ετους εργοστασιακη Οπελ. ΕΙδαμε οτι ηταν πρωην Europcar έκανε πίσω αλλα του ειπα ηρεμησε 29000χλμ μεσα σε ενα ετος εχει του πουστη απο αντιπροσωπία το παίρνεις δεν παιζουν το κεφαλι τους.
Το πηρε εν τελη και ανεβοκατεβαινει μια φορα την εβδομαδα Ντάρμσταντ Χαιδελβέργη για μαθημα στο πανεπιστήμιο και μετα εδω στα τοπικα για καφεδες, σουβλάκια, κλπ δραστηριοτητες.

ΥΓ: Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι καλυτερα ντοπιο και ας ηταν νοικιαρικο, παρα εισαγωγης και αμφιβολου προελευσεως. Γιατι περσυ που ψαχναμε με τον φιλο αμαξια ειχαμε δει ουκ ολιγα Κορσα βασικα σε εξοπλισμο απο Ιταλια και Ισπανια και ηταν για κλαμματα τα αμαξια μεσα εξω. Μηχανικα δεν γνωριζουμε... αλλα ολο και κατι ηθελαν σε μαζεματα με μαξ τα 30.000χλμ
Τελευταία επεξεργασία από Thomas_C200K και 25 Μάιος 2020, 17:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#648780 Νοικιαρικο μικρο=σκίσιμο από κρύο χωρις αύριο. Αυτό δεν θα φανεί καπου τωρα ή με μια απλή βολτα. Για leasing μαλλον μια από τα ιδια
Διαφορετικά λάστιχα μπρος πίσω αμφιβάλλω πως μπήκαν ταυτόχρονα. Κοίταξες ημερομηνίες παραγωγής; Οχι πως λεει κατι αυτο απο μονο του. Εγώ θα παζάρεμα και ενα σετ καινούργια λάστιχα ή έκπτωση παντως αααααν τελικα πας για αυτό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#648781 τακακια εχει αλλαξει στα 39800χλμ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#648782
alexm έγραψε:Αμάξι που έχει κάνει σέρβις μόνο στη χερτζ για μένα είναι προς αποφυγή καθώς εκεί γίνονται τα απολύτως απαραίτητα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος


απο την αλλη στα χλμ που εχει κανει,ειναι απιθανο να χρειαστηκε κατι αλλο απο λαδια/φιλτρα.

πριν απο πολλα χρονια βεβαια,οταν ειχα εταιρικο της χερτζ,ολες οι παρατηρησεις εκτος τακτικης συντηρησης,φτιαχνοντουσαν στο συνεργειο της.Εαν χρειαζοτ;αν καποιο ανταλλακτικο,παραγγελνοταν και ξαναπηγαιναμε για να το τοποθετησουν.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 25 Μάιος 2020, 17:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά