Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627885 Ειχε 30% μπαταρια και ολα στο auto. Απ τα 80χαω και πανω δουλευει η μεκ παντως θες δε θες.

Η διαδρομη εγινε με cc στα 140 και στο ανεβασμα βουνο με νορμαλ ταχυτητα. Στην ουσια στο βουνο την εφαγε τη μπαταρια.

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#627886
Deleted User 1 έγραψε:Ουτε καν. Δεν ειναι ετσι απλο. Πχ αν ζεις σε ανηφοροκατηφορες δε θα μπορεις να κινεισαι αμιγώς ηλεκτρικα ουτε στις μικρες αστικες καθημερινες μετακινησεις. Γενικως κανει μπαμ οτι η συγκεκριμενη τεχνολογια ειναι ημιτελης και μπορει να εξυπηρετησει πολυ συγκεκριμενες αναγκες και μονο.

Αν συζηταγαμε γι' αυτο ισως να ειναι αλλιως τα πραγματα.

Εικόνα

Αλλα κι εδω χρειαζονται επενδυσεις που ανεβαζουν ακομα περισσοτερο το ηδη υψηλο κοστος. Εγω πχ που μενω σε πολυκατοικια στο 2ο πως σκατα θα το φορτιζα? Θα πεταγα μπαλαντεζα στο παρκινγκ μου?



< >


Έχει καλώδιο στο αμάξι για απλή πρίζα σουκο; Έχω πρίζα στο γκαράζ αλλά απίθανο το βλέπω να απόσβεση το επιπλέον κόστος.


< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627887 Ναι κανονικα σε οικιακη πριζα βαζεις. Καλα αποσβεση δεν κανεις ουτε σε 300 χρονια. Γκατζετια ειναι.

Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By italakias
#627891
Dimsabas έγραψε:Αν σκεφτείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών διανύει καθημερινά λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά της ηλεκτρικής αυτονομίας, καταλαβαίνεις ότι μπορείς να βγάζεις τα χιλιόμετρα της καθημερινότητας εντελώς ηλεκτρικά.
Όσοι κάνουν παραπάνω, θα μπορούσαν να φορτίζουν και στη δουλειά, κάποιοι τουλάχιστον.
Στα 4-5-10 ταξίδια που θα κάνεις το χρόνο, θα έχεις μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση. Πόσο βαρύτερο είναι; 200-300 κιλά; Δηλαδή 15%; Σιγά την επίπτωση στην κατανάλωση για τα λίγα ταξίδια. Αν βέβαια δουλεύεις αγοραίο ταξί, ναι, δε συμφέρει.

Και παλι θα πρεπει να βαζεις λεφτα στην ακρη γιατι καποια στιγμη θα χρειαστει αντικατασταση μπαταριων.
Ειδικα αν κανει καποιος λιγα χλμ δεν γινεται ποτε αποσβεση του κοστους αγορας ηλ.αυτοκινητου αφου οι μπαταριες ψοφανε ειτε το κινει ειτε οχι.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#627896
italakias έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Αν σκεφτείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών διανύει καθημερινά λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά της ηλεκτρικής αυτονομίας, καταλαβαίνεις ότι μπορείς να βγάζεις τα χιλιόμετρα της καθημερινότητας εντελώς ηλεκτρικά.
Όσοι κάνουν παραπάνω, θα μπορούσαν να φορτίζουν και στη δουλειά, κάποιοι τουλάχιστον.
Στα 4-5-10 ταξίδια που θα κάνεις το χρόνο, θα έχεις μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση. Πόσο βαρύτερο είναι; 200-300 κιλά; Δηλαδή 15%; Σιγά την επίπτωση στην κατανάλωση για τα λίγα ταξίδια. Αν βέβαια δουλεύεις αγοραίο ταξί, ναι, δε συμφέρει.

Και παλι θα πρεπει να βαζεις λεφτα στην ακρη γιατι καποια στιγμη θα χρειαστει αντικατασταση μπαταριων.
Ειδικα αν κανει καποιος λιγα χλμ δεν γινεται ποτε αποσβεση του κοστους αγορας ηλ.αυτοκινητου αφου οι μπαταριες ψοφανε ειτε το κινει ειτε οχι.


Prius αλλαξε μπαταριες στα 10 χρονια με 2500ε αλλα δεν πληρωσε τελη σε αυτα τα 10 χρονια και η μεση καταναλωση ειναι 5.5. Ο ιδιοκτητης μενει στην Κυψελη αλλα πληρωνει για γκαραζ. Το αγορασε νομιζω 28χιλ ευρω. Παντως ειναι το ποιο αργο αυτοκινητο που εχω μπει τα τελευταια χρονια. Τωρα αν συμφερει με αυτα τα δεδομενα τι να πω.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#628038
italakias έγραψε:Και παλι θα πρεπει να βαζεις λεφτα στην ακρη γιατι καποια στιγμη θα χρειαστει αντικατασταση μπαταριων.
Όχι ακριβώς. Γιατί με το σκεπτικό σου και όποιος αγοράζει συμβατικό αυτοκίνητο θα έπρεπε να βάζει λεφτά στην άκρη για τα λάδια, ψυκτικό, μπουζί, πολλαπλασιαστές, κολλάρα, τουρμπίνα, καταλύτη, συμπλέκτη, εργατικά για όλα τα παραπάνω και επιπλέον τέλη, επιπλέον καύσιμο. Αλλά αυτά τα θεωρείς φυσιολογικά, κακώς όμως γιατί στον ηλεκτρικό κόσμο δεν είναι και ίσως και να εξουδετερώνονται με το παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#628054
dimviii έγραψε:
και γιατι πρεπει να δωσω 35-40 κ παραπανω στην αγορα του αυτοκινητου, για να πηγαινω ''ηλεκτρικα'' στη δουλεια μου?

κοιτα να δεις που αρχιζει να φαινεται οικονομικο το εβο μεσα στη κινηση.


Προφανώς είναι οικονομικό αν πρόκειται να το αντικαταστήσεις με κάτι αξίας 40χλδ +. Που θα έχει και ακριβή συντήρηση, που θα την κάνουν στην αρχή τα πανάκριβα συνεργεία των αντιπροσώπων

< Note >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#628153 Εικόνα

Τα 100χλμ περίπου έγιναν εντός Αττικής αλλά λίγα από αυτά σε συνθήκες κίνησης. Τα υπόλοιπα είναι Αθήνα - Καλάβρυτα και μερικές διαδρομές εκεί γύρω (Ζαχλωρού, Χιονοδρομικό κτλ).

Not impressed από την κατανάλωση που υποτίθεται είναι το selling point αυτών των αυτοκινήτων. Έχει πολύ ψωμί ακόμα η συγκεκριμένη τεχνολογία αν και νομίζω ότι θα περάσουμε κατευθείαν στα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υβριδικά θα εξυπηρετήσουν μόνο σκοπούς μείωσης μ.ο. ρύπων για τις εταιρίες.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#628156 Από συστήματα ασφαλείας πώς πάει? Είσαι ευχαριστημένος?

< 1 >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#628157 Δεν είχε τίποτα. :(
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#628360
Deleted User 1 έγραψε:...Not impressed από την κατανάλωση που υποτίθεται είναι το selling point αυτών των αυτοκινήτων. Έχει πολύ ψωμί ακόμα η συγκεκριμένη τεχνολογία αν και νομίζω ότι θα περάσουμε κατευθείαν στα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υβριδικά θα εξυπηρετήσουν μόνο σκοπούς μείωσης μ.ο. ρύπων για τις εταιρίες.
Αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι. Τα υβριδικά αξίζουν σε συνθήκες πόλης. Με χαμηλές ταχύτητες και σταμάτα ξεκίνα, τότε κάνουν τη διαφορά. Από τη στιγμή που βγεις ταξίδι το πλεονέκτημα ελαχιστοποιείται και είναι σαν να κουβαλάς βαριά κουτιά που σου τρώνε χώρο αποσκευών. Για αυτό για μένα τα υβριδικά πρέπει να είναι μικρά αυτοκίνητα, μινι ως σούπερ μίνι. Με ξεκάθαρη θέση στην αγορά. Αλλά αν είναι μόνο για πόλη τότε έτσι κι αλλιώς τα αμιγώς ηλεκτρικά σε καλύπτουν οπότε τα υβριδικά πλέον πάπαλα. Αξίζουν μόνο σαν υποβοήθηση επιδόσεων (επιπλέον ροπές για επιταχύνσεις).
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#628363 Βασικά τα υβριδικά αξίζουν γιατί απαλλάσσονται από τη φορολογία εταιρικών.

Είναι πολύ σημαντικό όφελος.

Ο όγκος πωλήσεων θα έρθει από leasing και όχι από ιδιώτες.

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#628396
sknipper έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:...Not impressed από την κατανάλωση που υποτίθεται είναι το selling point αυτών των αυτοκινήτων. Έχει πολύ ψωμί ακόμα η συγκεκριμένη τεχνολογία αν και νομίζω ότι θα περάσουμε κατευθείαν στα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υβριδικά θα εξυπηρετήσουν μόνο σκοπούς μείωσης μ.ο. ρύπων για τις εταιρίες.
Αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι. Τα υβριδικά αξίζουν σε συνθήκες πόλης. Με χαμηλές ταχύτητες και σταμάτα ξεκίνα, τότε κάνουν τη διαφορά. Από τη στιγμή που βγεις ταξίδι το πλεονέκτημα ελαχιστοποιείται και είναι σαν να κουβαλάς βαριά κουτιά που σου τρώνε χώρο αποσκευών. Για αυτό για μένα τα υβριδικά πρέπει να είναι μικρά αυτοκίνητα, μινι ως σούπερ μίνι. Με ξεκάθαρη θέση στην αγορά. Αλλά αν είναι μόνο για πόλη τότε έτσι κι αλλιώς τα αμιγώς ηλεκτρικά σε καλύπτουν οπότε τα υβριδικά πλέον πάπαλα. Αξίζουν μόνο σαν υποβοήθηση επιδόσεων (επιπλέον ροπές για επιταχύνσεις).
Εγω με CHR παντως σε ανοιχτό δρόμο στην Αγγλια έπαιζα στα 5 με 5.5 λίτρα/100χλμ χωρις ιδιαίτερο προσπάθεια.