Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#628177 τι, δεν ακολουθούσαν κι αυτές τη κίνηση ή είχαν τίποτα σουστόφυλλα άρα μιλάμε για αρχαία τεχνολογία? :lol:
Ή μήπως η συνοδήγηση μιας Carrera που εδινε την απαραίτητη πληροφόρηση σε συνδυασμό με την μελετημένη οδηγική συμπεριφορά που σκοπό είχε να δώσει αλλά όχι μόνο σε βαθμό αλλά και σε αίσθηση ώστε να καλύψει στο μέγιστο δυνατό βαθμό το γεγονός της απόλυτης οδηγικής ευχαρίστησης μέσα απο την ανάγνωση και αντίληψη του Π.Ο?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#628246 Καλά δεν είχε και άδικο επίσης και για τον κούφιο κινητήρα της GT86.
Θα σέβεσαι!
Εικόνα


Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#628314 Μιλώντας για πόρτσε και . --> ένα δυναμικό καμ-μπακ



:iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#628318
EDDIE_147 έγραψε:https://newsroom.porsche.com/en/christophorus/issue-382/porsche-911-turbo-one-million-kilometers-bill-maceachern-canada-toronto-13940.html

Valentine's Day special: Journey through Time

Εικόνα

1,253,584 kilometers


Αυτά Ντίμη τα βγάζει ένα Prius χιμπριντ μέσα σε 4 χρόνια
:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Πολύ ωραίο άρθρο. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#628322
EDDIE_147 έγραψε:Μιλώντας για πόρτσε και . --> ένα δυναμικό καμ-μπακ



:iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool:



Θα το δω μετά αλλά σαν μειονέκτημα η 992 έχει την όχι καλή ηχομόνωση εντός καμπίνας. Μιλάμε για έντονο βουητό. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#628328
EDDIE_147 έγραψε:Μιλώντας για πόρτσε και . --> ένα δυναμικό καμ-μπακ



:iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool:


πόσο καλύτερο απο της Κιμ Καρντάσιαν ? :hmmm: :hmmm:

ΥΓ "ΖΙ ΚΟΥΛΑ"
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#628331
Giuseppe Busso έγραψε:όχι καλή ηχομόνωση εντός καμπίνας


Σε σύγκριση με το Leon ή σε σύγκριση με άλλη 911;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#628336
EDDIE_147 έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:όχι καλή ηχομόνωση εντός καμπίνας


Σε σύγκριση με το Leon ή σε σύγκριση με άλλη 911;


:dizzy:
Προφανώς σε σύγκριση με τις παλαιότερες 911.

Δες παρακάτω στο 10:45

https://youtu.be/Jyy5h6bVndg

και στο 12:20 θα δεις το ταληράκι Έντιε
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#628337 Λέγει ο Χάρης (ουχί ο μάνκης αλλά ο αλλήθωρος) ότι και αυτή η 911 είναι νόιζι.
Λογικό αν λάβεις υπόψη σου διάσταση ελαστικών.

Δεν είδα να λέει κάπου ότι είναι χειρότερη σε σχέση με παλιές.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#628343 Λογικό είναι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#628344 Τι πιθανότητες δίνετε στο να έχει έστω και μέτρια ηχομόνωση το πλέον ολοκληρωμένο premium GT της αγοράς?

Επίσης το συγκρίνουμε με τί? Με Cullinan ή με ένα Μ8 ασούμε?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#628348 http://www.zeperfs.com/en/duel7888-6311.htm

Για κάποιο λόγο η νέα γενιά είναι κατά 55 κιλά βαρύτερη από την προηγούμενη.
Έχει ίσως λίγο βαρύτερο κιβώτιο δηλαδή το PDK8 vs PDK7 και ίσως την ενεργή 4διεύθυνση (δεν θυμάμαι αν η 991 στα τελευταία της την είχε).
Έχουν ίδιο μεταξόνιο και κάποιες μικροδιαφορές στο μήκος. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι άλλες αλλαγές έχει δεχθεί στο πλαίσιο.
Και λέγεται ότι για να μην ανέβει κι άλλο το βάρος, έχει γίνει κάποια περικοπή στην ηχομόνωση. Αν διαβάσεις κάτω στα σχόλια του βίντεο που έβαλα, θα πάρεις μια εσάνς. Η οποία εσάνς αφορά γενικά την 911 και το πόσο "χτυπητό" γίνεται στην 992.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#628355 Εικόνα