Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#648443 Κοινωνικό λειτουργημα φυσικά και δεν επιτελεί η aegean, είναι όμως κομβικής σημασίας επιχείρηση για την οικονομία και τον τουρισμό μας. Είναι μια δυνατή αεροπορική, με πολύ δυνατο brand name και μια σχετική αναγνωρισιμοτητα και καλή φήμη τόσο εντός όσο και εκτός χώρας.

Το να αφεθεί αβοήθητη μάλλον περισσότερο θα στοιχίσει στον φορολογουμενο.... Ας περιμένουμε πάντως να δούμε τι βοηθεια θα λάβει.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#648444 Και δυστυχώς υπάρχουν πολλά ακόμα φρέσκα μηνύματα αγανάκτησης για την εμπορική πολιτική της Aegean από επιβάτες στη σελίδα της στο facebook. Όποιος έχει όρεξη ας τα διαβάσει.
Βέβαια η Aegean ως ιδιωτική δεν μπορεί να είναι κακή γιατί δουλεύει με τους κανόνες του ανταγωνισμού (ως ιδιωτικό μονοπώλιο για πολλούς προορισμούς...) ενώ η κακιά Ολυμπιακή που ήταν κρατικό μονοπώλιο όσο δεν υπήρχε η Aegean (που έγινε εν τέλει χαλίφης στη θέση του χαλίφη) ακριβώς επειδή ήταν κρατική, έπρεπε να κλείσει, γιατί ως γνωστόν, το κράτος δεν μπορεί να είναι επιχειρηματίας. Πρέπει να είναι αυτός που όσο οι ιδιωτικές έχουν μεγάλα κέρδη, τις κλείνει το ματάκι για να προσφέρουν εργασία με μισθούς ξεφτίλας για τους πολλούς (εκτός από μια μικρή μειοψηφία στελεχών), και όταν κάτι πάει στραβά, τσοντάρει για διασώσεις, διαμόρφωση ευνοϊκού πλαισίου κλπ. Τι πιο φυσικό..
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#648445 Οι αεροπορικές μεταφορές δεν είναι δημόσιο αγαθό™;
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#648446
EDDIE_147 έγραψε:Παίδες εγώ δεν ασχολούμαι ούτε με την Aegean ούτε με την Ionian.
Σχολίασα το ότι όποιος δουλεύει με στόχο να βγάλει κέρδος τότε προφανώς και λειτουργεί καπιταλιστικά.

Αν η σιχαμενη κυβέρνηση χαρίσει λεφτά στο Βασιλάκη χωρίς τα απαιτούμενα ανταλλάγματα, αυτό δεν έχει σχέση με καπιταλισμό ή σοσιαλισμό.



Έντι βάλε Mega Channel. Να δεις πως ο "σιχαμένος" πρόεδρος που υπηρετεί τον καπιταλισμό, προσφέρει στη διασκέδαση του πτωχού που δεν μπορεί να βρεθεί σε ένα κέντρο διασκεδάσεως. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#648447 Βλέπω τσόντα στο ΕΡΤ ζμπορτς

#τσιφτη
Άβαταρ μέλους
By italakias
#648450
Giuseppe Busso έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Παίδες εγώ δεν ασχολούμαι ούτε με την Aegean ούτε με την Ionian.
Σχολίασα το ότι όποιος δουλεύει με στόχο να βγάλει κέρδος τότε προφανώς και λειτουργεί καπιταλιστικά.

Αν η σιχαμενη κυβέρνηση χαρίσει λεφτά στο Βασιλάκη χωρίς τα απαιτούμενα ανταλλάγματα, αυτό δεν έχει σχέση με καπιταλισμό ή σοσιαλισμό.



Έντι βάλε Mega Channel. Να δεις πως ο "σιχαμένος" πρόεδρος που υπηρετεί τον καπιταλισμό, προσφέρει στη διασκέδαση του πτωχού που δεν μπορεί να βρεθεί σε ένα κέντρο διασκεδάσεως. :shifty:

Το πιο αχρηστο καναλι.
Απορω γιατι εδωσε τοσα λεφτα ο πρεζεμπορας,τι θα το κανει.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#648454
REALZEUS έγραψε:Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι αλλού, όχι στην κρατική βοήθεια per se (πε-ρ σέ-ι για τον diplomat). Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι κατακεραύνωναν τον Κρατικό κορβανά, επί Ολυμπιακής για παράδειγμα, αλλά τώρα που τον αποζητά ο Βασιλάκης της Aegean (στην οποία ξεπουλήσαμε την ΟΑ), είναι απλά μια ωραία Μαγιάτικη Παρασκευή. Οπότε να πληρώνουμε ως Κράτος μια δημόσια εταιρεία = κακό. Το να πληρώνουμε όμως ιδιωτική εταιρεία = καλό. Τα κέρδη είναι του ιδιώτη, οι ζημίες όλων των Ελλήνων!!! :yahoo: Στην Γερμανία το Δημόσιο ζητάει κομμάτι στην μετοχική σύνθεση για την βοήθεια που θα παράσχει την Lufthansa πάντως...

