dimik έγραψε:Έβαλα μια τετράδα Bilstein Β6 και μεταμορφωθηκε το αυτοκίνητο, ...Κι εγώ υπέρ των Β6, τα έχω χρόνια τώρα στην Ε39 520. Παρόμοιες εντυπώσεις, περιέργως έγινε πιο άνετο σε καρόδρομο/χωματόδρομο, ίσως καλύτερο στα σαμαράκια, όντως εντυπωσιακό σε μεγάλες ταχύτητες. Εκεί που χάνει είναι σε κακοτεχνίες σε ταχύτητες πόλης, δεν σιδερώνει. Δεν με πειράζει, δεν χτυπάει, δεν κοπανάει, αλλά αν η άνεση ήταν προτεραιότητά μου θα με ενοχλούσε. Εμένα είναι η έκδοση mono (για Ε39 μπορούσα να διαλέξω mono ή twin με τα mono ένα τσικ πιο ακριβά και ίσως (δεν ξέρω-δεν θυμάμαι) πιο σφιχτά).
Έγινε σφιχτό, άλλαξε ο τρόπος που υπακούει στον χειρισμό και η άνεση που χάθηκε είναι αμελητέα, μην σου πω ότι στα σαμαρακια περνάει καλύτερα από πριν.
Στην εθνική δε με μεγάλες ταχύτητες είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή η διαφορά.
Για να αποφύγω το placebo effect το έδωσα να το οδηγήσουν φίλοι και όλοι συμφώνησαν ότι άξιζαν τα λεφτά τους με το παραπάνω.
Μεγάλη βελτίωση, τα συνιστώ σε όλους εκτός από παππούδες.