Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#627626 Για αυτό κρατά τη φτερούγα, για να σε ρωτάνε μετά μερικά χρόνια, αν είναι καλό αμάξι γιατί δεν κυκλοφόρησαν πολλά!! Όπως στο γνωστό ανέκδοτο.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#627675
GTS έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Έχει βγάλει η εισαγωγική έκδοση για εταιρικούς στόλους που θα απαλλάσσεται από το φόρο, με λιανική γύρω στα 55Κ. Είναι φουλ όμως, με ηλιοροφή, harman kardon, 19αρες, δέρματα κτλ. Σούπερ ευκαιρία για κάτι που μέχρι πρότινος θα είχε ένα κόστος για τον κάτοχο περί τα 4-4.5Κ το χρόνο.


Καλο ειναι αλλα τι νοημα εχει για εταιρικο αφου πληρωνουν και τις βενζινες? Επισης 55κ για αυτοκινητο πολης πολλα ειναι ενω για ταξιδια προφανως θα προτιμουσες 2λιτρο με 45κ.


Η φορολόγηση των εταιρικών αυτοκινήτων εξαρτάται πλέον από τους ρύπους και κάτω από 50 CO2 (νομίζω είναι 50) έχω την εντύπωση πως απαλλάσσεται ή πληρώνει ελάχιστα...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627768 Νταξει ακομα κι εγω που εχω ελαχιστες απαιτησεις χωρων, εφαγα τρελη ξενερα το πρωι. Ουτε 2 βαλιτσες ρε κουβαδες? Πραγματικα εαν δε βαριομουν να παω απ το γραφειο που χα αφησει το κουπρα, θα πηγαινα με εκεινο. Τουλαχιστον το Mini ειναι πολυ καλο στο δρομο, τοσο στον αυτοκινητοδρομο οσο και στο στροφιλικι (για suv παντα). Βασικα ειναι μαλλον το καλυτερο οδηγικα suv που εχω οδηγησει, ανεξαρτητως κοστους και κατηγοριας και τα χω οδηγησει σχεδον ολα.

Εικόνα



< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#627806 Κάπως πρέπει να χωρέσουν οι μπαταρίες. Τα απλα ειναι νορμαλ αν και μικροτερο απο Χ1 σε χώρο αποσκευών.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#627818
Dimsabas έγραψε:Ε, δεν το λες και τελείως σουβ. Μάλλον στη λίγο πιο κάτω κατηγορία, Stonic ας πούμε.

Σε μέγεθος; Το Μίνι είναι τεράστιο σε σχέση με το Stonic.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#627822 Πάντως ,ιδιαίτερα αν συνυπολογίσουμε την πολύ ακριβή τιμή,η τεχνολογία του δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο...
Το αντίθετο θα έλεγα....Έχουν απλά βάλει έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω άξονα και ...τέλος.
Ούτε καν δεύτερο ηλεκτρομοτέρ μέσα στο κιβώτιο δεν έχει.
Εντωμεταξύ νομίζω οτι το ηλεκτρομοτέρ δε δουλεύει σε όλες τις ταχύτητες γιατί κάπου διάβασα ότι μετά τα 130 μένεις μόνο με το θερμικό. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#627831
Deleted User 1 έγραψε:Νταξει ακομα κι εγω που εχω ελαχιστες απαιτησεις χωρων, εφαγα τρελη ξενερα το πρωι. Ουτε 2 βαλιτσες ρε κουβαδες? Πραγματικα εαν δε βαριομουν να παω απ το γραφειο που χα αφησει το κουπρα, θα πηγαινα με εκεινο. Τουλαχιστον το Mini ειναι πολυ καλο στο δρομο, τοσο στον αυτοκινητοδρομο οσο και στο στροφιλικι (για suv παντα). Βασικα ειναι μαλλον το καλυτερο οδηγικα suv που εχω οδηγησει, ανεξαρτητως κοστους και κατηγοριας και τα χω οδηγησει σχεδον ολα.

Εικόνα



< >


Ειναι ο 3κυλινδρος που το ανεβαζει. ΤΙ διαφορες στην οικονομια εχει με το Κουπρα?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627853 Καμια διαφορα. Με 8λτ ηρθα χθες Καλαβρυτα. Την προηγουμενη Κυριακη πηγα με 8.2λτ Αραχωβα με το κουπρα.

Η διαφορα ειναι μονο στα 30-40χλμ που δουλευει μονο ως ηλεκτρικο. Πχ πηγα Λ. Αθηνων - Μεταμορφωση με 0.9λτ καυσιμο.

Ξερουμε ποιο κιβωτιο φοραει το Mini? Ειναι 6αρι, δεν ειναι το γνωστο 8αρι ZF, και μου θυμιζει πολυ σε λειτουργια το παλιο Aisin της Peugeot.

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#627873 Aisin 6αρι ειχαν όλα τα 1.5 μεχρι που αλλαξαν σε διπλο συμπλεκτη, οποτε λογικα αυτό θα εχει.

Οντως από ότι καταλαβα η μονη διαφορα είναι αν το φορτισεις μπορεις να κανεις τοπικες διαδρομες χωρις να καις βενζινη γιατι στο ταξιδι εχει πεναλτυ το επιπλέον βαρος οποτε συνολικα εισαι στα ιδια με αντιστοιχο θερμικο.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#627877 Αν σκεφτείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών διανύει καθημερινά λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά της ηλεκτρικής αυτονομίας, καταλαβαίνεις ότι μπορείς να βγάζεις τα χιλιόμετρα της καθημερινότητας εντελώς ηλεκτρικά.
Όσοι κάνουν παραπάνω, θα μπορούσαν να φορτίζουν και στη δουλειά, κάποιοι τουλάχιστον.
Στα 4-5-10 ταξίδια που θα κάνεις το χρόνο, θα έχεις μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση. Πόσο βαρύτερο είναι; 200-300 κιλά; Δηλαδή 15%; Σιγά την επίπτωση στην κατανάλωση για τα λίγα ταξίδια. Αν βέβαια δουλεύεις αγοραίο ταξί, ναι, δε συμφέρει.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#627879 Σε τι mode εγινε το ταξίδι απο περιέργεια;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#627880
Dimsabas έγραψε:Αν σκεφτείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών διανύει καθημερινά λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά της ηλεκτρικής αυτονομίας, καταλαβαίνεις ότι μπορείς να βγάζεις τα χιλιόμετρα της καθημερινότητας εντελώς ηλεκτρικά.
Όσοι κάνουν παραπάνω, θα μπορούσαν να φορτίζουν και στη δουλειά, κάποιοι τουλάχιστον.
Στα 4-5-10 ταξίδια που θα κάνεις το χρόνο, θα έχεις μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση. Πόσο βαρύτερο είναι; 200-300 κιλά; Δηλαδή 15%; Σιγά την επίπτωση στην κατανάλωση για τα λίγα ταξίδια. Αν βέβαια δουλεύεις αγοραίο ταξί, ναι, δε συμφέρει.


και γιατι πρεπει να δωσω 35-40 κ παραπανω στην αγορα του αυτοκινητου, για να πηγαινω ''ηλεκτρικα'' στη δουλεια μου? :lol:

κοιτα να δεις που αρχιζει να φαινεται οικονομικο το εβο μεσα στη κινηση. :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627881 Ουτε καν. Δεν ειναι ετσι απλο. Πχ αν ζεις σε ανηφοροκατηφορες δε θα μπορεις να κινεισαι αμιγώς ηλεκτρικα ουτε στις μικρες αστικες καθημερινες μετακινησεις. Γενικως κανει μπαμ οτι η συγκεκριμενη τεχνολογια ειναι ημιτελης και μπορει να εξυπηρετησει πολυ συγκεκριμενες αναγκες και μονο.

Αν συζηταγαμε γι' αυτο ισως να ειναι αλλιως τα πραγματα.

Εικόνα

Αλλα κι εδω χρειαζονται επενδυσεις που ανεβαζουν ακομα περισσοτερο το ηδη υψηλο κοστος. Εγω πχ που μενω σε πολυκατοικια στο 2ο πως σκατα θα το φορτιζα? Θα πεταγα μπαλαντεζα στο παρκινγκ μου?



< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#627884 Σε τι mode εγινε το ταξίδι; Ήταν φορτισμένο οταν ξεκινησες κλπ;