Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#637316 Εικόνα

Το R360 έκλεψε τις καρδιές των Ιαπώνων χάρη στη μοντέρνα του εμφάνιση, την ελαφριά κατασκευή (βάρος 380 κιλά), το συμμετοχικό του χαρακτήρα στην οδήγηση και το προσιτό του κόστος. Επίσης, ήταν εξαιρετικά οικονομικό. Διέθετε έναν δικύλινδρο V-twin κινητήρα χωρητικότητας 360 κ.εκ. με ισχύ 16 ίππων τελική ταχύτητα 90 χλμ./ώρα.

Το μοτέρ ήταν τοποθετημένο στο πίσω τμήμα του αμαξώματος. Είχε αλουμινένια κυλινδροκεφαλή, ενώ το κιβώτιο και το κάρτερ ήταν κατασκευασμένα από κράμα μαγνησίου.

Το καπό ήταν επίσης από αλουμίνιο, ενώ για το πίσω παράθυρο χρησιμοποιήθηκε ειδικό plexiglass. Το σασί τύπου μονοκόκ, συνέβαλε και αυτό με τη σειρά του στον περιορισμό του βάρους, αλλά και στην εξασφάλιση επιπέδου ασφαλείας άνω του μέσου όρου.

Πέρα από τον τετράχρονο κινητήρα, το μικρό coupe διέθετε χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων ή ημιαυτόματο σύστημα μετάδοσης – με τον πρώτο αυτόματο μετατροπέα ροπής στην Ιαπωνία.

Αποτέλεσμα όλων αυτών, ήταν ένα αυτοκίνητο ευχάριστο και διασκεδαστικό, που ενσωμάτωνε από τότε το πνεύμα του Jinba Ittai. Το R360 συνέβαλε στη εδραίωση της μοναδικής φιλοσοφίας της Mazda σαν ιδιαίτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων. Η προσοχή στην καινοτομία, την ισορροπία, το περιορισμένο βάρος και την οδηγική απόλαυση, κυριαρχούν ακόμα και τώρα, αναδεικνύοντας την εμμονή της μάρκας να δίνει ψυχή στα προϊόντα της.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#637330
dimviii έγραψε:Το R360 έκλεψε τις καρδιές των Ιαπώνων χάρη στη μοντέρνα του εμφάνιση, την ελαφριά κατασκευή (βάρος 380 κιλά), το συμμετοχικό του χαρακτήρα στην οδήγηση και το προσιτό του κόστος. Επίσης, ήταν εξαιρετικά οικονομικό. Διέθετε έναν δικύλινδρο V-twin κινητήρα χωρητικότητας 360 κ.εκ. με ισχύ 16 ίππων τελική ταχύτητα 90 χλμ./ώρα.

Το μοτέρ ήταν τοποθετημένο στο πίσω τμήμα του αμαξώματος. Είχε αλουμινένια κυλινδροκεφαλή, ενώ το κιβώτιο και το κάρτερ ήταν κατασκευασμένα από κράμα μαγνησίου.

Το καπό ήταν επίσης από αλουμίνιο, ενώ για το πίσω παράθυρο χρησιμοποιήθηκε ειδικό plexiglass. Το σασί τύπου μονοκόκ, συνέβαλε και αυτό με τη σειρά του στον περιορισμό του βάρους, αλλά και στην εξασφάλιση επιπέδου ασφαλείας άνω του μέσου όρου.

Πέρα από τον τετράχρονο κινητήρα, το μικρό coupe διέθετε χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων ή ημιαυτόματο σύστημα μετάδοσης – με τον πρώτο αυτόματο μετατροπέα ροπής στην Ιαπωνία.

Αποτέλεσμα όλων αυτών, ήταν ένα αυτοκίνητο ευχάριστο και διασκεδαστικό, που ενσωμάτωνε από τότε το πνεύμα του Jinba Ittai. Το R360 συνέβαλε στη εδραίωση της μοναδικής φιλοσοφίας της Mazda σαν ιδιαίτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων. Η προσοχή στην καινοτομία, την ισορροπία, το περιορισμένο βάρος και την οδηγική απόλαυση, κυριαρχούν ακόμα και τώρα, αναδεικνύοντας την εμμονή της μάρκας να δίνει ψυχή στα προϊόντα της.



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#637450 Κρίνοντας από τη φωτό με τα Skyline (αχ εκείνο το R30, απανωτές αναστροφές με το Sunny του '86, να 'ναι καλά ο drdino που παίζαμε τη ζωή μας κορώνα γράμματα εκείνες τις νύχτες) και τώρα με τη Stelvio, πιστεύω ότι ο cosneo θέλει να κάνει ανακαίνιση στο σαλόνι του και ψάχνει για έμπνευση στο Pinterest.