Η διαδρομη εγινε με cc στα 140 και στο ανεβασμα βουνο με νορμαλ ταχυτητα. Στην ουσια στο βουνο την εφαγε τη μπαταρια.
< >
Deleted User 1 έγραψε:Ουτε καν. Δεν ειναι ετσι απλο. Πχ αν ζεις σε ανηφοροκατηφορες δε θα μπορεις να κινεισαι αμιγώς ηλεκτρικα ουτε στις μικρες αστικες καθημερινες μετακινησεις. Γενικως κανει μπαμ οτι η συγκεκριμενη τεχνολογια ειναι ημιτελης και μπορει να εξυπηρετησει πολυ συγκεκριμενες αναγκες και μονο.
Αν συζηταγαμε γι' αυτο ισως να ειναι αλλιως τα πραγματα.
Αλλα κι εδω χρειαζονται επενδυσεις που ανεβαζουν ακομα περισσοτερο το ηδη υψηλο κοστος. Εγω πχ που μενω σε πολυκατοικια στο 2ο πως σκατα θα το φορτιζα? Θα πεταγα μπαλαντεζα στο παρκινγκ μου?
< >
Dimsabas έγραψε:Αν σκεφτείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών διανύει καθημερινά λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά της ηλεκτρικής αυτονομίας, καταλαβαίνεις ότι μπορείς να βγάζεις τα χιλιόμετρα της καθημερινότητας εντελώς ηλεκτρικά.
Όσοι κάνουν παραπάνω, θα μπορούσαν να φορτίζουν και στη δουλειά, κάποιοι τουλάχιστον.
Στα 4-5-10 ταξίδια που θα κάνεις το χρόνο, θα έχεις μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση. Πόσο βαρύτερο είναι; 200-300 κιλά; Δηλαδή 15%; Σιγά την επίπτωση στην κατανάλωση για τα λίγα ταξίδια. Αν βέβαια δουλεύεις αγοραίο ταξί, ναι, δε συμφέρει.
italakias έγραψε:Dimsabas έγραψε:Αν σκεφτείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών διανύει καθημερινά λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά της ηλεκτρικής αυτονομίας, καταλαβαίνεις ότι μπορείς να βγάζεις τα χιλιόμετρα της καθημερινότητας εντελώς ηλεκτρικά.
Όσοι κάνουν παραπάνω, θα μπορούσαν να φορτίζουν και στη δουλειά, κάποιοι τουλάχιστον.
Στα 4-5-10 ταξίδια που θα κάνεις το χρόνο, θα έχεις μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση. Πόσο βαρύτερο είναι; 200-300 κιλά; Δηλαδή 15%; Σιγά την επίπτωση στην κατανάλωση για τα λίγα ταξίδια. Αν βέβαια δουλεύεις αγοραίο ταξί, ναι, δε συμφέρει.
Και παλι θα πρεπει να βαζεις λεφτα στην ακρη γιατι καποια στιγμη θα χρειαστει αντικατασταση μπαταριων.
Ειδικα αν κανει καποιος λιγα χλμ δεν γινεται ποτε αποσβεση του κοστους αγορας ηλ.αυτοκινητου αφου οι μπαταριες ψοφανε ειτε το κινει ειτε οχι.
italakias έγραψε:Και παλι θα πρεπει να βαζεις λεφτα στην ακρη γιατι καποια στιγμη θα χρειαστει αντικατασταση μπαταριων.Όχι ακριβώς. Γιατί με το σκεπτικό σου και όποιος αγοράζει συμβατικό αυτοκίνητο θα έπρεπε να βάζει λεφτά στην άκρη για τα λάδια, ψυκτικό, μπουζί, πολλαπλασιαστές, κολλάρα, τουρμπίνα, καταλύτη, συμπλέκτη, εργατικά για όλα τα παραπάνω και επιπλέον τέλη, επιπλέον καύσιμο. Αλλά αυτά τα θεωρείς φυσιολογικά, κακώς όμως γιατί στον ηλεκτρικό κόσμο δεν είναι και ίσως και να εξουδετερώνονται με το παραπάνω.
dimviii έγραψε:
και γιατι πρεπει να δωσω 35-40 κ παραπανω στην αγορα του αυτοκινητου, για να πηγαινω ''ηλεκτρικα'' στη δουλεια μου?
κοιτα να δεις που αρχιζει να φαινεται οικονομικο το εβο μεσα στη κινηση.
Deleted User 1 έγραψε:...Not impressed από την κατανάλωση που υποτίθεται είναι το selling point αυτών των αυτοκινήτων. Έχει πολύ ψωμί ακόμα η συγκεκριμένη τεχνολογία αν και νομίζω ότι θα περάσουμε κατευθείαν στα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υβριδικά θα εξυπηρετήσουν μόνο σκοπούς μείωσης μ.ο. ρύπων για τις εταιρίες.Αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι. Τα υβριδικά αξίζουν σε συνθήκες πόλης. Με χαμηλές ταχύτητες και σταμάτα ξεκίνα, τότε κάνουν τη διαφορά. Από τη στιγμή που βγεις ταξίδι το πλεονέκτημα ελαχιστοποιείται και είναι σαν να κουβαλάς βαριά κουτιά που σου τρώνε χώρο αποσκευών. Για αυτό για μένα τα υβριδικά πρέπει να είναι μικρά αυτοκίνητα, μινι ως σούπερ μίνι. Με ξεκάθαρη θέση στην αγορά. Αλλά αν είναι μόνο για πόλη τότε έτσι κι αλλιώς τα αμιγώς ηλεκτρικά σε καλύπτουν οπότε τα υβριδικά πλέον πάπαλα. Αξίζουν μόνο σαν υποβοήθηση επιδόσεων (επιπλέον ροπές για επιταχύνσεις).
sknipper έγραψε:Εγω με CHR παντως σε ανοιχτό δρόμο στην Αγγλια έπαιζα στα 5 με 5.5 λίτρα/100χλμ χωρις ιδιαίτερο προσπάθεια.Deleted User 1 έγραψε:...Not impressed από την κατανάλωση που υποτίθεται είναι το selling point αυτών των αυτοκινήτων. Έχει πολύ ψωμί ακόμα η συγκεκριμένη τεχνολογία αν και νομίζω ότι θα περάσουμε κατευθείαν στα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υβριδικά θα εξυπηρετήσουν μόνο σκοπούς μείωσης μ.ο. ρύπων για τις εταιρίες.Αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι. Τα υβριδικά αξίζουν σε συνθήκες πόλης. Με χαμηλές ταχύτητες και σταμάτα ξεκίνα, τότε κάνουν τη διαφορά. Από τη στιγμή που βγεις ταξίδι το πλεονέκτημα ελαχιστοποιείται και είναι σαν να κουβαλάς βαριά κουτιά που σου τρώνε χώρο αποσκευών. Για αυτό για μένα τα υβριδικά πρέπει να είναι μικρά αυτοκίνητα, μινι ως σούπερ μίνι. Με ξεκάθαρη θέση στην αγορά. Αλλά αν είναι μόνο για πόλη τότε έτσι κι αλλιώς τα αμιγώς ηλεκτρικά σε καλύπτουν οπότε τα υβριδικά πλέον πάπαλα. Αξίζουν μόνο σαν υποβοήθηση επιδόσεων (επιπλέον ροπές για επιταχύνσεις).
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]