Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#638055 Οπότε μάλλον δε θα έχεις και πρόβλημα επικαθισεων.
Υγραέριο σε αυτό το μοτέρ με το καθένα να κάνει τα δικά του ?
Το φυσικό αέριο η vw σταματάει να το εξελίσσει.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#638057 εγώ στον Κ20 να βάλω αέριο!? :hmmm: :hmmm: :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#638112 Αυτή τη χρόνια έτυχε να κάνω τόσα πολλά χιλιόμετρα λόγω στρατού και προσώπου,20.000 κάνω το χρόνο περίπου.Εξαρχης θα έπαιρνα κάτι πιο οικονομικό αν έκανα τόσα πολλά χιλιόμετρα και όχι 1.800αρι βενζίνη τουρμπατο.Καλύτερα να το πουλήσω και να πάρω κάτι πιο οικονομικό παρά να το κάνω υγραέριο.Θα γελάνε και τα τσιμέντα αν κάνω FR 1.8 υγραέριο :lol: :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#638114 Έχουν γίνει πολύ πιο ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα από το δικό σου. Σιγά πια, 180 άλογα είναι και 1.800 κυβικά και γύρω στο 20άρικο αρχική τιμή αγοράς. Δε μιλάμε για Gallardo.
Τι να πούνε τότε οι Cayenne κι οι ML αυτού του κόσμου; Στη γειτονιά μου υπάρχουν ένα STi κι ένα S3 που έβαλαν υγραέριο από την αρχή της κρίσης.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#638116
Dimsabas έγραψε:Έχουν γίνει πολύ πιο ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα από το δικό σου. Σιγά πια, 180 άλογα είναι και 1.800 κυβικά και γύρω στο 20άρικο αρχική τιμή αγοράς. Δε μιλάμε για Gallardo.
Τι να πούνε τότε οι Cayenne κι οι ML αυτού του κόσμου; Στη γειτονιά μου υπάρχουν ένα STi κι ένα S3 που έβαλαν υγραέριο από την αρχή της κρίσης.


Aκομα αγνοεις οτι μενεις σε μια απο τις ποιο ακριβες γειτονιες της Αθηνας;
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#638131
Dimsabas έγραψε:Έχουν γίνει πολύ πιο ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα από το δικό σου. Σιγά πια, 180 άλογα είναι και 1.800 κυβικά και γύρω στο 20άρικο αρχική τιμή αγοράς. Δε μιλάμε για Gallardo.
Τι να πούνε τότε οι Cayenne κι οι ML αυτού του κόσμου; Στη γειτονιά μου υπάρχουν ένα STi κι ένα S3 που έβαλαν υγραέριο από την αρχή της κρίσης.

Σου είπα εγώ ότι έχω gallardo,ml,cayenne?
Εσυ το βρίσκεις λογικό να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο καινούργιο και μετά από 1-2 χρόνια να πάει να το κάνει μετατροπή υγραέριο δηλαδή για να καταλάβω.
Αν δεν μπορώ να το συντηρήσω θα το πουλήσω.
Για να έχει κάποιος ml,s3,cayenne σημαίνει ότι μπορεί και να το συντηρήσει,αλλιώς δεν θα έπαιρνε τέτοιο όχημα για να πουλάει απλώς μούρη.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#638142
thanasisr16 έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Έχουν γίνει πολύ πιο ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα από το δικό σου. Σιγά πια, 180 άλογα είναι και 1.800 κυβικά και γύρω στο 20άρικο αρχική τιμή αγοράς. Δε μιλάμε για Gallardo.
Τι να πούνε τότε οι Cayenne κι οι ML αυτού του κόσμου; Στη γειτονιά μου υπάρχουν ένα STi κι ένα S3 που έβαλαν υγραέριο από την αρχή της κρίσης.

