Όσο ήταν καλά, ήταν ίσως από τα καλύτερα λάστιχα που είχα ποτέ.
Η βουτιά όμως ήταν απότομη και ίσως λίγο χειρότερη από τα προηγούμενα μου (τα οποία δεν θυμάμαι αν ήταν PS4 ή PS3).
Ο λάστιχας μου, που γενικά εμπιστεύομαι, με προκαλεί να δοκιμάσω Bridgestone Turanza T005 ή Michelin Primacy.
Τι λέτε;
Δεν τρέχω ιδιαίτερα σε αυτοκινητοδρόμους, αλλά θέλω ένα λάστιχο που να κρατάει καλά σε στροφοδιαδρομές. Και ει δυνατόν να βγάλει 3 χρόνια αξιοπρεπώς.
Το καλύτερο λάστιχο που έβαλα ποτέ παραμένει το Michelin Pilot Exalto 2.
ArrowsFA1 έγραψε:Μετά από 2,5 χρόνια, 34.000 χλμ και 2 μπρος-πίσω ανά 10.000 χλμ., τα Michelin Pilot Sport 4 τα έφτυσαν. ABS και γλίστρημα σε ξαφνικό φρενάρισμα από ταχύτητα 5 kmh, σπινιαρισμα οπότε το πλακώνω με 3η ή 2α.
Όσο ήταν καλά, ήταν ίσως από τα καλύτερα λάστιχα που είχα ποτέ.
Η βουτιά όμως ήταν απότομη και ίσως λίγο χειρότερη από τα προηγούμενα μου (τα οποία δεν θυμάμαι αν ήταν PS4 ή PS3).
Ο λάστιχας μου, που γενικά εμπιστεύομαι, με προκαλεί να δοκιμάσω Bridgestone Turanza T005 ή Michelin Primacy.
Τι λέτε;
Πώς αποκλείεις να φταίει η ανάρτηση για αυτά;
https://jimmuclarku.blogspot.com/
funkyreverend έγραψε:Πώς αποκλείεις να φταίει η ανάρτηση για αυτά;
Δεν το αποκλείω, αν και η συμπεριφορά προσιδιάζει σε ό,τι αντιλαμβάνομαι ως φυσιολογική φθορά ελαστικών.
Οι μηχανικοί που ελέγχουν το αυτοκίνητο δεν έχουν αντιληφθεί κάποιο πρόβλημα. Τι μέτρηση πρέπει να κάνω; Των αμορτισέρ;
Το αμάξι θυμίζω Golf V 1.4 TSI (140) με περίπου 130k χλμ...
Να διευκρινίσω ότι όταν έγραψα για βουτιά εννοούσα βουτιά στην απόδοση των ελαστικών, όχι βουτιά της μούρης του αυτοκινήτου.
Η ανάρτηση είναι η μαμα, δεν έχει πειραχθεί. Αν θυμάμαι καλά είχαν αλλαχθεί τα μπροστινά silent blocks μόνο.
@ JimClark αυτό που λες το φοβάμαι πολύ.....
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Το Potenza S001 τι λέει σε σχέση με τα PS4;
ArrowsFA1 έγραψε:funkyreverend έγραψε:Πώς αποκλείεις να φταίει η ανάρτηση για αυτά;
Δεν το αποκλείω, αν και η συμπεριφορά προσιδιάζει σε ό,τι αντιλαμβάνομαι ως φυσιολογική φθορά ελαστικών.
Οι μηχανικοί που ελέγχουν το αυτοκίνητο δεν έχουν αντιληφθεί κάποιο πρόβλημα. Τι μέτρηση πρέπει να κάνω; Των αμορτισέρ;
Το αμάξι θυμίζω Golf V 1.4 TSI (140) με περίπου 130k χλμ...
Να διευκρινίσω ότι όταν έγραψα για βουτιά εννοούσα βουτιά στην απόδοση των ελαστικών, όχι βουτιά της μούρης του αυτοκινήτου.
Η ανάρτηση είναι η μαμα, δεν έχει πειραχθεί. Αν θυμάμαι καλά είχαν αλλαχθεί τα μπροστινά silent blocks μόνο.
Αν π.χ. έχεις πεσμένα αμορτισέρ, άνετα μπορεί να σπινάρει στις εκκινήσεις ή να εμπλέκεται πολύ ευκολότερα το ABS. Και δεν σταματάει εκεί η συμβολή της ανάρτησης στο πάτημα του ελαστικού. Οι μηχανικοί που ελέγχουν το αυτοκίνητο, πάω στοίχημα ότι δεν το οδηγούν διαγνωστικά, στην καλύτερη θα βλέπουν τζόγους και διαρροές από λάδια.
Με 130Κ δεν θα μου έκανε εντύπωση να έχεις απώλειες από εκεί. Αυτά που περιγράφεις έχω αυτή τη στιγμή στο Leon (με 196Κ και ολόφρεσκα λάστιχα) και προφανώς πρέπει να ασχοληθώ με τα αμορτισέρ, τα top mount μου και τους τζόγους.
Αλλά ναι, τα λάστιχα με 2,5 χρόνια και 30+ χιλιάδες χιλιόμετρα είναι στους πρώτους υπόπτους. Για την μπρος-πίσω τακτική επίσης έχουν ειπωθεί αρνητικά, αλλά δεν έχω σοβαρή εμπειρία μιας και το έχω κάνει μόνο μια φορά.
Όλες τις άλλες φορές, δεν έκανα μπρος πίσω, ακολουθώντας μια παλιά οδηγία της Michelin. Είναι η πρώτη φορά που έκανα συστηματικό μπρος-πίσω ανά 10.000 χλμ για να ελέγξω όσο μπορώ την κατάσταση. Μπορώ να πω ότι όταν έκανα το μπρος πίσω, η διαφορά ήταν αισθητή, αλλά σε συνολικό χρόνο ζωής, σοβαρή διαφορά δεν υπήρξε.
Τελικώς, πού καταλήγουμε; Ξανά στα PS4;
Τα assymetric δεν βγαίνουν σε 205/55/16 δυστυχώς.
< Note >
funkyreverend έγραψε:ArrowsFA1 έγραψε:funkyreverend έγραψε:Πώς αποκλείεις να φταίει η ανάρτηση για αυτά;
Δεν το αποκλείω, αν και η συμπεριφορά προσιδιάζει σε ό,τι αντιλαμβάνομαι ως φυσιολογική φθορά ελαστικών.
Οι μηχανικοί που ελέγχουν το αυτοκίνητο δεν έχουν αντιληφθεί κάποιο πρόβλημα. Τι μέτρηση πρέπει να κάνω; Των αμορτισέρ;
Το αμάξι θυμίζω Golf V 1.4 TSI (140) με περίπου 130k χλμ...
Να διευκρινίσω ότι όταν έγραψα για βουτιά εννοούσα βουτιά στην απόδοση των ελαστικών, όχι βουτιά της μούρης του αυτοκινήτου.
Η ανάρτηση είναι η μαμα, δεν έχει πειραχθεί. Αν θυμάμαι καλά είχαν αλλαχθεί τα μπροστινά silent blocks μόνο.
Αν π.χ. έχεις πεσμένα αμορτισέρ, άνετα μπορεί να σπινάρει στις εκκινήσεις ή να εμπλέκεται πολύ ευκολότερα το ABS. Και δεν σταματάει εκεί η συμβολή της ανάρτησης στο πάτημα του ελαστικού. Οι μηχανικοί που ελέγχουν το αυτοκίνητο, πάω στοίχημα ότι δεν το οδηγούν διαγνωστικά, στην καλύτερη θα βλέπουν τζόγους και διαρροές από λάδια.
Με 130Κ δεν θα μου έκανε εντύπωση να έχεις απώλειες από εκεί. Αυτά που περιγράφεις έχω αυτή τη στιγμή στο Leon (με 196Κ και ολόφρεσκα λάστιχα) και προφανώς πρέπει να ασχοληθώ με τα αμορτισέρ, τα top mount μου και τους τζόγους.
Αλλά ναι, τα λάστιχα με 2,5 χρόνια και 30+ χιλιάδες χιλιόμετρα είναι στους πρώτους υπόπτους. Για την μπρος-πίσω τακτική επίσης έχουν ειπωθεί αρνητικά, αλλά δεν έχω σοβαρή εμπειρία μιας και το έχω κάνει μόνο μια φορά.
ΕΧΕΙς και λεον ;
θεσνικη εισαι ακομα;