Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#621729 LoL
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#621733
drdino έγραψε:LoL


πριν το :lol: θα ηθελα να δω καποια τεστ και επι Ελληνικου εδαφους.Δεν εχω την εκτιμηση του Ντιμσαμπα,διαβαζωντας για την 4κινηση του,αλλα το μικρο του βαρος( 1280 κιλα)παροτι δεν ειναι πολυ δυνατο λογω 1,6 λιτρων, μπορει να το βοηθησει να φερνει καλα αποτελεσματα.
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#621735 Μόνο χειροκίνητο κιβώτιο προς το παρών...Γιατί άραγε? Διάβασα ένα άρθρο που εκθειάζει πως είναι ένα από τα λίγα sport ( ελάχιστα τον τελευταίο καιρό) αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν σε λευκό χαρτί κ όχι πάνω σε ήδη υπάρχουσα έκδοση με ταυτόχρονη παρουσίαση νέου κινητήρα...Όπως είπε κ ένας πιο πάνω η χαρά των σχεδιαστών κ μηχανικών...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#621741 261 άλογα και 36 κιλά ροπής. Τα εργοστασιακά EVO και STi δεν ήταν πολύ παραπάνω κι ήταν βαρύτερα.
Δεν είναι το γκάζι το πρόβλημά του, αλλά ότι οι φτερούγες έχουν σβήσει μια δεκαετία τώρα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#621743
Dimsabas έγραψε:261 άλογα και 36 κιλά ροπής. Τα εργοστασιακά EVO και STi δεν ήταν πολύ παραπάνω κι ήταν βαρύτερα.
Δεν είναι το γκάζι το πρόβλημά του, αλλά ότι οι φτερούγες έχουν σβήσει μια δεκαετία τώρα.



στα χαρτια το εβο 8 ηταν 260,οσα δυναμομετρηθηκαν μαμα βγηκαν γυρω στα 280-285
Τα 9αρια περναγαν τα 300 στοκ.
πολλα εβο 7 στοκ εντελως στα 305-312,αλλα αυτα κανονικα δεν θα επρεπε να πωλουνται Ευρωπη,ηταν καθαρα jdm εκδοσεις απο αποψη ρυπων,ουτε προκαταλυτες ουτε τιποτα.
Την σφυρια την εφαγα με ενα τετοιο το 2003 οταν φιλος μου το εδωσε να το ''φυλαξω'' στο γκαραζ μου για λιγες εβδομαδες,μεχρι να πουληθει.
Ηταν ενα ασημι εισαγωγης απο Γερμανια με εγγεφαλο και εξατμιση της RALLIART,με χιονολαστιχα (υπολογιζε στα 350αλογα με 45 κιλα στα 1410 κιλα)Πυραυλος εδαφους-αερος τοτε,κατουραγες το συμπαν,απο Μ μεχρι φοραδες.
Εφτιαχνα φραπε και κατεβαζα καρεκλα στο γκαραζ,τελειωνε ο φραπε,και εβαζα και ουισκακι.
Η γυναικα ειχε ανησυχησει.
Φωναζα 2 κολλητους και το βγαζαμε βολτα στη ζουλα αργα τα μεσανυχτα(πινακιδες τζολ αν θυμαμαι καλα)
Σοκ και δεος,να μην κλεινει το ματι το βραδυ με κανενα λογο.
Σε 1,5 χρονο και οι 3 ειχαμε εβο. :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#623039 Four-Cylinder Toyota Supra Coming To Europe

Powering the Supra is a turbocharged 2.0-liter inline-four engine that pairs with a ZF eight-speed automatic gearbox. The mill produces 254 horsepower (190 kilowatts) and 295 pound-feet (400 Newton-meters) of torque. That’s not as powerful as the 3.0-liter inline-six that’s available – 340 hp (254 kW) and 369 lb-ft (500 Nm) – though the 2.0-liter Supra can sprint from 0-62 miles per hour (0-100 kilometers per hour) in 5.2 seconds with an electronically governed top speed of 155 mph (250 kph).

Even Toyota admits the new 2.0-litre Supra handles better than the faster one
https://www.topgear.com/car-news/first- ... faster-one
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#623158 Η (αξιοποιήσιμη) δύναμη είναι asset πάντοτε και ας χάσει και λίγο σε adjust-ability. Ας μην κοροϊδευόμαστε, θα είναι η Supra του λιγότερο πλούσιου. Φυσικά πολύ θα την γούσταρα, αλλά εγώ δεν είμαι λιγότερο πλούσιος, είμαι πτωχός. :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#623159 θα ψηφίσουμε ΚΚΕ και θα υποχρεώσουμε τα εργοστάσια να βγάζουν μόνο 2Θ και 4Θ τσούπρες.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#624451 Μετά τις Τσούπρες θα σας γειώσω άσχημα, αλλά το κιβώτιο Multidrive S έχει καμιά ευπάθεια σε βλάβες (πακέτο με τον 1.33 βενζίνης); :hmmm: Ξέρω ότι το φόρουμ έχει σχεδόν καθολική απέχθεια στα CVT.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#624456 https://www.motori.gr/newsarticle/test- ... ti-epilogi

"Στο δρόμο η συγκεκριμένη έκδοση του Yaris ακολουθεί με ακρίβεια και αμεσότητα τις κινήσεις των χεριών του οδηγού, ενώ η μαλακή του ανάρτηση ευθύνεται για τις αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος."

ρε το μακάκα :s_rofl :rant: :tomato: :s_mad
Άβαταρ μέλους
By markvag
#624462 Πάντως, σε συζήτηση με τον μηχανικό της εταιρείας που συντηρεί τα οχήματα, μεταξύ άλλων και μία σειρά Yaris 1.4D που έχουμε, μου είπε πως τα συγκεκριμένα είναι αθάνατα... Γύρω στα 500Κ χλμ αρχίζουν να βγάζουν κάτι ψιλά, που κυρίως οφείλονται στο ότι αναπτύσσονται βακτήρια στο σύστημα του καυσίμου, λόγω του βιοντήζελ. Αν βάζεις καθαριστικό κάθε 2-3 γεμίσματα λέει, δεν παθαίνουν τίποτα ποτέ...

Μιλάμε για αμάξια τώρα που πάνε μονίμως με τέρμα γκάζι για 400-500Κ χλμ... :lol: Ο άλλος του έλεγε τις προάλλες πχ πως στην εθνική δεν πάει με τίποτα πάνω από 178χαω... :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#624491 αθάνατα και πλέον συλλεκτικά αφού σταμάτησε η διάθεσή τους .

του θκομ θα κυκλουφουρεί σαν κάτ παλαιά volvou ως του 2050 ζουή να 'χουμι .
Άβαταρ μέλους
By edmond
#624586 Yaris mod.'13 1.4 diesel multidrive s, έχει κάποιος κάποια εικόνα;
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#624638
markvag έγραψε:Πάντως, σε συζήτηση με τον μηχανικό της εταιρείας που συντηρεί τα οχήματα, μεταξύ άλλων και μία σειρά Yaris 1.4D που έχουμε, μου είπε πως τα συγκεκριμένα είναι αθάνατα... Γύρω στα 500Κ χλμ αρχίζουν να βγάζουν κάτι ψιλά, που κυρίως οφείλονται στο ότι αναπτύσσονται βακτήρια στο σύστημα του καυσίμου, λόγω του βιοντήζελ. Αν βάζεις καθαριστικό κάθε 2-3 γεμίσματα λέει, δεν παθαίνουν τίποτα ποτέ...

Μιλάμε για αμάξια τώρα που πάνε μονίμως με τέρμα γκάζι για 400-500Κ χλμ... :lol: Ο άλλος του έλεγε τις προάλλες πχ πως στην εθνική δεν πάει με τίποτα πάνω από 178χαω... :lol:


Όταν πέρασα στο δικό μου πρόγραμμα (και εγω θα το κρατήσω για πάντα μάλλον :metalo: ) μου είπαν οτι αφαίρεσαν και τον κόφτη τελικής που είχε στα 180 , το είχα υποψιαστεί 185 στο κοντέρ τερμάτιζε μου φαινόταν περίεργο γιατί το είχα δοκιμάσει στην εθνική σε σημείο που είχε ελαφριά ανηφόρα στο πήγαινε και στο ίδιο σημείο στην επιστροφή που ήταν ελαφριά κατηφόρα πάλι 185 . Αν είναι η έκδοση Van ίσως να εχει ενα κλικ κάτω τον κόφτη στα 175 απο οτι εχω δει στο δικό μου με GPS δείχνει 4-5 χλμ παραπάνω στο κοντέρ, τέλος επειδή τα πάνε τέρμα γκάζι μάλλον καλό τους κάνει λόγω μακριάς 6ης ανεβάζουν τέρμα πιέσεις και ξεκαπνίζουν εgr dpf αλλα ταυτόχρονα οι στροφές είναι χαμηλά , 3-3,5 χιλιάδες και δεν κινδυνεύουν να κτυπήσουν κανα στρόφαλο πχ. :lipsealed: