Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#635707 Ρε μπαγασες :inlove: με ξαφνιάσατε :lol:
Χαίρομαι που σας άρεσε, θα φτιάξουμε και κανα ταξιδιωτικό κάποια στιγμή.

Για πάμε λίγο με τη σειρά,

@sknipper
Όσον αφορά την ευθυγράμμιση, με λελογισμένη ντροπή αναφέρω πως δεν έχω κάνει ακόμη :s_blush
Προς υπεράσπιση μου θα πω, ότι δεν οφείλεται στο οτι την αμέλησα, τη θεωρώ ν.1 vfm βελτίωση, αλλά ενώ έχω τα εργοστασιακά νούμερα, δεν έχω βρει κάπου την πληροφορία για κάτι πιο ζωηρό και μάλλον θα πάω με τη λογική του -συζητάω με τον ευθυγραμμισά κι ότι βγει- που δεν με τρελαίνει.
Σ'αυτο το θέμα μου λείπει το miata community με άπειρη πληροφορία παντού στο διαδίκτυο.
Για αντιστρεπτικές είναι νωρίς ακόμη. Το'χω στο νου μου όμως.

@Dimsabas
:lol: :lol:
Ευχαριστώ βασιλιά του ελαφρώματος! Εύχομαι να πιάσεις τζόκερ να δούμε την πρώτη lotus αέριο στην Ελλάδα :lol:
miata mentality :s_drinks

@224V
"Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες" :lol:
Έχει αυτά που ήθελα το r53 αλλά δυστυχώς έχει και άλλα πολλά που δεν ήθελα με τίποτα!
Έγραψα 3-4 σελίδες πίσω ότι ήμον πολύ κοντά σ'ένα works 53ρι facelift '05, αλλά πρυτάνευσε η λογική.
Κι εγώ το θεωρώ πιο οδηγοκεντρικό απ΄το 56ρι με μόνη και πολύ ισχυρή ένσταση για τα φρένα του, που είναι απαράδεκτα εως και επικίνδυνα.

@Ξεν
Ρε φίλε γελούσα και μόνο που το σκέφτηκα την ώρα που το'γραφα, αλλά ειλικρινά το πίστευα πως κατά 95% θα καταλάβεις ποιό σημείο λέω, και κατα 70% ότι θα'χεις είτε φώτο ειτε κανα σκρινσοτ από βίντεο :lol:
Απλά ο καλύτερος :metalo:

@HF
Καλά που το πήρες πάνω σου γιατί και μένα αυτό μου θυμίζει και φοβόμουν τη γιούχα :superman: :s_biggrin

@tsilis
Δεν το κατέχω το θέμα ICE και δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις.
Εμένα μια χαρούλα μου φαίνεται το ηχοσύστημα κι επειδή χτύπησα μια το vin στο decoder της BMW μου βγάζει αυτό
απο multimedia "S6FC Radio MINI Boost CD".

Σχετικά με τα φρένα πάλι, έγραψα για αίσθηση κι όχι αποτελεσματικότητα. Που η αίσθηση είναι και κάτι υποκειμενικό, κι έχει να κάνει με το τι έχεις και σαν μέτρο σύγκρισης στο μυαλό σου.
Θα ψαχτώ όμως για τακάκια όταν έρθει η ώρα και σίγουρα και για σωληνάκια.

@rocsta
Εργοστασιακή είναι η ζάντα!

Πήγα Θαλή ναι και σ'ευχαριστώ για την πρόταση. Ακριβός αλλά φαίνεται ξηγημένος σε πρώτη φάση.
Είδωμεν, γιατι εχω φάει κάτι καλά πουστριλίκια στο παρελθόν.

Το γηπεδάκι είναι κανα χλμ έξω απ΄τα Πετροκέρασα προς Ζαγκλιβέρι.
Γενικά έχω ένα φετίχ με φωτο αυτοκινήτου σε γηπεδάκια μπασκετ :lol:
Και κουβαλάω και μια spalding gold outdoor για κανα σουτάκι άμα λάχει :s_cool

@markvag,Mπούσε & rx8_drifter (gtc.gr :metalo: :lol: ) ευχαριστώ κι ανταποδίδω μάγκες :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#635718
socratesn έγραψε:Sebastian, άψογο review! :thumbsup:
2-3 ερωτήσεις, επειδή απ' όσο θυμάμαι έχεις εμβαθύνει αρκετά στο θέμα mini.
Στα Countryman S έχουμε εξίσου ανησυχητικά δεδομένα στο κομμάτι της αξιοπιστίας ;
Το δικό σου συνολικά πόσα μη αναλώσιμα πράγματα έχουν χρειαστεί αλλαγή έως τώρα (άν έχεις δεδομένα και από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη φυσικά);
Αν επιτρέπεται (και σε dm φυσικά), τι κόστος είχε η αγορά του;


