Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#629713 Βέλγιο: Κυνήγι των ψευτοϋβριδικών
Η βελγική φορολογία άλλαξε με μια τροπολογία που αποκλείει τα υβριδικά από το σύστημα φοροαπαλλαγής όταν οι μπαταρίες είναι πολύ μικρές.

https://www.drive.gr/news/kosmos/belgio-kynigi-ton-pseytoybridikon

Πολύ σωστή απόφαση. Και εγώ αυτό σκεφτόμουν τις προάλλες. Είναι δυνατό να έχουν φοροαπαλλαγές, ήπια υβριδικά, που έχουν απλά μια διαφορετική μίζα και μια 12βολτη μπαταρία; Αρκεί μια μείωση της κατανάλωσης της τάξης του μισού λίτρου για να θεωρηθεί ότι είναι φιλικό στο περιβάλλον και θα πρέπει να επιδοτηθεί; Αυτό το πετυχαίνεις και με καλύτερη αεροδυναμική.
Άβαταρ μέλους
By otso
#629742 ΡΕ συ με το ηλεκτρικο ποδηλατο που κατασκευαζες τελικα τι εγινε; πουλησες την πατεντα στους κινεζους;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#629759 Το γύρισε πετρέλαιο :lol:

Σχετικά με τον Prost, θα συμφωνήσω μάλλον με τον Dimsabas. Με προβλημάτισαν αυτά που λέει, αλλά μάλλον έχει απλά μείνει στα παλιά.
Συν το γεγονός πως όταν η Κίνα, η μεγαλύτερη πρακτικά αγορά του κόσμου, στρέφεται στην ηλεκτροκίνηση, θα μείνεις εσύ να πουλάς βενζίνες και πετρέλαια; Και αν ναι για πόσο ακόμη;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#629760
otso έγραψε:ΡΕ συ με το ηλεκτρικο ποδηλατο που κατασκευαζες τελικα τι εγινε; πουλησες την πατεντα στους κινεζους;
Δεν το κατασκεύαζα εγώ, εγώ ήμουν ο κολλητός του εφευρέτη κι είχα το μοτέρ στο ποδήλατό μου.

https://youtu.be/v2yRCRlFzX4

Ο εφευρέτης έκανε έναν καλό γάμο και δε χρειάστηκε να ασχοληθεί άλλο με το εγχείρημα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#629865 Εντυπώσεις κατόχου ελληνικού Hyundai Kona electric:

***UPDATED***

Καλημέρα,

Μία ανασκόπηση για το KONA μετά από 3,000 χιλιόμετρα χρήσης από κάποιον που το έχει στην κατοχή του εντός Ελλάδος.

Το ΚΟΝΑ ήρθε από Μόναχο (περίπου 1.100χλμ) με 4 δωρεάν φορτίσεις, 3 σε Αυστρία και Ιταλία στο δωρεάν δίκτυο της Ευρωπαϊκής ένωσης και μία φόρτιση μετά την Πάτρα στον Ψαθόπυργο.

Στην Ελλάδα έχω κάνει πλέον 3,000 χιλιόμετρα και έχω μείνει κατευχαριστημένος από την αυτονομία του.

Με λίγα λόγια, αυτονομία πέρα των προσδοκιών, με 90% φόρτιση το αμάξι δείχνει 380 με 420 χιλιόμετρα και με 100% δείχνει 430 με 470 χλμ αυτονομίας αναλόγως τον καιρό. Και το δείχνει είναι 100% πραγματικά ! Στην αρχή το θεωρούσα αισιόδοξο αλλά μετά κατάλαβα πως είναι ακριβέστατο.

Η ροπή είναι στα επίπεδα Mitsubishi EVO (Είχα το 9άρι και γι αυτό το συγκρίνω), ανηφόρες στην οδήγηση απλά δεν υπάρχουν όλα είναι μια ευθεία…

Η τελική ταχύτητα είναι απογοητευτική (180χλμ/ώρα) και έρχονται απλά αστραπιαία.

Δεν είχα ποτέ HYUNDAI και το κράτημά του με εξέπληξε ευχάριστα. Προφανέστατα λόγω κέντρου βάρους μπαταριών.

Η θέση οδήγησης είναι κατώτερη του Leaf όπως και τα επίπεδα θορύβου. Για το δεύτερο κρατάω μια επιφύλαξη γιατί στο Leaf είχα φορέσει καινούρια Michelin ενώ το KONA έχει εργοστασιακά NEXEN. Επίσης στη συγκεκριμένη διάσταση δεν υπάρχει Ελαστικό με A+ ΑΛΛΑ σκάλες πιο αθόρυβο από θερμικό λόγω απουσίας εξάτμισης και κραδασμών. Η Σύγκριση γίνεται με αμιγώς ηλεκτρικά μόνον.

