- 28 Ιαν 2020, 22:54
#624959
italakias έγραψε:Απλος ψυχαναγκασμος.
Στα λαδια μετρουν τα χλμ ή οι ωρες λειτουργιας.
Μετράνε:
-πολύ οι στροφές κινητήρα και οι ψυχρές εκκινήσεις- θερμικοί κύκλοι. Αν το κινείς μόνο 20-30χλμ ανά 2-3 εβδομάδες τότε ίσως και να μην γίνεται καλός θερμικός κύκλος και να μην προλαβαίνει να διώξει την υγρασία (που με τα κατάλοιπα καύσης έχει μετατραπεί σε θειικό οξύ
)
- αρκετά οι θερμοκρασίες και οι πιέσεις
- λίγο οι ώρες λειτουργίας (αν λειτουργεί σε καλές συνθήκες θερμοκρασίας-πιέσεων-στροφών δεν πειράζει το πόσες ώρες)
- σχεδόν καθόλου τα χλμ και ο χρόνος. Αυτά βασικά είναι κατάλοιπο του παρελθόντος και έχουν παραμείνει για όσους δεν μπορούν να υπολογίσουν τα άλλα.
- Αλλά μετράει πολύ να μην είναι πειραγμένος ο εγκέφαλος που ρίχνει πιο πολύ καύσιμο που δεν καίγεται πλήρως, λειτουργεί και σαν ψυκτικό αλλά μολύνει το λάδι όπως και
- να μην έχει διαρροή καμιά φλάντζα γιατί πάλι η υγρασία/ψυκτικό θα μολύνει το λάδι.
- Το πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα ειδικά σε χώρες με πολλή σκόνη στον αέρα όπως η Ελλάδα είναι ένας ακόμα killer λαδιών. Σκεφτείτε ότι αν από το απλό φίλτρο που κρατάει το 99,5% πας στο "βελτιωμένο" που κρατάει το 98% λες σιγά τη διαφορά αλλά από το 0,5 πάς στο 2% δηλαδή 4 φορές περισσότερο πράματα θα περάσουν...
Οπότε κάποιος που έχει φίλτρο, πρόγραμμα και το λειτουργεί μετρίως και συντόμως πολύ καλά κάνει και αλλάζει λάδια συχνά. Και δεν τον κατηγορώ για αυτό αλλά έχει απόλυτο νόημα να μετρήσει τα λάδια του. Γιατί θα μάθει τι κάνει η φλάντζα του, τι κάνει το φίλτρο του, τι ψάρια πιάνει το πρόγραμμα και το φθορές παρουσιάζονται σε κάθε τμήμα του κινητήρα (στρόφαλος-κουζινέτα, βαλβίδες, εκκεντροφόροι κλπ) και πότε πρέπει να τα αλλάζει.
aka onyx !