Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#636901
dimik έγραψε:Έβαλα μια τετράδα Bilstein Β6 και μεταμορφωθηκε το αυτοκίνητο, ...
Έγινε σφιχτό, άλλαξε ο τρόπος που υπακούει στον χειρισμό και η άνεση που χάθηκε είναι αμελητέα, μην σου πω ότι στα σαμαρακια περνάει καλύτερα από πριν.
Στην εθνική δε με μεγάλες ταχύτητες είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή η διαφορά.
Για να αποφύγω το placebo effect το έδωσα να το οδηγήσουν φίλοι και όλοι συμφώνησαν ότι άξιζαν τα λεφτά τους με το παραπάνω.
Κι εγώ υπέρ των Β6, τα έχω χρόνια τώρα στην Ε39 520. Παρόμοιες εντυπώσεις, περιέργως έγινε πιο άνετο σε καρόδρομο/χωματόδρομο, ίσως καλύτερο στα σαμαράκια, όντως εντυπωσιακό σε μεγάλες ταχύτητες. Εκεί που χάνει είναι σε κακοτεχνίες σε ταχύτητες πόλης, δεν σιδερώνει. Δεν με πειράζει, δεν χτυπάει, δεν κοπανάει, αλλά αν η άνεση ήταν προτεραιότητά μου θα με ενοχλούσε. Εμένα είναι η έκδοση mono (για Ε39 μπορούσα να διαλέξω mono ή twin με τα mono ένα τσικ πιο ακριβά και ίσως (δεν ξέρω-δεν θυμάμαι) πιο σφιχτά).
Μεγάλη βελτίωση, τα συνιστώ σε όλους εκτός από παππούδες.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#638287 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις :)
Μάλλον τα Β6 μου φαίνονται καλή επιλογή, ειδικά από τις εμπειρίες σας. Δες θέλω να κοπανάει πολύ (λίγο είναι αποδεκτό, έτσι όπως το αναφέρει ο sknipper) αλλά δε θέλω να είναι κ βάρκα.

Πρέπει να αλλάξω και ελατήρια μαζί? Ο μηχανικός μου λέει πως όχι. Έχω 175.000 χλμ κοντά.

Στα Β6 βλέπω δλδ τα εξής:
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... TypeId=817
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... TypeId=817
Βλέπω κ μερικά για M-Technik, μάλλον δεν είναι για μένα. Δεν έχω ούτε καν Μ-Packet.

Πίσω βλέπω 2 κατηγορίες με τεράστια διαφορά για standard αυτοκίνητα λέει:
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... TypeId=817
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... TypeId=817

Διαφέρει στη φωτογραφία πάνω το έμβολο. Έχει κανείς καμιά ιδέα?
Άβαταρ μέλους
By GTS
#638290 Aν εχεις Μ αναρτηση (λιγο χαμηλομενο) τοτε αγοραζεις τα Β8 νομιζω, ιδια ειναι με τα Β6 αλλα για λιγο ποιο κοντα ελατηρια. Νομιζω αυτο ισχυει στο δικο μου με Μ σπορτ αναρτηση. Ελατηρια δεν αλλαζεις εκτος και θελεις να το χαμηλωσεις.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#638294
PeterPan έγραψε:Ευχαριστώ για τις απαντήσεις :)
Μάλλον τα Β6 μου φαίνονται καλή επιλογή, ειδικά από τις εμπειρίες σας. Δες θέλω να κοπανάει πολύ (λίγο είναι αποδεκτό, έτσι όπως το αναφέρει ο sknipper) αλλά δε θέλω να είναι κ βάρκα.

Πρέπει να αλλάξω και ελατήρια μαζί? Ο μηχανικός μου λέει πως όχι. Έχω 175.000 χλμ κοντά.

Στα Β6 βλέπω δλδ τα εξής:
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... TypeId=817
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... TypeId=817
Βλέπω κ μερικά για M-Technik, μάλλον δεν είναι για μένα. Δεν έχω ούτε καν Μ-Packet.

Πίσω βλέπω 2 κατηγορίες με τεράστια διαφορά για standard αυτοκίνητα λέει:
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... TypeId=817
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... TypeId=817

Διαφέρει στη φωτογραφία πάνω το έμβολο. Έχει κανείς καμιά ιδέα?

Ελατήρια δεν χρειάζεται ν'αλλάξεις, αφού πας σε σετ κανονικών αμορτισέρ και όχι χαμηλώματος.
Όσο γι'αυτό που ρωτάς, η διαφορά του ενός πίσω είναι πως είναι ρυθμιζόμενο, ενώ το άλλο όχι. Γι'αυτό και η διαφορά στην τιμή. Αν δεις, στο πάνω μέρος έχει μια βίδα που το ρυθμίζει σε 10 θέσεις.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#638296 Ούτε ελατήρια ούτε τίποτα, αγοράζεις τα φτηνότερα Β6 και μας γράφεις εντυπώσεις με το καλό



Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#638301 Δεν συμφωνώ απαραίτητα με τα Β6, μιας και μιλάμε για την cabrio που έχει 250 κιλά επιπλέον βάρους στον πίσω άξονα. Αν ήταν άλλο αμάξι, θα συμφωνούσα. Εγώ ειδικά για την cabrio, θα έψαχνα λίγο περισσότερο το πράγμα. Γιατί το βάρος είναι πολύ και μια ανάρτηση πιο ψαγμένη, μπορεί να κάνει την διαφορά.
Πχ, δείτε διαφορές στην ΚW Street Comfort. H Cabrio έχει πιο ακραία νούμερα ακόμη και από την Combi!
https://www.scuderia-autoart.com/p/kw-s ... 7/18020033
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#639029
HighFidelity έγραψε:Δεν συμφωνώ απαραίτητα με τα Β6, μιας και μιλάμε για την cabrio που έχει 250 κιλά επιπλέον βάρους στον πίσω άξονα. Αν ήταν άλλο αμάξι, θα συμφωνούσα. Εγώ ειδικά για την cabrio, θα έψαχνα λίγο περισσότερο το πράγμα. Γιατί το βάρος είναι πολύ και μια ανάρτηση πιο ψαγμένη, μπορεί να κάνει την διαφορά.
Πχ, δείτε διαφορές στην ΚW Street Comfort. H Cabrio έχει πιο ακραία νούμερα ακόμη και από την Combi!
https://www.scuderia-autoart.com/p/kw-s ... 7/18020033
Προφανώς και τα αμορτισέρ που δίνουν για την cabrio διαφέρουν από αυτά που δίνουν για το σεντάν ή το στέισον.
Όποιο λόγο έχεις να ψαχτείς με το ένα έχεις και με το άλλο. Και το ψάξιμο αυτό κοστίζει. Και το αποτέλεσμα θα είναι όντως καλύτερο αλλά μόνο αν ρυθμιστείσ σωστά. Για τους περισσότερους με την μαμά ανάρτηση νομίζω η απλή αλλαγή αμορτισέρ μόνο σε Β6 προσφέρει αυτό που χρειάζονται.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#640275 Όσοι βάζετε Bilstein δεν έχετε προβλήματα με κτύπους που όπως φαίνεται στο ίντερνετ βγάζουν εύκολα? Χαρακτηριστικό του συμπτώματος ότι το ευννοεί η αύξηση της θερμοκρασίας περιβάλλοντος και αυτοκινήτου (λόγω χρήσης) και είναι αισθητό κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες.
Δυστυχώς μου βγήκε και μένα πολύ σύντομα σε ένα από τα B8, είχα γράψει εδώ για το θόρυβο, άκουσα και διάφορα σε συνεργεια για τζόγο σε κρεμαγιέρα, ακρόμπαρα, ...
Περιμένω να δω τι θα γίνει φέτος στο ΚΤΕΟ, αλλά δεν νομίζω να ξανα-αγοράσω Bilstein.
Άβαταρ μέλους
By Yiannik
#647721 Καλησπέρα,
Σε Peugeot 308 thp 175 με 18¨ ζάντες θέλω μαζί με αλλαγή αμορτισέρ να το χαμηλωσω λίγο ,ψάχνοντας έχω σαν επιλογές Bilstein b6 η Koni πορτοκαλί σε συνδυασμό με eibach pro..
Υπάρχουν άλλες εναλλακτικές?
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#647724 Είναι σχεδόν απίθανο με τέτοιους πειραματισμούς το αυτοκίνητό σου να κρατάει καλύτερα πάντως... Καλύτερα να το αφήσεις όπως είναι το ύψος του.
Αν πάλι το κάνεις για εμφανισιακούς λόγους, δεκτόν. Ό,τι και να πάρεις, μεταξύ των Bilstein και Koni, δύσκολο να βρεις διαφορές ή να μείνεις παραπονεμένος, είναι κορυφαίες εταιρείες.
Άβαταρ μέλους
By Yiannik
#647734
HighFidelity έγραψε:Είναι σχεδόν απίθανο με τέτοιους πειραματισμούς το αυτοκίνητό σου να κρατάει καλύτερα πάντως... Καλύτερα να το αφήσεις όπως είναι το ύψος του.
Αν πάλι το κάνεις για εμφανισιακούς λόγους, δεκτόν. Ό,τι και να πάρεις, μεταξύ των Bilstein και Koni, δύσκολο να βρεις διαφορές ή να μείνεις παραπονεμένος, είναι κορυφαίες εταιρείες.

