Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#637777
mikeerfol έγραψε:
JarnoT έγραψε:
St.Devote έγραψε:Λέω να το παρω μετά από 5-6 ημερες ... Να πιάσουμε και το Πασχα ...

:iconcool:


Βάλανε και διορία τώρα, η ενεργοποίηση πρέπει να γίνει μέχρι 31/3, 23:59.


Το αλλάξανε, τώρα η διορία λήγει στις 12/4.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#639681 Εικόνα

Τελικά η VDSL δεν μου έχει ενεργοποιηθεί ακόμη.
Μίλησα μαζί τους. Αναμένω SMS ενεργοποίησης.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#639685 Vodafone μλκ μου!

α) Στέλνει μήνυμα ενεργοποίησης της vdsl χωρίς να έχεις λάβει το ρούτερ.
βου) Παραλαμβάνεις το ρούτερ και δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση.

:s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic

:s_shout :s_shout :s_shout

:s_rofl :s_rofl :s_rofl
Τελευταία επεξεργασία από elteo και 07 Απρ 2020, 20:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#639687 Με πετσόκοψες. :(

Όχι, όχι, μη με πιέζεις. Δεν πρόκειται να ανεβάσω Γιαννάκη Πλούταρχο στο Μουσικοτοπικό. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#639694 Πριν μια εβδομάδα έκανε αποσυνδέσεις αρκετές το ρούτερ.

Μπαίνω Cosmote, κοιτάζω για βλάβη, βλέπω κάτω ένα πλαίσιο να βάλω τον αριθμό μου να με πάρουν αυτοί.

Πριν περάσει ένα λεπτό με καλούν.
Το και το του λέω, μισό λεπτό μου λέει να το δω. Όντως βλέπω πολλές αποσυνδέσεις. Του λέω ότι το κάνει όταν μιλάω στο τηλέφωνο.

Το έδωσα βλάβη στα κεντρικά και αν δεν φτιάχνει από εκεί θα έρθει τεχνικός μέχρι αύριο.

Με ρώτησε αν θέλω εκτροπή κλήσεων και ότι θα ενημερωθώ με μήνυμα.

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο ήρθε το μήνυμα για την καταγραφή της βλάβης και σε δύο ώρες ήρθε το μήνυμα ότι η βλάβη επιδιορθώθηκε.

Μπορεί να είναι ακριβότερος αλλά σε σχέση με τους άλλους είναι έτη φωτός μπροστά.



Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#639698 Εννοείται Cosmote δαγκωτό. Δεν την αλλάζω με τίποτα.

Στο πατρικό που είχαν θέμα για μεγάλο διάστημα με αποσυνδέσεις, έστειλαν τεχνικό 3 φορές εξωτερικά. Μετά έστειλαν και μέσα στο σπίτι και είδαν ότι είχε θέμα το καλώδιο.
Το άλλαξαν και από τότε φυσάει. Μέχρι νια φτιαχτεί έδωσαν δωρεάν χρόνο ομιλίας σε κινητό με εκτροπή και δωρεάν νομίζω 10 GB data. Επίσης έκαναν έκπτωση 2 ευρώ στο λογαριασμό.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#639727 Σε εμένα Vodafone με συνεχείς αποσυνδέσεις, πήρα τηλέφωνο, άφησα τον αριθμό μου, σε μισή με πήραν πίσω, έκαναν κάτι τεστ και είπαν θα στείλουν τεχνικό.

Μου έκαναν εκτροπή, δωρεάν απεριόριστα data, κινητά και σταθερά.

Ήρθε ο τεχνικός σε δυό μέρες, είχε πρόβλημα η μπρίζα του τηλεφώνου, το βρήκε σε 3 λεπτά και την άλλαξε καθώς ήμουν τυχερός και είχα μια περίσσευμα.

Στο λογαριασμό είχα και 7€ έκπτωση αν και το πρόβλημα δεν ήταν δικό τους...

Το συμπέρασμα είναι και η Vodafone μια χαρά είναι σε εξυπηρέτηση πελατών.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#639744 Η ευθύνη του ΟΤΕ είναι μέχρι το κουτί της οικοδομής. Από κει και πέρα όχι, χαριστικά το κοιτάνε και δεν χρεώνουν, κερνατε τπτ τα παιδιά
Άβαταρ μέλους
By babakos
#639871
Νίκος Παππάς έγραψε:Πριν μια εβδομάδα έκανε αποσυνδέσεις αρκετές το ρούτερ.

Μπαίνω Cosmote, κοιτάζω για βλάβη, βλέπω κάτω ένα πλαίσιο να βάλω τον αριθμό μου να με πάρουν αυτοί.

Πριν περάσει ένα λεπτό με καλούν.
Το και το του λέω, μισό λεπτό μου λέει να το δω. Όντως βλέπω πολλές αποσυνδέσεις. Του λέω ότι το κάνει όταν μιλάω στο τηλέφωνο.

Το έδωσα βλάβη στα κεντρικά και αν δεν φτιάχνει από εκεί θα έρθει τεχνικός μέχρι αύριο.

Με ρώτησε αν θέλω εκτροπή κλήσεων και ότι θα ενημερωθώ με μήνυμα.

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο ήρθε το μήνυμα για την καταγραφή της βλάβης και σε δύο ώρες ήρθε το μήνυμα ότι η βλάβη επιδιορθώθηκε.

Μπορεί να είναι ακριβότερος αλλά σε σχέση με τους άλλους είναι έτη φωτός μπροστά.



Από το Mi A1.


Λογικό αλλά πάντα εξαρτάται από την βλάβη.
Μην ξεχνάμε οτι το μεγαλύτερο μέρος του ακραίου δικτύου ειναι δικό του και έχει τον τρόπο του να κάνει τη ζωή δύσκολη στους άλλους δύο πάροχους.. Δεν ειναι τυχαία τα πολλά προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την διαδικασία ενεργοποίησης νεων συνδέσεων σταθερής σε Vodafone, Wind, Forthnet
Άβαταρ μέλους
By babakos
#639872
Andreasdik έγραψε:Σε εμένα Vodafone με συνεχείς αποσυνδέσεις, πήρα τηλέφωνο, άφησα τον αριθμό μου, σε μισή με πήραν πίσω, έκαναν κάτι τεστ και είπαν θα στείλουν τεχνικό.

Μου έκαναν εκτροπή, δωρεάν απεριόριστα data, κινητά και σταθερά.

Ήρθε ο τεχνικός σε δυό μέρες, είχε πρόβλημα η μπρίζα του τηλεφώνου, το βρήκε σε 3 λεπτά και την άλλαξε καθώς ήμουν τυχερός και είχα μια περίσσευμα.

Στο λογαριασμό είχα και 7€ έκπτωση αν και το πρόβλημα δεν ήταν δικό τους...

Το συμπέρασμα είναι και η Vodafone μια χαρά είναι σε εξυπηρέτηση πελατών.


Συμφωνώ.. Ειδικά αν ξέρεις πως θα μιλήσεις και τι θα πείς στο call center ..
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#640072 Παίδες κάτι παλαιά ρούτερ (ote, hol, huawei, thomson) που έχω από παλιές συνδέσεις, αναβαθμίσεις, αλλαγή παρόχου, τι τα κάνω;