Anonymous Founder έγραψε:Παραμένει ακόμη και σήμερα ένα καταπληκτικό σχέδιο, κι ας μην θεωρείται το ίδιο κλασσική με την Ε30. Όπως έχω ξαναπεί, οι καλές Ε30 πλέον είναι δυσεύρετες και πρέπει να δώσεις αρκετά χρήματα. Δεν ξέρω αν το ίδιο θα γίνει και για τις Ε36, που ήταν και πολύ περισσότερες.
Το δίκιο σου βουνό.
Μου έστειλε ένα φίλος λινκ του mobile.de με ιταλική Μ3, δηλαδή την 320is, και τιμή 29μιση χαρτιά...
Anonymous Founder έγραψε:Αυτό είναι και περιορισμένης παραγωγής, οπότε ένας λόγος παραπάνω. Στο car.gr μπορείς να βρεις κάποια φτιαγμένα με μπλοκέ και V6 ή και V8, για να μην ισιώνει ποτέ και πουθενά!
Πάνε αυτά. Ξέχασέ τα. Δηλαδή δεν βολεύεσαι με fwd 118i;
Giuseppe Busso έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Αυτό είναι και περιορισμένης παραγωγής, οπότε ένας λόγος παραπάνω. Στο car.gr μπορείς να βρεις κάποια φτιαγμένα με μπλοκέ και V6 ή και V8, για να μην ισιώνει ποτέ και πουθενά!
Πάνε αυτά. Ξέχασέ τα. Δηλαδή δεν βολεύεσαι με fwd 118i;
Αν μου τα χαρίζουν, βολεύομαι και με Octavia diesel, δεν έχω θέμα.
Αν είναι να πληρώσω, αλλάζουν τα κόζια!
Προς το παρόν, μένουμε με την 120i, αφού η γυναίκα δεν παραπονιέται και δεν έχει φορτωθεί και με χιλιόμετρα.
Την παίρνω καμιά φορά κι εγώ για να την ξεκαπνίσω, και να θυμηθώ πόσο ωραία είναι να οδηγείς κάτι ενδιαφέρον οδηγικά.
Για την καθημερινή μετακίνηση πάντως, το T-roc είναι γαμάτο, πραγματικά σε ξεκουράζει. Κρίμα που δεν έχω λεφτά (και χώρο) να έχω καμιά παλιά BMW ή κάνα ΜΧ5 φτιαγμένο. Με νύχια και με δόντια κρατάω την Multistrada.
Γενικά μπορώ να πω ότι συμφωνώ συνολικά με αυτά που αναφέρει στο review.
Ακόμη δεν έχω αποφασίσει αν θα με πήγαινε ταμείο όμως.
< >