Σου είπα εγώ ότι έχω gallardo,ml,cayenne?
Εσυ το βρίσκεις λογικό να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο καινούργιο και μετά από 1-2 χρόνια να πάει να το κάνει μετατροπή υγραέριο δηλαδή για να καταλάβω.
Αν δεν μπορώ να το συντηρήσω θα το πουλήσω.
Για να έχει κάποιος ml,s3,cayenne σημαίνει ότι μπορεί και να το συντηρήσει,αλλιώς δεν θα έπαιρνε τέτοιο όχημα για να πουλάει απλώς μούρη.
Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι,και συμφωνώ με τον Θανάση.Δεν θα εκανα ποτέ τέτοια μετατροπή σε καινούριο αυτοκίνητο ακόμα κι αν ήταν η πιο αξιόπιστη,ούτε θα αγόραζα cayenne για να πουλάω μούρη και να Κοτσαρω πάνω υγραέριο(συγκεκριμένα φίλος μου πήρε cayenne και επειδη είδε τι έκαιγε την έκανε υγραέριο σε μόλις 3 μήνες χρήσης γιατί δεν έβγαινε...Η μόνη ύστατη λύση για να το έκανα
Αυτό ,θα ήταν να είχα ήδη την cayenne από χρόνια και λόγω απαξίωσης και ραγδαία μείωση της αξίας για πώληση να την κάνω υγραεριο. Επειδη πολλές φορές κανεις μια αγορά και η κατάσταση σου και οι ανάγκες μπορεί να μεταβληθούν σ ένα δυο χρονια,είτε λόγω αύξησης χιλιομέτρων που διανυεις ετησίως είτε για χίλιους δυο άλλους λόγους,κι εγώ θα το πουλούσα και έπαιρνα ένα που θα με κάλυπτε στις τρέχουσες ανάγκες.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#638414
Dimsabas έγραψε:Έχουν γίνει πολύ πιο ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα από το δικό σου. Σιγά πια, 180 άλογα είναι και 1.800 κυβικά και γύρω στο 20άρικο αρχική τιμή αγοράς. Δε μιλάμε για Gallardo.
Τι να πούνε τότε οι Cayenne κι οι ML αυτού του κόσμου; Στη γειτονιά μου υπάρχουν ένα STi κι ένα S3 που έβαλαν υγραέριο από την αρχή της κρίσης.

Εκτός του ότι οι cayenne και τα ML είναι μάλλον 15ετιας αυτοκίνητα πλέον ,η κατανάλωση τους πρέπει να παίζει στα 15 με 16 lt/100κμ ,καμία σχέση με τα 9 του Leon.
Επίσης προφανώς τότε υπήρχαν και ιδιαίτερες οικονομικές καταστάσεις και πάρα πολλοί ξέμειναν με τέτοια ενεργοβόρα αυτοκίνητα.Έχεις δει υγραέριο σε cayenne του 2017 για παράδειγμα?
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#638415 Ε όχι, εκεί αγοράζεις κατευθείαν το πετρέλαιο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#641577
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#641617 Αρχίζει και μου αρέσει πολύ,ειδικά η μούρη,πίσω θέλει λίγο χρόνο να το συνηθίσεις αλλά η μεγάλη διαφορά είναι το εσωτερικό.Αν έχει κρατήσει και την θέση οδήγησης του mk3 θα είναι πολύ καλό.Το πλάτος γιατί το πήγαν από το 1.82m στο 1.80m ενώ συνήθως σε κάθε νέο μοντέλο γίνεται το αντίθετο; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#641813 Απορώ δεν σας έχει μπει η ιδέα να άλλαξετε το ταμπλό σας με το ψηφιακό?

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#641864
Focusman91 έγραψε:Απορώ δεν σας έχει μπει η ιδέα να άλλαξετε το ταμπλό σας με το ψηφιακό?

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Και τι θα κερδίσω βρε Τζορτζ;
Προτιμώ να βάλω ένα πρόγραμμα.