Έκανα την χαζομάρα και έχω τοποθετήσει τα αμορτισέρ του Gti 200 ,χωρίς να αλλάξω ελατήρια,και νομίζω δείχνει πιο ψηλό..
Ναι,και για αισθητικούς λόγους θέλω να το κάνω ...
Για τοποθέτηση koni υπάρχει άποψη για το koniservice στην Καλλιθέα?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#647740
Yiannik έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Είναι σχεδόν απίθανο με τέτοιους πειραματισμούς το αυτοκίνητό σου να κρατάει καλύτερα πάντως... Καλύτερα να το αφήσεις όπως είναι το ύψος του.
Αν πάλι το κάνεις για εμφανισιακούς λόγους, δεκτόν. Ό,τι και να πάρεις, μεταξύ των Bilstein και Koni, δύσκολο να βρεις διαφορές ή να μείνεις παραπονεμένος, είναι κορυφαίες εταιρείες.

Έκανα την χαζομάρα και έχω τοποθετήσει τα αμορτισέρ του Gti 200 ,χωρίς να αλλάξω ελατήρια,και νομίζω δείχνει πιο ψηλό..
Ναι,και για αισθητικούς λόγους θέλω να το κάνω ...
Για τοποθέτηση koni υπάρχει άποψη για το koniservice στην Καλλιθέα?


Καλημέρα Γιάννη και καλή εβδομάδα.
Έχω KONI από την μοτό μου μέχρι και σχεδόν ολα μου τα αυτοκίνητα, όποτε ζήτησα εξυπηρέτηση ακόμα και τηλεφωνική την είχα ακόμα και μισή ώρα τηλεφωνικά, είναι εκεί στα κεντρικά απέναντι από του ΦΙΞ στην Καλιρρόης κάποιος Λευτέρης, νομίζω είναι ο υπεύθυνος, ίσως και το αφεντικό της αντιπροσωπείας, ο τύπος είναι διαθέσιμος και εξηγεί ότι τον ρωτήσεις, θα βρεις την εξυπηρέτηση που θέλεις, από ποιότητα των αμορτισέρ δεν το συζητάμε, εγώ τα ανοίγω κάθε 2 χρόνια και αλλάζω λάδια, λειτουργούν το ίδιο εδώ και 14 χρόνια χωρίς διαρροές κλπ, είχα και κίτρινα ρυθμιζόμενα αλλά αυτά είναι αερίου και δεν τα ανοίγουν στην ΚΟΝΙ.

Εγώ όποτε έχω κάποια απορία ζητάω τον Λευτέρη, πολλά χρόνια πριν είχα βάλει στο δικό τους συνεργείο 4 αμορτισέρ σε Mazda, γενικά σε προσέχουν, κάνε μια βόλτα να δεις και αν σου αρέσει προχώρα.

Γενική ανταλλακτικών Α.Ε.Ε

https://www.koni.gr/ell/infopage/1
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#647744
Yiannik έγραψε:Καλησπέρα,
Σε Peugeot 308 thp 175 με 18¨ ζάντες θέλω μαζί με αλλαγή αμορτισέρ να το χαμηλωσω λίγο ,ψάχνοντας έχω σαν επιλογές Bilstein b6 η Koni πορτοκαλί σε συνδυασμό με eibach pro..
Υπάρχουν άλλες εναλλακτικές?
Ευχαριστώ.


Η εναλλακτική αλλά πιο ακριβή λύση αλλά και πιο καλή στο τελικό αποτέλεσμα, είναι να πας σε κάτι έτοιμο.
Πχ μια KW var1 ή var2.
Άβαταρ μέλους
By Yiannik
#647747 Καλημέρα ,

Ευχαριστώ για την βοήθεια!
Εσυ τα πορτοκαλί τοποθέτησες?
Θα περάσω από Καλλιρόης ,ευχαριστώ πολύ!




21 quadra έγραψε:
Yiannik έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Είναι σχεδόν απίθανο με τέτοιους πειραματισμούς το αυτοκίνητό σου να κρατάει καλύτερα πάντως... Καλύτερα να το αφήσεις όπως είναι το ύψος του.
Αν πάλι το κάνεις για εμφανισιακούς λόγους, δεκτόν. Ό,τι και να πάρεις, μεταξύ των Bilstein και Koni, δύσκολο να βρεις διαφορές ή να μείνεις παραπονεμένος, είναι κορυφαίες εταιρείες.

Έκανα την χαζομάρα και έχω τοποθετήσει τα αμορτισέρ του Gti 200 ,χωρίς να αλλάξω ελατήρια,και νομίζω δείχνει πιο ψηλό..
Ναι,και για αισθητικούς λόγους θέλω να το κάνω ...
Για τοποθέτηση koni υπάρχει άποψη για το koniservice στην Καλλιθέα?


Καλημέρα Γιάννη και καλή εβδομάδα.
Έχω KONI από την μοτό μου μέχρι και σχεδόν ολα μου τα αυτοκίνητα, όποτε ζήτησα εξυπηρέτηση ακόμα και τηλεφωνική την είχα ακόμα και μισή ώρα τηλεφωνικά, είναι εκεί στα κεντρικά απέναντι από του ΦΙΞ στην Καλιρρόης κάποιος Λευτέρης, νομίζω είναι ο υπεύθυνος, ίσως και το αφεντικό της αντιπροσωπείας, ο τύπος είναι διαθέσιμος και εξηγεί ότι τον ρωτήσεις, θα βρεις την εξυπηρέτηση που θέλεις, από ποιότητα των αμορτισέρ δεν το συζητάμε, εγώ τα ανοίγω κάθε 2 χρόνια και αλλάζω λάδια, λειτουργούν το ίδιο εδώ και 14 χρόνια χωρίς διαρροές κλπ, είχα και κίτρινα ρυθμιζόμενα αλλά αυτά είναι αερίου και δεν τα ανοίγουν στην ΚΟΝΙ.

Εγώ όποτε έχω κάποια απορία ζητάω τον Λευτέρη, πολλά χρόνια πριν είχα βάλει στο δικό τους συνεργείο 4 αμορτισέρ σε Mazda, γενικά σε προσέχουν, κάνε μια βόλτα να δεις και αν σου αρέσει προχώρα.

Γενική ανταλλακτικών Α.Ε.Ε

https://www.koni.gr/ell/infopage/1