Επικοινωνήθηκε όμως με λάθος τρόπο από την εμπορική διεύθυνση της εταιρείας κάτι που δεν με εξέπληξε.....
Επικοινωνήθηκε όμως με λάθος τρόπο από την εμπορική διεύθυνση της εταιρείας κάτι που δεν με εξέπληξε.....
sknipper έγραψε:Η πεθερά μου, ετών 77, διαθέτει κινητό με κάρτα που δεν την συμφέρει και δυσκολεύεται να βάζει μονάδες κλπ και θέλει κάποιου είδους πακέτο που να πληρώνει με το μήνα. Τώρα πληρώνει περί τα 20-30 το μήνα και έχει κάρτα της Vodafone αλλά δεν την πειράζει να αλλάξει αριθμό και πάροχο. Τι να της προτείνω;
- να μετατρέψει την κάρτα σε μηνιαία πληρωμή (σύν έξοδο για αλλαγή κάρτας σε πιο μικρή για να χωρέσει σε κινητό που της προσφέρει η κόρη της).
- να πάρει καινούργια κάρτα-μηνιαία πληρωμή κάποιας εταιρείας
- να πάρει καινούργιο πακέτο τηλέφωνο-κάρτα-συμβόλαιο
- κάτι άλλο που δεν ξέρω.
melos86 έγραψε:Ποσο μιλαει η πεθερα ετων 77 και βαζει 20-30 ευρω καρτα το μηνα?
Scotch έγραψε:melos86 έγραψε:Ποσο μιλαει η πεθερα ετων 77 και βαζει 20-30 ευρω καρτα το μηνα?
Κρίνοντας από τη δική μου, τα βασικά λέει του sknipper
bill33 έγραψε:Kαρτοκινητό με αυτόματη ανανέωση πακέτου κάθε μήνα;Καρτοκινητό έχει τώρα στη Vodafone. Μπορεί να γίνει κάπως και να γίνεται αυτόματη ανανέωση 10-20 ευρώ όταν τελειώνουν τα προηγούμενα; Όχι πακέτο όμως. Και λίγο που το κοίταξα τα συμβόλαια δεν συμφέρουν. Δεν της χρειάζονται ούτε μηνύματα, ούτε δεδομένα, ούτε δωρεάν λεπτά ομιλίας για την ίδια εταιρεία. Απλά να μπορεί να παίρνει τον άντρα της (τελείωσα, έρχομαι), την αδελφή της (έλα σε περιμένω, έρχεσαι;) και την άλλη κόρη της (τι γίνεται, όλα καλά). Άρα θέλει μερικά λεπτά προς όλους.
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]