italakias έγραψε:Εγω αναφερθηκα στο χρονικο διαστημα αλλαγης λαδιων οπου το 6μηνο ειναι λαθος γιατι πολυ απλα πεταει καποιος τα λεφτα του.Πέστα βρε ειδικέ. Για να καταλάβεις για τι σπατάλη μιλάμε που να δεις στην Φόρμουλα 1 που σε έναν μόνο αγώνα 300χλμ αλλάζουν 2 τετράδες πανάκριβα ελαστικά και τα λάδια τα πετάνε.... Αίσχος, οι σπάταλοι που δεν ξέρουν πού πάνε τα 4....
Τα υπολοιπα με αφηνουν παγερα αδιαφορο.
Πουθενα κανενας κατασκευαστης δεν αναφερει οτι τα λαδια πρεπει να αλλαζονται στο 6μηνο ανεξαρτητως χλμ.
italakias έγραψε:Εντελως αστοχο το παραδειγμα σου.
Πουθενα κανενας κατασκευαστης δεν αναφερει οτι τα λαδια πρεπει να αλλαζονται στο 6μηνο ανεξαρτητως χλμ.
Αν είναι εταιρικό και κάνει 60,0000 χλμ το χρόνο ;
@ιταλακια:Ο κατασκευαστής δεν εχει αλλάξει το μισο μοτερ επισης.
Αν το βάζεις μια φορά το μήνα και κάνεις 20 χιλιόμετρα, το να πληρώσεις ενα 100αρικο για να αλλάξεις λάδια αν δε σου λείπουν δε θα βλάψει. Όπως ειπα, θα περίμενα και την ανάλυση γιατι μπορεί οντως τα λάδια απ το dillution να ειναι προβληματικά
Η Mitsubishi για το Evo δίνει συγκεκριμένα intervals ανάλογα με τη χρήση όπου αναφέρει αλλαγή σε 6 μήνες (που είναι το μέγιστο γιατί στη πρώτη περίπτωση λέει 3 μήνες):
italakias έγραψε:Κανεις οτι σου λεει ο κατασκευαστης ρε Νικο.
Άρα 6 μήνες.
Και δεν είναι και εργοστασιακό πλέον το αυτοκίνητο.
Το point σου ποιο είναι δεν έχω καταλάβει.
because κι ένα λάδι από τα lidl τις γλεντάει χαΛΛΛαρά
mousatos έγραψε:να μας πεί ο Νίκος και τις προδιαγραφές του λαδιού που ζητάει ο κατασκευαστής στο μάνουαλ .
because κι ένα λάδι από τα lidl τις γλεντάει χαΛΛΛαρά
5w30.
"Select engine oil of the proper SAE viscocity number according to the atmospheric temperature:
SAE 5w30, 0w30, and 0w40 engine oil can only be used if it meets ACEA A3/B3, A3/B4, or A5/B5 and API SM or higher
ACEA: A1/B1, A3/B3, A3/B4, A5/B5 and ILSAC"
< Note >
Μια ζωή τους πάω τα δικά μου λάδια κ τα βάζουν, μέχρι τώρα Castrol Edge Titanium 0w30.
Τα παίρνω από Amazon και οι προδιαγραφές είναι Longlife 04 (μιλώ για τη BMW E93 320d 2009 DPF). Οπότε γενικά πάω στην προηγούμενη παραγγελία που είχα κάνει στο Amazon κ την ξαναπαραγγέλω.
Σήμερα που πήγα μου λέει ο υπάλληλος πως δε μπορεί να βάλει τα λάδια γιατί δε γράφουν πάνω BMW LL04. Όντως είχε δίκαιο.
Πάω στο site Castrol και δε μου βγάζει καν τα 0w30 πλέον, ενώ παλιότερα ναι.
Άλλαξε η ετικέτα όντως στα νέα κ δεν έχει LL04 που είχε παλαιότερα
Ούτε η liqui moly μου βγάζει 0w30. Στη BMW μου προτείνει 5w30 και έχει τα 0w30 ως εναλλακτική επιλογή.
Γιατί αυτό με τα 0w30; Εγώ είμαι ευχαριστημένος με τα 0w30, δεν καίει σταγόνα κ στα κρύα τα προτιμώ. Στα 25.000 km που τα αλλάζω δεν καίει καθόλου.
Τί προτείνετε να κάνω; Να τα βάλω στον δικό μου μηχανικό; (Μάλλον όχι λέω). Να βάλω 0-30 BMW (εκεί τείνω), ή να βάλω 5-30 Castrol?
< >
When the going gets tough, the tough get going
Θα χρειαστώ λογικά ξανά σε κάνα χρόνο οπότε μάλλον δεν θα τα βρω τότε.
Αφού είσαι ικανοποιημένος με τα 0-30 βαλε τα στον δικό σου όποια νομίζεις και είσαι κομπλέ.
Στη GT ξέρεις τι παίρνει?
Εμένα στην αντιπροσωπεία βάζουν Shell LL04 5-30. Τους είχα ρωτήσει για 0-30 (λογο κρύου) και είπαν πως αυτά προτείνει η Βαυαρία, αυτά βάζουν.
224v έγραψε:Για αυτό το λάδι τι θα λέγατε?? Μου το σύστησαν για μοτέρ με υδραυλικές Βαλβιδες.
εγκρίνεται
PeterPan έγραψε:
Τί προτείνετε να κάνω; Να τα βάλω στον δικό μου μηχανικό; (Μάλλον όχι λέω). Να βάλω 0-30 BMW (εκεί τείνω), ή να βάλω 5-30 Castrol?
0W-30 BMW