funkyreverend έγραψε:Αναγνωρίζετε από κοινού ότι είσαι overqualified, οι απολαβές είναι μικρότερες, ήδη βλέπεις στασιμότητα αναφερόμενος στον PhD, βλέπεις ότι θα σε απομακρύνει από το chartered engineer. Δε βλέπω κανένα δίλημμα εδώ και δεν γνωρίζω καν τον τομέα. Καλή συνέχεια στην άλλη συνέντευξη!
Πράγματι, και ολοκληρώνοντας την πιο μάταια περίπτωση no shit, Sherlock τους έστειλα μια πολύ ευγενική αρνητική απάντηση. Επίσης λόγω λάθους cc από μεριάς τους, πήρα κάποια εσωτερικά email της μεταξύ τους επικοινωνίας που σχολίασαν την κατάληξη. Όχι χοντράδες, αλλά συνοπτικά 'αυτό που φοβόμασταν, καλύτερα τώρα παρά σε κάνα-δυό χρόνια'.
Το οποίο μας φέρνει στο:
rx8_drifter έγραψε:Αν δεν τίθεται θέμα επιβίωσης, συνεχίζεις το ψάξιμο.
Η δέχεσαι την δουλειά και πιστολιαζεις μόλις βρεθεί κάτι σοβαρότερο.
Ευτυχώς δεν τίθεται θέμα άμεσου βιοπορισμού. Ο λόγος που πήγα στη συνέντευξη ήταν για τζάμπα εξάσκηση. Ο λόγος όμως που έκατσα να το εξετάσω σοβαρά είναι ότι απηύδησα από κάτι whatever.gif που γίνονται στη τωρινή δουλειά συν το ότι είμαι ήδη overqualified και εδώ. Ενώ γενικά είμαστε καλοδεμένη ομάδα και συστηματικά φέρνουμε καλά αποτελέσματα, υπάρχει μια ασυνέχεια με τα κεντρικά για λόγους που δεν αναφέρονται σε δημόσιο φόρουμ.
Κακώς λοιπόν παρασύρθηκα από την ανάγκη για αλλαγή σκηνικού και σπατάλησα το χρόνο και των 2 μας.
Το φιλοσόφησα λοιπόν ότι ευτυχώς έχω ακόμα την ευχέρεια (αν όχι και πολυτέλεια) να κυνηγήσω αυτό που θέλω, κι αν έρθει η ανάγκη να συμβιβαστώ σε κάτι generic θα υπάρξουν και άλλες ευκαιρίες τότε. Το οποίο μας φέρνει στο:
Η προηγούμενη συνέντευξη δυστυχώς δεν τελεσφόρησε για τη θέση research analyst (κρίμα γιατί και ο εργοδότης είναι βαρβάτο όνομα, και γιατί έχω ταλέντο για analυστ. ). Προέκυψε όμως άλλη συνέντευξη για θέση sales engineer σε συναφές αυτή τη φορά αντικείμενο, σε startup στην Αγγλία. Και 3 φορά που θα κατέβω Λονδίνο μέσα σε 5 βδομάδες, με αυτό το ρυθμό με βλέπω να ξοδεύω όλη την άδεια της χρονιάς μέχρι το Πάσχα.
Zorz έγραψε:Πράγματι, και ολοκληρώνοντας την πιο μάταια περίπτωση no shit, Sherlock τους έστειλα μια πολύ ευγενική αρνητική απάντηση. Επίσης λόγω λάθους cc από μεριάς τους, πήρα κάποια εσωτερικά email της μεταξύ τους επικοινωνίας που σχολίασαν την κατάληξη. Όχι χοντράδες, αλλά συνοπτικά 'αυτό που φοβόμασταν, καλύτερα τώρα παρά σε κάνα-δυό χρόνια'.
Πλάκα έχουν αυτά, αν δεν είσαι αυτός που κάνει τη βλακεία με τους αποδέκτες. Μια φορά είχα λάβει από 200% σπόντα ΠΟΛΥ εμπιστευτικό email από άλλη εταιρία (με product roadmap, οικονομικά στοιχεία κλπ) και δεν ήξερα πώς να τους το φέρω.
