Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627885 Ειχε 30% μπαταρια και ολα στο auto. Απ τα 80χαω και πανω δουλευει η μεκ παντως θες δε θες.

Η διαδρομη εγινε με cc στα 140 και στο ανεβασμα βουνο με νορμαλ ταχυτητα. Στην ουσια στο βουνο την εφαγε τη μπαταρια.

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627887 Ναι κανονικα σε οικιακη πριζα βαζεις. Καλα αποσβεση δεν κανεις ουτε σε 300 χρονια. Γκατζετια ειναι.

Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#627888 Πόσο ακριβότερο είναι από το αντίστοιχων επιδόσεων βενζίνης;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#628153 Εικόνα

Τα 100χλμ περίπου έγιναν εντός Αττικής αλλά λίγα από αυτά σε συνθήκες κίνησης. Τα υπόλοιπα είναι Αθήνα - Καλάβρυτα και μερικές διαδρομές εκεί γύρω (Ζαχλωρού, Χιονοδρομικό κτλ).

Not impressed από την κατανάλωση που υποτίθεται είναι το selling point αυτών των αυτοκινήτων. Έχει πολύ ψωμί ακόμα η συγκεκριμένη τεχνολογία αν και νομίζω ότι θα περάσουμε κατευθείαν στα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υβριδικά θα εξυπηρετήσουν μόνο σκοπούς μείωσης μ.ο. ρύπων για τις εταιρίες.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#628156 Από συστήματα ασφαλείας πώς πάει? Είσαι ευχαριστημένος?

< 1 >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#628157 Δεν είχε τίποτα. :(
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#628363 Βασικά τα υβριδικά αξίζουν γιατί απαλλάσσονται από τη φορολογία εταιρικών.

Είναι πολύ σημαντικό όφελος.

Ο όγκος πωλήσεων θα έρθει από leasing και όχι από ιδιώτες.

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#628396