Κάτι ανάλογο ετοιμάζουν τα golden boys,για ελ.τα. με acs... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#648462
italakias έγραψε:Το πιο αχρηστο καναλι.


Το πιο ιστορικό όνομα στα ιδιωτικά και με τα πιο καλά σίριαλ.


postruck έγραψε:Κάτι ανάλογο ετοιμάζουν τα golden boys,για ελ.τα. με acs...


ACS... :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#648484
Giuseppe Busso έγραψε:Περίεργο πάντως που εταιρίες που υπηρετούν τον καπιταλισμό, να ζητούν την κρατική βοήθεια.


Καθόλου περίεργο. Έχουμε καπιταλισμό για τους φτωχούς και σοσιαλισμό για τους πλούσιους. Εδώ και καιρό αυτό. :iconcool:


Κι εγώ είμαι υπέρ της κρατικής βοήθειας σε κάποιες εταιρείες, αλλά με κρατικοποίηση των εταιρειών αυτών. Πόση είναι η αξία της Aegean τώρα; 1δισ (λέμε τώρα... :lol: );; ΟΚ. Πόση βοήθεια θέλετε; 1δισ; ΟΚ, εκδίδεται νέες μετοχές 1δισ, οι οποίες πάνε στο κράτος, το οποίο πλέον θα συμμετέχει με 50%. Και στα κέρδη βεβαίως....


Πάντως, δεν βλέπω κάποιο κακό να βαρέσει κανόνι η Aegean και να αγοραστεί από κάποιον επενδυτή αντί πινακίου φακής... It's capitalism. :s_dunno

mirage έγραψε:
Η Aegean στην ουσία εκβιάζει και απαιτεί συγκεκριμένους όρους γιατί too big to fail.


Διαφωνώ με την έννοια του too big to fail στον καπιταλισμό. Αν υπάρχει πρόβλημα για την κοινωνία θα πρέπει το κράτος να παρέμβει μετά την κατάρρευση του ιδιώτη ή να τον κρατικοποιήσει και όχι απλά να τον ταΐζει.


Α, επίσης, η Aegean δίνει όντως μισθούς ξεφτίλας σε μηχανικούς τουλάχιστον που ξέρω. Λιγότερα από τα μισά απ' όσα δίνουν αντίστοιχες εταιρείες σε Ευρώπη και Αμερική.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#648493
markvag έγραψε:Κι εγώ είμαι υπέρ της κρατικής βοήθειας σε κάποιες εταιρείες, αλλά με κρατικοποίηση των εταιρειών αυτών. Πόση είναι η αξία της Aegean τώρα; 1δισ (λέμε τώρα... :lol: );; ΟΚ. Πόση βοήθεια θέλετε; 1δισ; ΟΚ, εκδίδεται νέες μετοχές 1δισ, οι οποίες πάνε στο κράτος, το οποίο πλέον θα συμμετέχει με 50%. Και στα κέρδη βεβαίως....


Δε θα μπορούσε όμως να είναι καταστροφική συνταγή αυτή; Bέβαια, και την ολύμπικ η νουδού (read: το πλέον αντιφιλελεύθερο πάρτυ) την κρατικοποίησε.

Από κει και πέρα, υπάρχει ήδη κρατική βοήθεια εν είδει κάλυψης μέρους της καραντινομισθοδοσίας, όμως για να υπάρξει σοβαρή κρατική συμμετοχή θα χρειαστούν πολλές δικλείδες ασφαλείας, τόσο για να διασφαλιστούν σωστά quotas στη συμμετοχή των μετόχων (και όχι ξεκάπνισμα στην πλάτη του κράτους), όσο και για να υπάρξουν κοινοί στόχοι για την πορεία της εταιρείας (και όχι απαξίωση της εταιρείας μέσω εργανταρτών και λοιπών προσφιλών μεθόδων). Edit, α, και συνδεδεμένη με εκπλήρωση συγκεκριμένων terms ημερομηνία λήξης της κρατικής συμμετοχής.

Τέλος, θα είναι πρωτοτυπία να είμαστε η μόνη χώρα που θα αφήσει την flag carrier της στην τύχη της.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#648497
markvag έγραψε:Πάντως, δεν βλέπω κάποιο κακό να βαρέσει κανόνι η Aegean και να αγοραστεί από κάποιον επενδυτή αντί πινακίου φακής... It's capitalism. :s_dunno

Προφανώς, το τι γίνεται στο ενδιάμεσο είναι το θέμα. Και το ότι -συνήθως- ο νέος επενδυτής-σωτήρας για να βγει, αρχικά θα μοιράσει μισθούς χειρότερης πείνας.
markvag έγραψε:Διαφωνώ με την έννοια του too big to fail στον καπιταλισμό. Αν υπάρχει πρόβλημα για την κοινωνία θα πρέπει το κράτος να παρέμβει μετά την κατάρρευση του ιδιώτη ή να τον κρατικοποιήσει και όχι απλά να τον ταΐζει.

Εδώ είναι λοιπόν που έρχεται και σκέφτεται κανείς, γιατί το κράτος να έρθει να παρέμβει μετά την κατάρρευση (ως οφείλει κοινωνικά) και να μην παρέμβει έγκαιρα πριν την κατάρρευση;
Εύκολα θα γκαζώσουμε το κράτος να σώσει τους κατεστραμμένους (μέχρι να έρθει ο επόμενος επενδυτής-σωτήρας), αλλά θα το σταυρώσουμε (το κράτος) όταν θα πάρει μέτρα στήριξης προϊόντος του χρόνου.
Κάτι δεν μου βγαίνει στον λογαριασμό.
(και δεν χρειάζεται να στηρίξει την "καπιταλιστική" εταιρεία, μπορεί να στηρίξει απευθείας τον εργαζόμενο, ωφελώντας έμμεσα τον καπιτάλα, είναι πιο εύπεπτο έτσι; Δεν ξέρω, κι εγώ αναρωτιέμαι)
Άβαταρ μέλους
By mirage
#648508 @lazarefa H Sky express ειναι εκει γιατι πληρώνει η ΕΕ γι αυτα τα δρομολόγια αλλιως δεν θα ήταν πουθενά. Για να μην πιάσουμε το πως τα εκτελεί. Η Aegean, και οι νησιώτες, πολλοί θα ήθελαν να τα εκτελεί αυτή τα δρομολόγια και να πληρώνεται για άδεια ή και όχι τόσο άδεια δρομολόγια αλλα η κακία ΕΕ δεν θα το άφηνε να συμβεί αυτό για λόγους ανταγωνισμού.
@markvag
Δεν θυμάμαι να έγραψα καπου για too big to fail αλλα τεσπα. Όσο για τους μισθούς αυτοι ειναι ανάλογοι της Ελληνικής αγοράς και πραγματικότητας. Θα μπορούσε βέβαια να μην έχει καν μηχανικούς πέρα από τα βασικά και να γίνεται όλη η συντήρηση στην Βουλγαρία ή στην Μάλτα και με σφραγίδα LH Technik ή SR Technics για παράδειγμα. Anyway συνεχίστε την συζήτηση για τον σκληρό à la carte καπιταλισμό.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#648538
postruck έγραψε:Κάτι ανάλογο ετοιμάζουν τα golden boys,για ελ.τα. με acs...


ACS... :svivhaha:[/quote]
Και όμως Δια,μην ξεχνάς τις διασυνδέσεις που έχει με το κόμμα το αφεντικό της :iconcool:
Τους τελευταίους μήνες η τωρινή "αριστη" :rant: διοίκηση προσπαθεί να μας χρεώσει όσο περισσότερο μπορεί.... :rant: :rant:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#648561 [/quote]
Και όμως Δια,μην ξεχνάς τις διασυνδέσεις που έχει με το κόμμα το αφεντικό της :iconcool:
Τους τελευταίους μήνες η τωρινή "αριστη" :rant: διοίκηση προσπαθεί να μας χρεώσει όσο περισσότερο μπορεί.... :rant: :rant:[/quote]

Δεν διαφωνώ, απλά όλοι ξέρουμε την εξυπηρέτηση που προσφέρει και την φήμη που έχει... :whistlink:
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 23 Μάιος 2020, 22:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά