Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#624700 τώρα χωρίς κόφτη πόσα πιάνει ;
εγώ έχω δει 2-3 φορές σίγουρα σε κατηφόρα 195 αλλά νομίζω και 205 σε κατηφόρα-κατηφόρα .
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#624721 Τα 195 τα βλέπω πια στο ίσιωμα και μια χαρά είναι για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου για να πω την αλήθεια όμως ελάχιστες φορές το πίεσα σε τελικές εδώ και 25000 χλμ που έχω το πρόγραμμα γιατί ανακάλυψα μια άλλη διάσταση του επαναπρογραμματισμού το σχεδόν ένα λίτρο κάτω στην κατανάλωση όταν το οδηγείς οικονομικά και πλέον αντί για τελικές τα 115 άλογα και τα 25 κιλά ροπή τα χρησιμοποιώ για γρήγορες προσπεράσεις στο επαρχιακό δίκτυο παρά για κυνήγι τελικής .
Βέβαια τα 25000 έχουν γίνει σε λιγότερο από 9 μήνες οπότε η οικονομία -λόγω ανάγκης -είναι πρώτη προτεραιότητα .
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#624728 195 καλά είναι . εγώ συνήθως βλέπω 180 σε ισιάδα .
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#624990
mousatos έγραψε:https://www.motori.gr/newsarticle/test-drive/voltes-sto-astiko-perivallon-toyota-yaris-133-multidrive-s-aytomati-epilogi


Το πρόβλημα με τέτοιες δοκιμές είναι ότι δεν μπορούν να αναδείξουν τίποτα για το πώς είναι η μακροχρόνια συμβίωση με το εκάστοτε αμάξι. Τα υβριδικά της Toyota έχουν αλεξίσφαιρο drivetrain, αλλά τα κιβώτια τους είναι διαφορετικά από τις κοινές εκδόσεις. Τουλάχιστον ψωνίζουν από Aisin και όχι από Jatco. :roll: Ο λόγος που ρωτάω είναι ίσως ακαδημαϊκός, κοιτάζω ένα σχετικά σπάνιο μοντέλο και τα αυτόματα είναι ακόμα λιγότερα, αλλά αν έχουν αυξημένο κόστος συντήρησης ή απρόβλεπτες βλάβες τότε απορρίπτονται άμεσα. Από εκεί και πέρα, ένας λόγος για να κοιτάξει κανείς την έκδοση με Multidrive S είναι ότι η Toyota στην απέραντη σοφία της το εφοδίασε με σύστημα start/stop (ενώ το 6άρι χειροκίνητο δεν έχει) ...όπως και paddles στο τιμόνι και κουμπί sport. :s_empathy Το αποτέλεσμα είναι ότι το αυτόματο έχει ~100αρα χαμηλότερα τέλη. :dizzy:


markvag έγραψε:Πάντως, σε συζήτηση με τον μηχανικό της εταιρείας που συντηρεί τα οχήματα, μεταξύ άλλων και μία σειρά Yaris 1.4D που έχουμε, μου είπε πως τα συγκεκριμένα είναι αθάνατα... Γύρω στα 500Κ χλμ αρχίζουν να βγάζουν κάτι ψιλά, που κυρίως οφείλονται στο ότι αναπτύσσονται βακτήρια στο σύστημα του καυσίμου, λόγω του βιοντήζελ. Αν βάζεις καθαριστικό κάθε 2-3 γεμίσματα λέει, δεν παθαίνουν τίποτα ποτέ...