Δεν έχω εμβαθύνει, γιατί δεν έχω τις απαραίτητες μηχανολογικές γνώσεις.
Απλά έχω ψαχτεί όσο το δυνατόν, ρωτώντας και googlάροντας, γιατί θα τα έσκαγα και θα πονούσε :lol:
Αν εχεις το Ν14 μοτερ, τα έχει γράψει πολύ αναλυτικά και με ειλικρίνεια ο citastak απο σελ.23 και μετα.
Αν έχεις Ν18 είσαι σε καλύτερη -θεωρητικά- μοίρα και τσεκάρεις εδώ https://www.northamericanmotoring.com/f ... ssues.html

Το αμάξι έχει αλλάξει εντός εγγύησης από τους 2 προηγούμενους ιδιοκτήτες
τεντωτήρα καδένας + βαλβίδα αντεπιστροφης στα 21Κ
αντλια υψηλης στα 34Κ

κι εκτος εγγύησης
αντλία νερού στα 51Κ
θερμοστάτη στα 67Κ (απο μενα)

Το πρόγραμμα συντήρησης είναι υπο συζήτηση :lol: :lol:
Το μόνο σίγουρο είναι οτι δεν ακολουθείς το επίσημο της ΒΜW.
Άμα μπεις στο χορό θα τα πούμε.

Δεν εχει νοημα να σου πω το ποσο, γιατι ηταν περιπτωση.
Επισης ηθελε ελαστικα πιο αμεσα απο αμεσα και θερμοστατη.
Η κοπελα ηταν εγγυος, ειχε κουραστει απο υποψηφιους φαφλαταδες αγοραστες, κι εγω ειχα κουραστει να ψαχνω.
Επαιξα τα χαρτια μου (ειλικρινεια, οχι πολυ μπιρι μπιρι) και το πηρα σχετικα καλα. Στο μ.ο. ίσως και πολύ ελαφρως χαμηλοτερα,με bonus την σχεδον αψογη κατασταση του και τα λιγα χλμ.

Αλλά ηταν να γινει, το πιστευω αυτο. Ειδα πολλα, ειδικα ενα r53 works το κυνηγησα πολυ, πηγα 2 φορες Αξιουπολη. Ε, δεν εκατσε.
Αυτο που πήρα τελικα, το ειχε ξεκινησει η κοπελα στα 16.200 :lipsealed: ..... αμα το εβλεπα τοτε θα της ειχα ριξει μπλοκ :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#635738

Ειδα πολλα, ειδικα ενα r53 works το κυνηγησα πολυ, πηγα 2 φορες Αξιουπολη. Ε, δεν εκατσε.

Όσο καλό και να είναι εκείνο, που λογικά θα είναι - έχει και aero kit πχ, μονο το chrono πρέπει να του λείπει - αλλά 9000 που το έχει δεν πληρώνεται. Δεν ξέρω φυσικά πόσο το παζαρεύατε, αλλά για να εχει μείνει τόσα χρόνια απούλητο φαντάζομαι δε θα πέφτει κάτω από 7.500-8.000 που δεν πρόκειται να δώσει κανείς.

Όσο για τη ζάντα ναι, ξέρω οτι είναι μαμά. Απλά δεν την βλέπει κανείς συχνά.


< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#636031 Το αμερικανικό 2006 f/l που έχουμε από το 2009 δεν έχει βγάλει θέματα, ούτε τριξηματα!!! Αφού δεν έχει ηλιοροφή.
Για τα φρένα που αναφέρεις, τι να πω,?? Έχει σχεδόν ισάξια με το 2.24v. άγκυρες σκέτες. Το works σίγουρα θα έχει καλύτερα αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει.
Να το χαίρεσαι, με προσοχή. Διάλεξε σωστό συνεργείο... Να εχει φιλότιμο ο μηχανικός,και να τα αγαπάει τα μοτορια και να τα ακούει με προσοχή.
Με την ευθυγράμμιση εάν δεν σου τραβάει δεξιά η αριστερά μην το ψάχνεις πολύ έχει άμεση απόκριση σαν καρτ

< Note >
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#637293 Ε, δεν έχει και πολλές στροφές η Εγνατία.

Btw το μξ5 σου πρέπει να έχει κατοικοεδρεύσει στα Ν.Μουδανιά.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#637530 Χωρίς να αμφισβητήσω τη συγγραφική της ικανότητα και τις γνώσεις της, κάθε τεστ της Φαμπιατου θα περιέχει:

1) μπηχτη για το αν η αντιπροσωπεία της δίνει ή όχι, οχηματα για test drive,

2) τις λακκούβες που έχει στο Δήμο Διονύσου και

3) η συνεχής αναφορά σε τρίτο πρόσωπο όταν δοκιμάζει την τελική ταχύτητα του οχήματος.