Οι χώροι είναι μέτριοι αλλά προσωπικά δε μ ενδιαφέρουν, ταξίδια γίνονται μόνο από εμένα και τη σύζυγο.

Το απίστευτο όλων είναι το auto regeneration που κάνει, βάση της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα ! Απλά δεν υπάρχει! Στην ουσία δεν πατάς φρένο. Ενώ υπάρχει και manual επιλογή εγώ το έχω πάντα στο AUTO. Φρένο δεν πατάς !

Ο τρόπος οδήγησης ορίζεται από ένα διακόπτη και υπάρχουν 4 modes :

1. Eco+ Αναίσθητο, δεν ξυπνά ούτε με σφαλιάρα και πρέπει να είσαι μόνιμα με kick down.

2. Eco, με σχετικά μεγάλη αναισθησία. Αλλά με νούμερα κατανάλωσης άριστα 11-15kwh

3. Comfort (*) Το καλύτερο mode ever. Γρήγορο σπιρτόζο και άνετο.

4. Sport επικίνδυνο άκρως και δεν το προτείνω για εντός Αθήνας.

Όπως καταλαβαίνετε αυτά που λέγονται "επικίνδυνο το ηλεκτρικό" και τέτοια είναι απλά μύθος.

Τα συστήματα ασφαλείας ένα κλικ παραπάνω από το C-HR που είχα και δεν κουράζουν. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο Regenarative Break - φρενάρισμα από την ανάκτηση, αντίθετα με το C-HR που είχα βρεθεί εκτός καθίσματος από το απότομο φρενάρισμα.

Εξαιρετικό σύστημα πληροφοριών με android auto και apple Carplay. Απουσία προγράμματος τηλεματικής δεν έχει καν κάρτα GPRS. Προσωπικά δεν μ’ ενδιαφέρει, λόγω δουλειάς έχω άλλες εναλλακτικές πιο SAFE (EVnotify app). Όλα όμως τα οχήματα θα έχουν σε λίγο καιρό remote access με ότι αυτό συνεπάγεται.

Κλιματισμός και κρύο και ζέστη πάρα πολύ καλό και δεν επηρεάζει σημαντικά την αυτονομία. Εξαιρετικό το mode "driver" που διοχετεύει την ψύξη η θέρμανση μόνο στη μεριά του οδηγού.

Μεγάλο συν είναι η επιλογή Winder Mode μέσω του menu. Σε χαμηλές θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου ζεσταίνει την HV μπαταρία και η κατανάλωση είναι πιο μικρή απ’ ότι αν συνέχιζες με παγωμένη μπαταρία… Τέλειο !

Το ΚΟΝΑ άξιζε και το τελευταίο € αγοράς του.-

Αν όμως έρθει Ελλάδα από επίσημη αντιπροσωπεία και βγει καινούριο στα 48.000 με αξιοπρεπή εξοπλισμό τότε δεν τα αξίζει καλύτερα πάρτε TESLA και με μικρότερη αυτονομία.

Αν θέλετε να έχετε μόνο ηλεκτρικό στην κατοχή σας τότε το ΚΟΝΑ θα καλύψει τις ανάγκες σας 100% ακόμα και με το υπάρχον δίκτυο.

Τα συν και τα πλην

(+) Αυτονομία απλά δεν υπάρχει άγχος !

(+) Ταχύτητα φόρτισης (με 7,7kw 10% την ώρα με 70kw σε 30΄στο 80%, με 50kw σε 40’ στο 80%

(+) Ροπή σε sport.

(+) Μέγεθος, βολικό παντού, στρίβει απίστευτα.

(+)Εξοπλισμός ΤΑ ΠΑΝΤΑ εκτός HUD και ηλεκτρικά καθίσματα.

(+)Το Winder mode !!!!

(-)Θόρυβος μετά τα 100 (ίσως τα ελαστικά)

(-)Τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 180.

(-)Καθίσματα άβολα αλλά όχι κουραστικά.

(-)Μικρός χώρος αποσκευών – Διορθώνεται αν βγάλεις τα κουτιά που έχει πίσω.

(-)Παντελής απουσία telematics δεν κάνεις τίποτε από το κινητό, δεν υπάρχει εφαρμογή. Από το 2020 και μετά υπάρχει το Bluelink.

Καταναλώσεις :

Εντός από 10-12 kwh/100 ή 100 - 120 wh

Εκτός από 14-18 kwh/100 ή 140 – 180 wh

Τέλος το κόστος για τα 3,000χλμ είναι μηδέν γιατί φορτίζω στον χώρο εργασίας μου δωρεάν και επίσης φροντίζω τις αγορές μου να τις κάνω στο εκπτωτικό χωριό που ταυτόχρονα φορτίζω. Οι αποστάσεις για ένα ηλεκτρικό είναι μηδαμινές και για τα εμπορικά κέντρα είναι ένας καλός τρόπος προσέλκυσης πελατών με ηλεκτρικά οχήματα. Σκεφτείτε το !