Μιλάμε για αμάξια τώρα που πάνε μονίμως με τέρμα γκάζι για 400-500Κ χλμ... :lol: Ο άλλος του έλεγε τις προάλλες πχ πως στην εθνική δεν πάει με τίποτα πάνω από 178χαω... :lol:


Θίγεις ένα ενδιαφέρον θέμα που σκεφτόμουν, το κατά πόσο αξίζουν τα μεταχειρισμένα μικρά (B segment) ντιζελάκια, ειδικά αυτά <10ετίας (που έχουν DPF). :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#624992 Τις προηγούμενες μέρες κοίταγα ένα ντιζελάτο αυτόματο γιάρις του '13. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι το σαζμάν του ΔΕΝ είναι cvt αλλά ρομποτιζέ. Και ότι αυτή η...αισχρότητα αλλάχτηκε λίγο αργότερα, ούτε καν πρίν την έλευση του ph2.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#625002 Τα ρομποτιζέ, όπως μου εξήγησε τεχνικάριος σε εξουσιοδοτημένο, θέλουν επανακωδικοποίηση κάθε 60-70κ χλμ( :s_dunno ), σιγουράκι αλλαγή συμπλέκτη περίπου στα τόσα και όλα αυτά αααααν δεν βγεί θέμα με τα ενδότερα της αυτοματοποίησης. Ξεπερνώντας βέβαια την φύσει λειτουργία του ωσάν λόξυγγας-κλότσημα. Νταξ δεν νομίζω να είναι και ζμαρτάκι και στην τελική περί ορέξεως. CVT θα λέτε και θα κλαίτε :lol:
Στο οποίο cvt βέβαια πρέπει να σε βολέψει το αλα scooter μουγκρητό, ωστόσο εκεί παίζει και θέμα...αθανασίας.
Έχουν ξαναβάλει ρομπότ οι τζαπανίζ ποτέ κάπου; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#625005
markvag έγραψε:...Γύρω στα 500Κ χλμ αρχίζουν να βγάζουν κάτι ψιλά, που κυρίως οφείλονται στο ότι αναπτύσσονται βακτήρια στο σύστημα του καυσίμου, λόγω του βιοντήζελ. Αν βάζεις καθαριστικό κάθε 2-3 γεμίσματα λέει, δεν παθαίνουν τίποτα ποτέ...

Τώρα που το έγραψες τελείωσε το καθαριστικό της Protek που έβαζα , να πάρω λοιπόν άλλο ενα και να το χρησιμοποιώ πιο συχνά γιατί το έβαζα όποτε θυμόμουν και αφού το λέει ο μηχανικός σας που συντηρεί αυτοκίνητα με τα 5πλάσια χλμ κάτι θα ξέρει...
Επίσης ρώτα τον και για τίποτα παραπάνω για τα yaris diesel παω στοίχημα οτι και άλλοι πλην mousatos και εμου ενδιαφέρονται :innocent:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#625007
Zorz έγραψε:
markvag έγραψε:Πάντως, σε συζήτηση με τον μηχανικό της εταιρείας που συντηρεί τα οχήματα, μεταξύ άλλων και μία σειρά Yaris 1.4D που έχουμε, μου είπε πως τα συγκεκριμένα είναι αθάνατα... Γύρω στα 500Κ χλμ αρχίζουν να βγάζουν κάτι ψιλά, που κυρίως οφείλονται στο ότι αναπτύσσονται βακτήρια στο σύστημα του καυσίμου, λόγω του βιοντήζελ. Αν βάζεις καθαριστικό κάθε 2-3 γεμίσματα λέει, δεν παθαίνουν τίποτα ποτέ...

Μιλάμε για αμάξια τώρα που πάνε μονίμως με τέρμα γκάζι για 400-500Κ χλμ... :lol: Ο άλλος του έλεγε τις προάλλες πχ πως στην εθνική δεν πάει με τίποτα πάνω από 178χαω... :lol:


Θίγεις ένα ενδιαφέρον θέμα που σκεφτόμουν, το κατά πόσο αξίζουν τα μεταχειρισμένα μικρά (B segment) ντιζελάκια, ειδικά αυτά <10ετίας (που έχουν DPF). :hmmm:



Αυτό δεν το γνωρίζω. Πάντως, θεωρώ πως το βασικό ρόλο στη μακροζωία του DPF παίζει το αν οδηγούνταν σε ανοιχτό δρόμο ή στην πόλη. Τα δικά μας, όπως καταλαβαίνεις σκίζονται με τελικές σχεδόν καθημερινά και δεν είναι ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικό δείγμα θεωρώ... :lol: Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιούνταν κατά βάση στην πόλη (και είναι αυτοκίνητα πόλης, ας μην ξεχνάμε), δεν νομίζω να έχει DPF στην ίδια κατάσταση... :hmmm:

