< Note >
< Note >
GTS έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Έχει βγάλει η εισαγωγική έκδοση για εταιρικούς στόλους που θα απαλλάσσεται από το φόρο, με λιανική γύρω στα 55Κ. Είναι φουλ όμως, με ηλιοροφή, harman kardon, 19αρες, δέρματα κτλ. Σούπερ ευκαιρία για κάτι που μέχρι πρότινος θα είχε ένα κόστος για τον κάτοχο περί τα 4-4.5Κ το χρόνο.
Καλο ειναι αλλα τι νοημα εχει για εταιρικο αφου πληρωνουν και τις βενζινες? Επισης 55κ για αυτοκινητο πολης πολλα ειναι ενω για ταξιδια προφανως θα προτιμουσες 2λιτρο με 45κ.
Dimsabas έγραψε:Ε, δεν το λες και τελείως σουβ. Μάλλον στη λίγο πιο κάτω κατηγορία, Stonic ας πούμε.
Deleted User 1 έγραψε:Νταξει ακομα κι εγω που εχω ελαχιστες απαιτησεις χωρων, εφαγα τρελη ξενερα το πρωι. Ουτε 2 βαλιτσες ρε κουβαδες? Πραγματικα εαν δε βαριομουν να παω απ το γραφειο που χα αφησει το κουπρα, θα πηγαινα με εκεινο. Τουλαχιστον το Mini ειναι πολυ καλο στο δρομο, τοσο στον αυτοκινητοδρομο οσο και στο στροφιλικι (για suv παντα). Βασικα ειναι μαλλον το καλυτερο οδηγικα suv που εχω οδηγησει, ανεξαρτητως κοστους και κατηγοριας και τα χω οδηγησει σχεδον ολα.
< >
Dimsabas έγραψε:Αν σκεφτείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών διανύει καθημερινά λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά της ηλεκτρικής αυτονομίας, καταλαβαίνεις ότι μπορείς να βγάζεις τα χιλιόμετρα της καθημερινότητας εντελώς ηλεκτρικά.
Όσοι κάνουν παραπάνω, θα μπορούσαν να φορτίζουν και στη δουλειά, κάποιοι τουλάχιστον.
Στα 4-5-10 ταξίδια που θα κάνεις το χρόνο, θα έχεις μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση. Πόσο βαρύτερο είναι; 200-300 κιλά; Δηλαδή 15%; Σιγά την επίπτωση στην κατανάλωση για τα λίγα ταξίδια. Αν βέβαια δουλεύεις αγοραίο ταξί, ναι, δε συμφέρει.
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]