Κακώς λοιπόν παρασύρθηκα από την ανάγκη για αλλαγή σκηνικού και σπατάλησα το χρόνο και των 2 μας.
Δεν βαριέσαι, όσο ζεις μαθαίνεις. Ίσως την επόμενη φορά να φροντίσεις να έχεις λιγότερες (αρνητικές) μεταβλητές στην εξίσωση, για να πεις ότι αξίζει πιο πολύ τον κόπο.
Instant termination ειναι αυτα τα πράγματα.
< >
Πηγή: www.lifo.gr
https://www.lifo.gr/articles/opinions/2 ... 1581418938
Το ότι 8 στους 10 εργοδότες δεν βρίσκουν προσωπικό, σε μία χώρα με 20% ανεργία με κάνει να καγχάζω...
Βέβαια, όταν θέλεις Ferrari και πληρώνεις για μεταχειρισμένο Seicento 25ετίας, ε... θα πάρεις μεταχειρισμένο Seicento 25ετίας και θα διαμαρτύρεσαι πως δεν μπορείς πλέον να βρεις καμία καλή Ferrari και πως η εταιρεία έχει ξεπέσει... Σπάνια, που και που, θα βρεις καμιά Ferrari σε τέτοιες τιμές, αλλά δεν θα αντέξει για πολύ... Στη δεύτερη αλλαγή λαδιών που θα τσιγγουνευτείς θα παραδώσει το πνεύμα.
Πχ, ξέρω περιπτώσεις εργοδοτών που διαμαρτύρονται πως δεν βρίσκουν εξειδικευμένους εργάτες που να γνωρίζουν το αντικείμενο. Συνθήκες εργασίας εκ φύσης του αντικειμένου ζόρικες, ωράριο 6μέρες Χ 8 ώρες την εβδομάδα (δεν παίζει υπερωρία) με βάρδιες όλο το 24ωρο και μισθός κάπου στο 1000ρικο οριακά (συνήθως γύρω στα 850-900)... Μιλάω για εξειδικευμένο αντικείμενο. Και αν εκπαιδεύσουν κάποιον, λίγο καιρό αργότερα φεύγει... Περίεργο... Είναι 3-4 που ξέρω που έχουν αυτόν τον προβληματισμό... Αναρωτιέμαι κι εγώ γιατί οι άνθρωποι δεν θέλουν να δουλεύουν σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες όλη τη μέρα χωρίς ανταμοιβή...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Θα μου πείτε, τέτοιο είναι το κοινό της, τέτοιες και οι απόψεις της...
bibendum έγραψε:https://www.news247.gr/oikonomia/ergasia/o-sev-anisychei-mipos-ayxithei-poly-o-katotatos-misthos.7583065.html
Αχουτα καλέ... ανησυχούν τα καημένα μου;;;
Ας μην κλαίνε όμως, είμαι σίγουρος πως κάτι θα βρούμε για να τους ηρεμήσουμε, κάποια φοροαπαλλαγή, κάτι τελοσπάντων...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
2-3 αρθράκια στα λινκ για το ζήτημα της δημοσιοποίησης των μισθών. Το νορβηγικό χάος που δημιουργήθηκε όταν έπαιξαν οι μισθοί στο ίντερνετ ομολογώ ότι δεν το ήξερα.
Θα προτιμηθεί το αμερικανικό στυλ με τα πολλά παραδείγματα
Για το δεύτερο θα πρότεινα τις διάφορες έρευνες που αναφέρονται στα άρθρα, μια και είναι κάπως πιο σύγχρονα.
funkyreverend έγραψε:Εργασιακές διαπραγματεύσεις ή θες συγκεκριμένα αυτού του είδους τα μισθολογικά ζητήματα;
Για το δεύτερο θα πρότεινα τις διάφορες έρευνες που αναφέρονται στα άρθρα, μια και είναι κάπως πιο σύγχρονα.
Εργασιακές Διαπραγματεύσεις
Μερσί