Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#630132


Σαν σήμερα 5 χρόνια πριν :inlove:
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#630748
Giuseppe Busso έγραψε:


Σαν σήμερα 5 χρόνια πριν :inlove:


Κούκλα.

Για κάνε τώρα μια σύγκριση με το Leon στο fun to drive κομμάτι (εξαιρώντας τις επιδόσεις εννοείται).
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#639997 Εικόνα

https://www.classiccarsstuff.co.uk/post ... 7oSEHhstqc


But lets take a closer look at what VW actually did with the GTI. Unlike the Alfasud, the fundamentals of the Golf were not particularly scintillating. Whereas a base model Alfasud was as enjoyable to drive as a performance Ti, the poverty spec Golfs were just family motors. That's why Alfa didn't really bother exploiting the 'Sud's sporting credentials until much later in its production run - it didn't need to, because all the models were sporty.



The original Golf GTI is a good car, quite possibly even a great one. But it gained its crown by standing on the shoulders of giants. Specifically, the Alfasud. Without the Alfasud paving the way, softening up the British public to the idea that they might actually deserve to enjoy driving, there couldn't have been a Golf GTI. Those canny Germans wouldn't have taken the risk.


:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#642682 In our storage rooms we don’t just store cars. With just a few hundred units produced from 1919 to 1924, the Romeo farm tractor is the version produced on license of the famous Titan built by the American company International Harvester. It has two cylinders, 8690 cc, is kerosene-fuelled and delivers 20 HP at 500 rpm.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#642684 4.345 κυβικα εκατοστα ο καθε κυλινδρος.Το πιστονι σαν κατσαρολα θα ειναι :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#642770 Πφφφφ.... 4,35cc / κύλινδρο... Αυτοκίνητο πόλης...

Εικόνα

La Bestionne

28,353lt 4 cylinder engine

7,088lt / cylinder

Μία Corvette Z06 ο ένας του κύλινδρος. :s_yes

Μετάδοση με αλυσίδα. Μπλοκέ 100% :metalo:

Χειροκίνητη μίζα. Για άντρες! :x

Κατανάλωση; 67 λίτρα.







Για να πάρει μπρος. :rtfm:

Ιπποδύναμη 290 Ιταλικά καθαρόαιμα.

Τελική 200+km/h.

Φρένα; Ταμπούρα μόνο στον πίσω άξονα (τι να τα κάνεις και μπροστά;;; :protest: Αυτά είναι αμάξια για άντρες! Είπαμε! :protest:

Έτος κατασκευής 1910. Όταν οι Afisti έφτιαχναν τρακτέρ! :shifty: :shifty:

Εικόνα

Να ξερνάνε φωτιά.

Δες εδώ:



Εκεί που το οδηγάνε;; Ε, εκεί έχει 67 κιλά @@ επί 4. :x
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#645440
Άβαταρ μέλους
By g8777
#647939 Είναι αλήθεια λοιπόν. :( Μου το έλεγαν και δεν το πίστευα.

"Όχι ρε παιδιά :s_no ,ο Μπουσσος είναι κανονικός πλέον. Κάνανε πολύ προσεκτική δουλειά στην Καρεντα, καθάρισαν όλο το πύον"


"G, έτσι νομίζαμε και μεις. Μια χαρά φαινόταν το παιδι, ήρθε πάλι στην ζωή, μέχρι και γυναικες του αρέσαν. Αλλά το χτικιο παραμόνευε στις σκιές G. :( Τον βρήκε αδύναμο με την καραντίνα και άρχισε να σκάβει λαγούμια στο μυαλό του. :sorry: Και εκεί που του δικαιολογουσες την ανασκόπηση παλιών φωτό με το Μυτο (εν είδει νοσταλγίας για τα 80's που θυμίζει) ξαφνικά μπαίνει στο ινσομνια.γρ με σιχαμενο/βδελυρό άβαταρ, βάζει την μπουσαινα μέσα σε 500αρακια των 8500 (ευρω και ηλικίας), πάει και παρακαλάει τους σπουδαστές της ΑΣΚΤ να του ζωγραφίσουν κανα μελλοντικό κονσεπτ για να πάρει μια τυρόπιτα. Πάει το παιδί G :s_cry :s_cry "


"ΣΚΑΣΤΕ ΛΟΥΓΚΡΕΣ. :adminpower: Δεν χάθηκαν όλα, έχω ενα τελευταίο χαρτί να παίξω. Θα τον δελέασω να ανέβει Γιάννενα,και καλά βρήκαμε μέσα σε ενα κοπροσωρο μια αλφασιτ (duh), μόλις βγεί από Ιονία θα τον αναλάβει ο μπαλτάς του Belgarion. Να ξεριζώσει το Alien από μέσα του. :adminpower: Να φύγει ο Ασταρωθ (δαίμονας της σκουριάς) :adminpower: :adminpower: . Να γυρίσει κοντά μας πάλι. :inlove: "