"Το κείμενο ελεύθερα δημοσιεύστε το όπου θέλετε"
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#629871

Τα συστήματα ασφαλείας ένα κλικ παραπάνω από το C-HR που είχα και δεν κουράζουν. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο Regenarative Break - φρενάρισμα από την ανάκτηση, αντίθετα με το C-HR που είχα βρεθεί εκτός καθίσματος από το απότομο φρενάρισμα.

Δε φορούσε ζώνη
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#629889
Dimsabas έγραψε:
otso έγραψε:ΡΕ συ με το ηλεκτρικο ποδηλατο που κατασκευαζες τελικα τι εγινε; πουλησες την πατεντα στους κινεζους;
Δεν το κατασκεύαζα εγώ, εγώ ήμουν ο κολλητός του εφευρέτη κι είχα το μοτέρ στο ποδήλατό μου.

https://youtu.be/v2yRCRlFzX4

Ο εφευρέτης έκανε έναν καλό γάμο και δε χρειάστηκε να ασχοληθεί άλλο με το εγχείρημα.



Ο εφευρέτης είναι μηχ μηχ από το ΕΜΠ ; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#630672 πωλήσεις Νοεβηγίας:
https://elbilstatistikk.no

η Tesla δέχεται έντονο σφυροκόπημα από τον ανταγωνισμό που ανεβαίνει.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#630810 https://auto-internet.gr/?auto7/4439/επι-της-ουσιας/το-κόστος-σήμερα-και-αύριο

ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ :: ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ::

Το κόστος σήμερα και αύριο
..:: Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020 ::..
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#630841 Το βασικό "λάθος" σε όλες αυτές τις αναλύσεις είναι το γεγονός οτι κανένας απο δαύτους δεν λαμβάνει υπόψιν το πραγματικό κόστος του πετρελαίου.
Και όταν λέω πραγματικό, εννοώ ότι αν αποφασιστεί να μπει περιβαλοντικός φόρος τότε εύκολα μπορει να δεις την τιμή της βενζίνης σε κάποια ευρώ το λίτρο. Αρα προφανώς θα αυξηθει ίσως η τιμή της kWh αλλά πολύ εύκολα, αν αποφασιστεί οτι θα πρέπει να γίνει η μετάβαση θα αυξηθεί και η τιμή των ορυκτών καυσίμων, η οποία αυτή τη στιγμή ειναι απαλλαγμένη απ το κόστος της "ζημιάς" που προκαλούν.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#630843
rx8_drifter έγραψε:Το βασικό "λάθος" σε όλες αυτές τις αναλύσεις είναι το γεγονός οτι κανένας απο δαύτους δεν λαμβάνει υπόψιν το πραγματικό κόστος του πετρελαίου.
Και όταν λέω πραγματικό, εννοώ ότι αν αποφασιστεί να μπει περιβαλοντικός φόρος τότε εύκολα μπορει να δεις την τιμή της βενζίνης σε κάποια ευρώ το λίτρο. Αρα προφανώς θα αυξηθει ίσως η τιμή της kWh αλλά πολύ εύκολα, αν αποφασιστεί οτι θα πρέπει να γίνει η μετάβαση θα αυξηθεί και η τιμή των ορυκτών καυσίμων, η οποία αυτή τη στιγμή ειναι απαλλαγμένη απ το κόστος της "ζημιάς" που προκαλούν.


H τιμη της βενζινης εχει πανω απο το μισο φορους. Να βαλεις και αλλους φορους θα πρεπει ο λαος που μετακινειται να το δεχτει. Και αλλους φορους με δικαιολογια το περιβαλλον δεν μπορω να καταλαβω οτι θα τους δεχτεις. Δηλ οι φοροι που πληρωνεις μεχρι τωρα δεν φτανουν; Στην Ολλανδια μπορει και να φτανουν το 75% του εισοδηματος σου (ΦΠΑ, φορος εισοδηματος, ειδικοι φοροι κλπ)
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#630865 Η εναλλακτική θα υπάρξει, ηλεκτροκίνηση. Πιθανόν θα έχει το ίδιο κόστος με την σημερινή βενζινοκίνηση, πιθανόν οχι. Το μόνο σίγουρο ειναι οτι υπάρχουν δύο τρόποι να κάνεις κάτι θελκτικο. Ο ένας ειναι να το κάνεις πολύ προσιτό, ο άλλος είναι να κάνεις μή προσιτές τις άλλες εναλλακτικές.