Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#629466 Μετά από 2,5 χρόνια, 34.000 χλμ και 2 μπρος-πίσω ανά 10.000 χλμ., τα Michelin Pilot Sport 4 τα έφτυσαν. ABS και γλίστρημα σε ξαφνικό φρενάρισμα από ταχύτητα 5 kmh, σπινιαρισμα οπότε το πλακώνω με 3η ή 2α.

Όσο ήταν καλά, ήταν ίσως από τα καλύτερα λάστιχα που είχα ποτέ.
Η βουτιά όμως ήταν απότομη και ίσως λίγο χειρότερη από τα προηγούμενα μου (τα οποία δεν θυμάμαι αν ήταν PS4 ή PS3).

Ο λάστιχας μου, που γενικά εμπιστεύομαι, με προκαλεί να δοκιμάσω Bridgestone Turanza T005 ή Michelin Primacy.
Τι λέτε;

Δεν τρέχω ιδιαίτερα σε αυτοκινητοδρόμους, αλλά θέλω ένα λάστιχο που να κρατάει καλά σε στροφοδιαδρομές. Και ει δυνατόν να βγάλει 3 χρόνια αξιοπρεπώς.

Το καλύτερο λάστιχο που έβαλα ποτέ παραμένει το Michelin Pilot Exalto 2.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#629498 Τα Primacy 3 είναι από τα καλύτερα λάστιχα που έχω βάλει σε αυτοκίνητο :) .
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#629515 O Λαστιχάς θα σου προκαλέσει επιλόχια κατάθλιψη με αυτά που σου προτείνει, σχετικά με το από πού έρχεσαι... :lol:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#629598 Μα είναι άλλης φιλοσοφίας λάστιχο το αυτό που είχες σε σχέση με τα προτεινόμενα.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#629612 Σαφώς. Αλλά μεγαλώνουμε, οπότε κάπως έτσι μου μπήκαν οι σκέψεις.....
Το Potenza S001 τι λέει σε σχέση με τα PS4;
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#629658 Ωραία, πού βρίσκουμε σοβαρό και σωστό αμορτισερά στη Θεσ/νίκη; Οι μετρήσεις που έχω από το ιδιωτικό ΚΤΕΟ δείχνουν ότι τα αμορτισέρ μου είναι άνω του 80%, αλλά δεν ξέρω πόσο σωστά μετρούν τα όργανά τους.
Όλες τις άλλες φορές, δεν έκανα μπρος πίσω, ακολουθώντας μια παλιά οδηγία της Michelin. Είναι η πρώτη φορά που έκανα συστηματικό μπρος-πίσω ανά 10.000 χλμ για να ελέγξω όσο μπορώ την κατάσταση. Μπορώ να πω ότι όταν έκανα το μπρος πίσω, η διαφορά ήταν αισθητή, αλλά σε συνολικό χρόνο ζωής, σοβαρή διαφορά δεν υπήρξε.

Τελικώς, πού καταλήγουμε; Ξανά στα PS4;

Τα assymetric δεν βγαίνουν σε 205/55/16 δυστυχώς.
Άβαταρ μέλους
By boomer
#629668 Με 140 Χ. Χλμ χρειάζεται σίγουρα και αλλαγή αμορτισέρ απλώς έχεις συνηθίσει την σταδιακή πτώση απόδοσης. Στο δικό μου 5αρι golf άλλαξα στα 75k και άργησα και λίγο.

< Note >