MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By edmond
#625238 Ο Ρόσσι 41ρίζει, μια βδομάδα πιο μικρός απο μένα είναι :ninja:
Γκεάκο ο καγταγαγό δεν είναι σπανιόλος ρε συ, γαλλάκι είναι :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#625266 Ο βαλεντινο φεύγει ο χορχε έρχεται. Γκεο παιξε κανα δελτίο ειναι η τυχερή σου ημέρα :lol:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#625267 All in από τη Yamaha. Ένα μοτέρ της προκοπής να φτιάξουν και επιτέλους θα δούμε μάχη
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#625277 δεν νομίζω οτι είναι πρόβλημα το μοτέρ , σαν απόδοση αλλά ο τρόπος που αποδίδει :oops:

Χρησιμοποιήσανε και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν crossplane στροφαλοφόρο για να "γεμίζει" τη παροχή δύναμης στο πίσω τροχό , με τις λιγότερες δυνατές "νεκρές" φάσεις

Υπήρχε ένα θέμα τις χρονιές 2017 και 2018 , που επιδεινώθηκε απο το πρωτόλειο επίπεδο ηλεκτρονικών της Yamaha τότε.
Τη μία χρονιά παίξανε με ελαφρύ στροφαλοφόρο για γρήγορο στροφάρισμα και περισσότερες στροφές , που όμως ξεφτίλιζε τα λάστιχα και ότι άλλο συνεπάγεται μια τέτοια επιλογή.
Την έτερη χρονιά, παίξανε με βαρύτερο στροφαλοφόρο με τα γνωστά αποτελέσματα σε έλλειψη τελικής , αδράνεια κλπα.
Αν κάνω λάθος, σε V μπορείς να παίξεις με μικρές αλλαγές κατα τη διάρκεια της χρονιάς , με inline 4 ήταν σφραγισμένος, ότι επέλεξες στην αρχή της χρονιάς.

Ίσως να έπαιρναν βοήθεια απο τα λάστιχα, με μεγαλύτερη κλίση κλπα αλλά τα Bridgestone φύγανε και ήρθαν τα Michelin (που ευνόησαν την Ducati και είδε χαίρι μετά απο 5 σεζόν)

και γιατί δε το γυρνά σε V ? Γιατί δεν έχει τέτοια εμπειρία σε αγωνιστικό επίπεδο αφενός και αφετέρου ένα μηχανάκι με V διάταξης κινητήρα, σχεδόν στάνταρ έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο άρα μειωμένη ευελιξία σε πιο σφιχτές στροφές και άλλα μειονεκτήματα επίσης που τα εξηγεί πολύ καλύτερα ο εκλεκτός ->
https://www.motorsportmagazine.com/arti ... -inline-4s

Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι πειραματίζονται άπαντες με πίσω φρένο με διακόπτη κοντά στη μανέτα του συμπλέκτη, βοηθά στην είσοδο της στροφής, το έκανε πολύ και ο Dovi πρόπερσι.

Νομίζω οτι η απάντηση είναι στα ηλεκτρονικά της μηχανής, σε βοήθημα για την εκκίνηση και στο πόσο λάστιχο τρώει το μηχανάκι. Η τελική στην M1 δεν ήταν ποτέ το δυνατό σημείο έτσι κι αλλιώς.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#625305 Εγώ θυμάμαι το Rossi χρόνια να λέει ότι το μειονέκτημα της Yamaha ήταν η έξοδος από τις αργές στροφές. Κάθε χρονιά

Μην ξεχνάμε επίσης ότι με το που μπήκανε τα τετράχρονα, η Yamaha ποτέ δεν είχε δυνατό μοτέρ. 2004 και 2007 είναι χαρακτηριστικές χρονιές που την κάνανε γλέντι στην ευθεία Honda και Ducati αντίστοιχα

Όντως την άκουσε με τα spec electronics, διότι δεν βρήκε τον τρόπο να κάνει την δύναμη του μοτέρ διαχειρίσιμη χαμηλά ώστε να έχει επιτάχυνση και ομαλότερη φθορά ελαστικών. Παρόλα αυτά είναι σίγουρο ότι υστερεί και σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης. Ελπίζω ότι ο ηλεκτρονικός που τσιμπήσανε από την Ducati πέρσι να το κάνει το θαύμα του
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#626893 Είναι λίγο νωρίς για συμπεράσματα, αλλά ο Fabio πάλι τους έχει βλέπω άνετα στον ταχύτερο γύρο! :lol:
O Marc, πάει αργά να μην φαίνεται πολύ αργός ο αδερφός;
Zarco στα ρηχά, αν και μιλάμε για την GP19 ένα δύστροπο μηχανάκι.
Rossi, όχι κι άσχημα, βλέποντας τον Vinales.
Θα δούμε, αναμένεται ενδιαφέρουσα χρονιά.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#626896 Marc πάει αργά γιατί προέρχεται από εγχείριση ώμου.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#626983 Κρατώ μικρό καλάθι για τις δοκιμές αυτές , τα εργοστάσια δοκιμάζουν διάφορα και δεν είναι αυτοσκοπός ο κορυφαίος χρόνος.

Ο 1ος αγώνας είναι πάντα ενδεικτικός.

Ο Pedrosa έχει κάνει φοβερή δουλειά πάντως, έχει τραβήξει τη KTM προς τα πάνω αλλά και η Suzuki εμφανίζεται δυνατή για φέτο.
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#629334 Άμπαλε τι γίνεται; Οι Χονταίοι δοκιμάζουν τη μοτοσικλέτα του 2019 διαβάζω :s_bye :s_bye
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#630630 https://www.motorsport.com/motogp/news/ ... s/4707355/

The Federation Internationale de Motocyclisme and MotoGP have announced the 2020 season-opener in Qatar will not go ahead due to travel restrictions brought about by the coronavirus outbreak.

In recent days, the first cases of the disease were confirmed in Qatar, while neighbouring Iran has seen a spike in infection.

With confirmed cases of coronavirus spiking in Japan and Italy in the last week – where most of the paddock’s teams are based – Dorna implemented procedures to ensure travelling MotoGP personnel from those countries would be granted access to the country.

However, with the situation surrounding travel and coronavirus in a constant state of flux, the FIM and Dorna has taken the decision to cancel. The Moto2 and Moto3 Qatar GPs will go ahead, due to both series already being in the country for their final pre-season tests.