Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#628186
red_monster έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικό φάκελο λειτουργίας οπότε δεν μπορούμε να συγκρίνουμε άμεσα. Μια καταγραφή από το διαγνωστικό θα δείξει τις θερμοκρασίες και αν αυτές ήταν εκτός φυσιολογικών ορίων. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο οι αισθητήρες και τα όργανα των αυτοκινήτων έχουν μια κάποια ακρίβεια. Προσωπικά 120+ βαθμούς σε λάδι είδα μόνον τελικιασμένος (260+ kph κοντερίσια - Στην Γερμανία φυσικά, σε unlimited Autobahn :innocent: ) για 10 λεπτά.


Σε 10’ με 260+ Km/h ξέρεις πόση απόσταση έχει διανύσει το αυτοκίνητο ; :hmmm:

:shifty:


Κι αν δεν ήταν αυτοκίνητο?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#628197
red_monster έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικό φάκελο λειτουργίας οπότε δεν μπορούμε να συγκρίνουμε άμεσα. Μια καταγραφή από το διαγνωστικό θα δείξει τις θερμοκρασίες και αν αυτές ήταν εκτός φυσιολογικών ορίων. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο οι αισθητήρες και τα όργανα των αυτοκινήτων έχουν μια κάποια ακρίβεια. Προσωπικά 120+ βαθμούς σε λάδι είδα μόνον τελικιασμένος (260+ kph κοντερίσια - Στην Γερμανία φυσικά, σε unlimited Autobahn :innocent: ) για 10 λεπτά.


Σε 10’ με 260+ Km/h ξέρεις πόση απόσταση έχει διανύσει το αυτοκίνητο ; :hmmm:

:shifty:


και?
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#628214 Κάθε φορά που ο Δίας αναφέρετε σε οτομπαν συνοδευόμενο από αντίστοιχα εικονίδια εννοεί τον περιφερικό της Θεσσαλονίκης και τους δρόμους στα πέριξ. Βρείτε μου εσείς τόσο μεγάλες ευθείες η έστω ευθείες με ανοικτές καμπές :innocent:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#628221 Παλι καλα δλδ, εσπαγα το κεφαλι μου να δω που ειναι η Γερμανια. Διπλα απο το Ρετζικι λοιπον.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#628240 Μετά από καμιά 20αρια χαλαρά χιλιόμετρα εδώ στα πέριξ του Πειραιά.
Με stop/start πάντα στο on και clima 25C°
Εικόναforum photo hosting
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#628291
Giuseppe Busso έγραψε:Μετά από καμιά 20αρια χαλαρά χιλιόμετρα εδώ στα πέριξ του Πειραιά.
Με stop/start πάντα στο on και clima 25C°
Εικόναforum photo hosting

Πειραια-Μέγαρο μουσικής-πειραια χθες απόγευμα με αρκετή κίνηση,κλίμα στους 23 βαθμούς και start/stop μόνιμα στο on 110-118 :lol: :vava:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#628303 Πάααρα πολύ υψηλή θερμοκρασία για τη χρήση. Χθες με κάργα κίνηση ανέβηκα από Λ. Αθηνών τη Θηβών και βγήκα α.ο. από Καματερό, πάτησα μία καλή μέχρι Μεταμόρφωση και πάλι έδειξε έως 101 βαθμούς.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#628308
red_monster έγραψε:εννοεί τον περιφερικό της Θεσσαλονίκης και τους δρόμους στα πέριξ


Προφανώς και όχι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#628313 Λοιπόν κοίταγα λίγο το σύστημα ψύξης λαδιού του FR και του Cupra και απ' ότι φαίνεται είναι ίδια.

Cupra

Εικόνα

FR

Εικόνα

Κωδικοί ίδιοι σε όλα τα βασικά parts (δεν το έψαξα μέχρι βίδας). Ίδια ακριβώς τρόμπα λαδιού και ίδιο ψυγείο λαδιού.

Οπότε είναι λάθος αυτό που είχα γράψει ότι το Cupra έχει και δεύτερο ψυγείο λαδιού. Αυτό που ισχύει είναι ότι το Cupra έχει δεύτερο ψυγείο νερού.

Εικόνα

Επομένως οι αυξημένες θερμοκρασίες του Θανάση είναι ασυζητητί μη φυσιολογικές και πρέπει να του βρουν που οφείλονται. Εικάζω κάτι δεν έχει γίνει σωστά στο assembly μετά την τοποθέτηση του νέου μοτέρ γιατί λογικά τέτοιου είδους περιφερειακά χρησιμοποιήθηκαν απ' το παλιό.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#628316 Σε μένα φαίνονται. Τελικά το ψυκτικό τι θερμοκρασίες έχει;