Φτάνει πια. Μετά από λίγο καιρό δεν είναι αστείο.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#637540 Εντάξει μωρέ, τόσο πολύ σου χαλούν τη συνολική εικόνα όλα αυτά; Ναι, τα λέει κάθε φορά αλλά για μένα είναι η προσωπική της πινελιά.

Εντός θέματος, το ότι το Mini κοστίζει τα διπλάσια από το i30N δείχνει ότι είναι υπερβολικά ακριβό. Και μην πει κανείς ότι είναι τετρακίνητο γιατί δεν είναι πραγματικά τετρακίνητο. Γιαλαντζί.
Και στο στρίψιμο και στα κατσάβραχα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#637668
JimClark έγραψε:Ε, δεν έχει και πολλές στροφές η Εγνατία.

Btw το μξ5 σου πρέπει να έχει κατοικοεδρεύσει στα Ν.Μουδανιά.
Αγ. Ανδρέας μέχρι Αγ Σύλλας Καβάλας, και το κατέβασμα μέχρι Να.Καρβαλη, 10% κλίση, με 600 μετρα κοιλαδογεφυρα 90 μοιρες στα 60 μέτρα ύψος και ακτίνα οριακή με επίκληση μικτή γύρω στα 6.5%. θα έχεις περάσει από εκεί. !

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#637726 Είμαι ζαβλακωμένος από τη δουλειά, το διάβασα και λίγο γρήγορα και μου θύμισε Φουσέκη,
"Θέλω 2 ΚΧ σε τριγωνικό ραντάρ"
:lol: :lol:

:s_drinks
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#637747
rocsta έγραψε:

Ειδα πολλα, ειδικα ενα r53 works το κυνηγησα πολυ, πηγα 2 φορες Αξιουπολη. Ε, δεν εκατσε.

Όσο καλό και να είναι εκείνο, που λογικά θα είναι - έχει και aero kit πχ, μονο το chrono πρέπει να του λείπει - αλλά 9000 που το έχει δεν πληρώνεται. Δεν ξέρω φυσικά πόσο το παζαρεύατε, αλλά για να εχει μείνει τόσα χρόνια απούλητο φαντάζομαι δε θα πέφτει κάτω από 7.500-8.000 που δεν πρόκειται να δώσει κανείς


Μεσα-εξω σχεδον αψογο. Αδιανοητο για την ηλικια του.
Μηχανικα ειχε θεματα, συν χοντρα εξοδα συντηρησης (συμπλεκτης-αμορτισερ) θα σκασουν στον επομενο και σχετικα συντομα.
Οταν ειχα εικονα για ολα, ημουν τοσο ...χαρμανης, που του ειπα 7Κ.
Ο Θεος να τον εχει καλα για το πιστολι που μου εδωσε :lol: :s_biggrin :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By citastak
#641492 Τώρα τα διάβασα τα προηγούμενα!
Μπράβο, ωραίες φωτό, ωραίο αυτοκίνητο, ωραίες βόλτες.
Ο Ν18 λύνει μάλλον πολλά από τα θέματα του Ν14. Τα λάδια και το παραφλού να κοιτάς. Πολύ συχνά, ειδικά στην αρχή.
Δεν έχεις το βασικό ηχοσύστημα, για αυτό και σου αρέσει ο ήχος. Εγώ έχω το βασικό και είναι χάλια. Άλλαξα τα 2 μεσαία ηχεία που έχει στις πόρτες και κάπως βελτιώθηκε η κατάσταση.
Επίσης εγώ έχω 16'αρες (195/55) και δεν είναι τόσο ενοχλητικό. Αλλά χάνει στο αισθητικό κομμάτι.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#654899 Έχει ανάψει στο R53 f/l 2006 λαμπάκι αερόσακου, έτσι ξαφνικά. Είναι για το κάθισμα του οδηγού ο πλευρικός, και ενώ το σβήνουμε, αυτό αμέσως ξανά ανάβει. Το βλέπει σαν μονιμη βλάβη. Θα πρέπει να πάει μάλλον σε εξουσιοδοτημένο. Εάν είναι αισθητήρας ξέρουμε κόστος.??

< Note >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#654903 Τι λέει το σφάλμα ακριβώς;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#654938 Δεν το διάβασα εγώ ο μηχανικός μου είπε ότι το θεωρεί μόνιμη βλάβη και μόλις τη σβήνει η βλαβη επανέρχεται και το ξανά ανάβει το λαμπακι
Μου εξήγησε ότι όπως είδε τη καλωδίωση είναι πολύ προσεκτικά τοποθετημένη και αποκλείει να έχει βλάβη κάποιο καλώδιο, έτσι μένει ο αισθητήρας η ο ίδιος ο αερόσακος. Πολλά χρόνια πρίν περίπου το 2012, κάτι είχαν αλλάξει σε πλαίσιο ανάκλησης, με εντολή εργοστασιακή.

< Note >