Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#624652
mirage έγραψε:Βασικά, με κίνδυνο να γίνω βαρετός επειδη το έχω γράψει αρκετές φορές, τα αποτελέσματα των δοκιμών του εν λογω site επηρεάζονται από το πως είναι ρυθμισμένα τα ηλεκτρονικά και δεν είναι αντιπροσωπευτικά της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες


Φιξντ, νομίζω.

+ τεστ Μ5 με λιωμένα λάστιχα

Επίσης νομίζω δεν γίνονται με τις ίδιες προδιαγραφές του Σουηδικού περιοδικού.
Αν δεν απατώμαι με τους Σουηδούς ασχολούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Με τους Ισπανούς τα ανά τον πλανήτη φορουμάκια.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#624679 ποιοί είναι που το κάνουν χωρίς άνθρωπο για οδηγό αλλά με υπολογιστή και ρομποτικό χειρισμό στο τιμόνι

αυτό μου φαίνεται πιο σωστό αφού οι κινήσεις είναι υπολογισμένες και σταθερές για κάθε μοντέλο ,
στο ακριβές σημείο κ.ο.κ

φυσικά και ο άνθρωπος είναι που θα χειριστεί το αμάξι στο δρόμο αλλά αν θες να συγκρίνεις μοντέλα αντικειμενικά
δεν βρίσκω άλλο τρόπο

επίσης, το πως παραδίδει αμάξι η κάθε αντιπροσωπεία , πρέπει να έχει μεγάλο ενδιαφέρον :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#624687 Αναφέρομαι σε αυτούς.



Τα χεσμένα pampers των δοκιμαστών δεν ξέρω ποιος τα χρεώθηκε.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#624769 Δε λέω ότι δεν υπάρχουν διαφορές από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και με μερικά είναι πιο εύκολο να αποφύγεις τον τάρανδο. Και η όλη δοκιμασία προσπαθεί να προσομειώσει μια συγκεκριμένη (και σπάνια για τους περισσότερους) κατάσταση με τρόπο όσο γίνεται επαναλήψιμο. Που βέβαια όπως φαίνεται είναι αρκετά επαναλήψιμος αφού όμως πρώτα ο εκπαιδευμένος ειδικός οδηγός δοκιμαστής τροποποιήσει τον τρόπο οδήγησης ανάλογα με το αυτοκίνητο. Μερικοί μπορεί να το κάνουν πιο καλά από άλλους ή να τους ταιριάζει μια συμπεριφορά αυτοκινήτου καλύτερα από άλλα.
Αλλά
- μερικές φορές οι ρυθμίσεις για επιτυχία στην αποφυγή ταράνδου συνεπάγεται και άλλα πράματα στην συμπεριφορά ενός οχήματος τα οποία μπορεί να μη μας αρέσουν. Και αποτελούν πολύ πιο συχνές καταστάσεις από την αποφυγή ταράνδου.
- σημαντικά επίσης τα ελαστικά και οι πιέσεις (τα προσέχουμε αρκετά; και τι μεγέθους διαφορές μπορούν να προκύψουν;)
- τo πιο σημαντικό είναι ο οδηγός, εμπειρία, ικανότητα. Το κάθε αυτοκίνητο οδηγείται διαφορετικά, έχει άλλη αρχική υστέρηση, αδράνεια κλπ. Δεν μπορεί να βάλεις ένα ρομπότ να γυρνάει το τιμόνι με την ίδια ταχύτητα. Και στην πράξη θα αφήσεις το γκάζι και θα πατήσεις φρένο που θα επηρεάσει κι αυτό το αποτέλεσμα (αλλαγή ζυγίσματος, μεταφορά βάρους κλπ).
- η εξοικείωση με το αυτοκίνητο. Αλλιώς το χειρίζεσαι στα πρώτα 100χλμ και αλλιώς μετά από 50000χλμ.
- η εξοικείωση με το δρόμο, μπορεί να σε κάνει να αντιδράσεις διαφορετικά. Αν πχ είναι γνωστό σημείο όπως ήταν για μένα το κλασικό σαμαράκι επί της στροφής στην αερογέφυρας στο τέρμα της Συγγρού προς Π Φάληρο (το οποίο πια είναι σχεδόν εξαφανισμένο αλλά παλιότερα ήταν σκοτώστρα). Στο σημείο αυτό με 120+χλμ πολλά αυτοκίνητα έκαναν τετακέ (ιδίως πισωκίνητα) και με σχετικά σκληρή ανάρτηση και καταλήγαν στο κεντρικό διάζωμα. Γιατί το πίσω μέρος ελάφραινε και έφευγε. Αν όμως το ήξερες τότε με ένα ελάχιστο και σχετικά κοφτό/γρήγορο ανάποδο τιμόνι που το άρχιζες τη στιγμή του ανασηκώματος εμπρός, πριν ανασηκωθεί το πίσω το αυτοκίνητο έμενε στη θέση του βράχος και συνέχιζες χωρίς παρατράγουδα και οι επιβάτες δεν έπαιρναν χαμπάρι.
Βασικά δε λέω ότι η δοκιμασία είναι άχρηστη αλλά ότι λόγω πολλών εξαρτημένων παραγόντων έχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας σαν δοκιμασία οπότε εν τέλει λίγο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, δηλαδή στο τι θα κάνει ένας μέσος οδηγός σε μια τέτοια κατάσταση. Και για το αν κάποια αυτοκίνητα μπορεί να αντιδράσουν καλύτερα στο μέσο οδηγό, δηλαδή αν είναι πιο εύκολα, πάλι δεν με πείθει σαν δοκιμασία. Θα πρέπει να πούνε ότι χωρίς προσαρμογή του οδηγού πήγε έτσι κι έτσι και δοκιμάσαμε 3 διαφορετικούς μέσους οδηγούς.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#624774 Στο euro NCAP νομίζω οτι χρησιμοποιούν μηχανισμό για να στρίβει το τιμόνι.
Ta σταμάτησαν αυτα τα τεστ?
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#624795
sknipper έγραψε:- τo πιο σημαντικό είναι ο οδηγός, εμπειρία, ικανότητα.


τις προάλλες έβλεπα ένα παππούλη πολύ προσεκτικός με τα κ.ο.κ., ζώνη, φλας, alertness κτλ. Φορούσε το κλασσικό 2πλο μπουφαν 2 πουκαμισα σκούφο , με το ζόρι μπορούσε να κουνήσει το τιμόνι. ήθελε να στρίψει 90 μοίρες και έκανε τα χέρια "relay" μεταξύ των "ωρών 10 και 2" :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#624878
EDDIE_147 έγραψε:Αναφέρομαι σε αυτούς.



Τα χεσμένα pampers των δοκιμαστών δεν ξέρω ποιος τα χρεώθηκε.


είχα κατα νου, για το αυτοματοποιημένο που λέγαμε



το οποίο το βρισκω πιο εύκολα συγκρίσιμο μεταξύ αυτοκινήτων εφόσον αποκλείσουμε άλλους παράγοντες
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#624943 Μα δεν είναι δίκαιο. Η ίδια κίνηση με τον ίδιο ρυθμό προκαλεί διαφορετικό βαθμό στριψίματος τροχών και ανάλογα με το μεταξόνιο διαφορετικό ρυθμό αλλαγής κλπ κλπ. Χρειάζεται προσαρμογή ανά όχημα.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#625290 Αφού θέλει wannabe SUV ο κάθε ηλίθιος :thumbsdown: τον αρμεγουν κανονικά και με το νόμο. :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#625291 Γιατί ηλίθιος;
Άβαταρ μέλους
By elteo
#625293 Γιατί τα suv δεν κάνουν τίποτα καλά. Και γιατί αν έστω ήταν καλά offroads κανείς δεν πρόκειται να τα βάλει στο χώμα. Λέμε τώρα....τα μισά είναι δικινητα.