Από την άλλη, ένας άλλος παράγοντας, είναι το καύσιμο. Εάν ο ιδιοκτήτης έβαζε απλό πετρέλαιο ή και ενισχυμένο, αλλά χωρίς αντιβακτηριδιακά και δεν πετούσε κανένα καθαριστικό κάθε 2-3 γεμίσματα, τότε σταδιακά θα εμφανιστούν διάφορα στο σύστημα καυσίμου... :help:

Κοινώς, θεωρώ πως εξαρτάται από τα χλμ, και τη χρήση, αλλά σε κάθε περίπτωση στο πρώτο γέμισμα θα έβαζα ένα καθαριστικό και το ίδιο θα έκανα και στα επόμενα 2-3 γεμίσματα, για σιγουριά...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#625053 Στα εταιρικά σας δεν πιστεύω να βάζατε καθαριστικά πάντως. Στο δικό μου έχω βάλει 2 φορές συνολικά στα 6,5 χρόνια κι αυτά στην αντιπροσωπεία μετά από service ύστερα από παρότρυνση του μηχανικού. Δεν μου έκανε κάποια νύξη να βάζω πιο συχνά αλλά αυτό δε λέει κάτι . ίσως να θέλει να βγάλει κάνα μεροκάματο αργότερα . :lol:
Εγώ όταν το πήρα διάβασα όοοολο το μάνουαλ και αφού δεν αναφέρει κάτι για καθαριστικά-πρόσθετα-αντιβακτηριδιακά το ακολουθώ πιστά και δε βάζω .
Άβαταρ μέλους
By markvag
#625156 Δεν βάζαμε. :rtfm: Παρελθόν. :lol: Πλέον κάθε 2-3 γεμίσματα. :rtfm: Επιπλέον, κάθε 3-4 γεμίσματα της δεξαμενής του ιδιωτικού πρατηρίου της εταιρείας, τους βάζω πετρέλαιο με αντιβακτηριδιακό. :s_wink

Οι βλάβες πάντως, σύμφωνα με τον μηχανικό, πέρα από τα αναμενόμενα από τη χρήση (πχ αμαξάκι που πήγανε σαν δαιμονισμένο σε χωματόδρομους των λατομείων το να βγάλει ακρόμπαρα είναι απολύτως φυσιολογικό :lol: ), οφείλονται σε μπουκωμένο σύστημα από βακτήρια... :s_dunno Τώρα, τι να πω, δεν το είδα και με τα μάτια μου, μεταφέρω τι μου είπε ο υπεύθυνος του συνεργείου. Δεν τον έκοψα πάντως για άσχετο τον τύπο (είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση κάπου 200 μηχανημάτων έργου, ΙΧ, "αγροτικών", λεωφορείων και φορτηγών).

Και πιο πολύ φυσικά με εντυπωσίασε η αξιοπιστία του Yaris, υπό συνθήκες ατελείωτου σκισίματος και κακομεταχείρισης.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#625207
markvag έγραψε:
Και πιο πολύ φυσικά με εντυπωσίασε η αξιοπιστία του Yaris, υπό συνθήκες ατελείωτου σκισίματος και κακομεταχείρισης.


Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί εντυπωσιάστηκες, φυσιολογικά πράγματα για εμάς τους Γιαπωνεζους :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By markvag
#625221
rx8_drifter έγραψε:
markvag έγραψε:
Και πιο πολύ φυσικά με εντυπωσίασε η αξιοπιστία του Yaris, υπό συνθήκες ατελείωτου σκισίματος και κακομεταχείρισης.


Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί εντυπωσιάστηκες, φυσιολογικά πράγματα για εμάς τους Γιαπωνεζους :s_dunno


Καλά... κάτσε να μπει και κανένας κάτοχος vvti μοτέρ... :lol: :lol: