- 23 Μάιος 2020, 10:23
#648484
Giuseppe Busso έγραψε:Περίεργο πάντως που εταιρίες που υπηρετούν τον καπιταλισμό, να ζητούν την κρατική βοήθεια.
Καθόλου περίεργο. Έχουμε καπιταλισμό για τους φτωχούς και σοσιαλισμό για τους πλούσιους. Εδώ και καιρό αυτό.
Κι εγώ είμαι υπέρ της κρατικής βοήθειας σε κάποιες εταιρείες, αλλά με κρατικοποίηση των εταιρειών αυτών. Πόση είναι η αξία της Aegean τώρα; 1δισ (λέμε τώρα...
);; ΟΚ. Πόση βοήθεια θέλετε; 1δισ; ΟΚ, εκδίδεται νέες μετοχές 1δισ, οι οποίες πάνε στο κράτος, το οποίο πλέον θα συμμετέχει με 50%. Και στα κέρδη βεβαίως....
Πάντως, δεν βλέπω κάποιο κακό να βαρέσει κανόνι η Aegean και να αγοραστεί από κάποιον επενδυτή αντί πινακίου φακής... It's capitalism.
mirage έγραψε:
Η Aegean στην ουσία εκβιάζει και απαιτεί συγκεκριμένους όρους γιατί too big to fail.
Διαφωνώ με την έννοια του too big to fail στον καπιταλισμό. Αν υπάρχει πρόβλημα για την κοινωνία θα πρέπει το κράτος να παρέμβει μετά την κατάρρευση του ιδιώτη ή να τον κρατικοποιήσει και όχι απλά να τον ταΐζει.
Α, επίσης, η Aegean δίνει όντως μισθούς ξεφτίλας σε μηχανικούς τουλάχιστον που ξέρω. Λιγότερα από τα μισά απ' όσα δίνουν αντίστοιχες εταιρείες σε Ευρώπη και Αμερική.
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα