Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#624785 Καλά οκ και το leaf, EV είναι που είναι ελάχιστα πιο βαρύ. Το Honda είναι μισό μέτρο(!) κοντύτερο και με μικρότερη μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#624899 Συνεχίζει να μη μου κάνει εντύπωση το βάρος... λίγο τα υλικά κατασκευής λίγο από 'δω λίγο από 'κει...

Η μπαταρία μόνο θα είναι ανασταλτικός παράγοντας.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#624960 Μπα, ούτε η μπαταρία είναι πρόβλημα ούτε η τιμή. Δεν απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν ένα και καλό ηλεκτρικό, αλλά σε όσους γλυκοκοιτάνε το Mini ή την i3. Δηλαδή ένα στιλάτο για την πόλη.

Πιθανότατα ο σύζυγος να κυκλοφορεί ήδη με EQC και να το πάρει στην κυρά επειδή το βρήκε γλυκούλι.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#628178 συνέχεια από εδώ:

MIXOStsi έγραψε:Ανταλλακτικά για ΤαπεR κάνεις? :rant:

Εικόνα


σκύλος... :sorry:


τελικά έσπασε το intake resonator...
μέχρι να βρω ανταλλακτικό, μάλλον θα κάνω resonator delete και να πα να μαμηθεί...
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#628236 Τι ακριβως ειναι αυτο? Νομιζω ειναι πριν το φιλτροκουτι, σωστα?
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#628258 ναι, σωστά...
είναι ο "πνίχτης"...
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#628263 Ενταξει , δεν υπαρχει προβλημα να οδηγεις και χωρις αυτον
Αν θα εχει καλυτερη αποκριση ή θα τραβαει ζεστο αερα , θα δειξει
Άβαταρ μέλους
By mirage
#628269 Χειρότερη απόδοση θα έχει πιθανώς να χάσει και μερικα καθαρόαιμα αλλα αφου το βαλει στο μέλλον παλι ολα καλα.
Το μόνο μπόνους ο riced up ήχος.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#628271 ίδια διαδρομή θα ακουλουθεί ο αέρας...
από κάτω στο θόλο μέχρι το φίλτρο...
απλά θα βγάλω το κουτί του resonator και θα βουλώσω τη τρύπα που πάει εκεί.
ζεστό αέρα δε γίνεται να τραβάει και πιστεύω κι εγώ ότι θα χάσω.

σαν ανταλλακτικό θέλει κανα μήνα αναμονή εκτός κι αν βρω από κάποιο τρακαρισμένο. δεν έχω ιδέα αν είναι ίδιο κομμάτι με τα απλά civic, αλλά θα έχω το νου μου να βρω...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#645848

:inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#651921 Πληρώνεις την ποσότητα των πλαστικών στους προφυλακτήρες και σε όλο το υπόλοιπο αμάξωμα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#651929 Το manual έχει όμως 28.000 € που εντάξει πάλι είναι πάνω σχεδόν 2500 € σε σχέση με το profacelift αλλά και κάτω από τα σχεδόν 32000 του CVT.