Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By ripper
#624445 Δεν είπα ότι έχτισε την ομάδα και το μονοθέσιο ο Λούης. Είπα ότι έκανε σωστές επιλογές.
Ακόμα και όταν είχε πολλές ενστάσεις και έχασε το πρωτάθλημα από τον Rosberg, δεν τα έσπασε με την Mercedes.
Αντιπαραθέστε με το 2007.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#624448 Γιατι να τα σπασει? Ειχε παρει ηδη 2 τιτλους. Ο Ροσμπεργκ μολις το πηρε ανακοίνωσε οτι φευγει. Μετα ηρθε ο Valtteri this is James και ολα καλα.

.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#624487 Καμια αναλογια. Γιατι στην 1η περιπτωση ο αντιπαλος εμεινε στην ομαδα και στην 2η οχι.
Και τους 2 τιτλους ο Χαμ τους ειχε παρει με την ομαδα που εγινε οτι εγινε. (ο Αλο τους κουβαλουσε απο την Ρενω)
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#624493 Ειναι φοβερο παντως πως μεγαλοι άνθρωποι βγαζουν συμπερασματα για το ποιος οδηγος ειναι 0.2% ταχυτερος ολων βασιζομενοι στο τι βλεπουν στην τηλεοραση.

Αλλα αμα ζητησεις να σου εξηγησουν γιατι ο Αλο και ο καθε Αλο ειναι 0.2% ταχυτερος ολων αρχιζουν τις γενικότητες.

Λυπηρό.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624496
A-Viper7 έγραψε:Ειναι φοβερο παντως πως μεγαλοι άνθρωποι βγαζουν συμπερασματα για το ποιος οδηγος ειναι 0.2% ταχυτερος ολων βασιζομενοι στο τι βλεπουν στην τηλεοραση.

Αλλα αμα ζητησεις να σου εξηγησουν γιατι ο Αλο και ο καθε Αλο ειναι 0.2% ταχυτερος ολων αρχιζουν τις γενικότητες.

Λυπηρό.


Το λυπηρο ειναι αλλο!

Να βγαζεις συμπερασματα για μεγαλους ανθρωπους, χωρις να εχεις μπει στον κοπο να τους ρωτησεις την αποψη τους ή ακομα χειροτερα να μη διαβαζεις καν αυτα που εχουν ηδη πει (και καλυπτουν ηδη την ερωτηση σου).

Οποτε μεχρι να μου δειξεις ποτε ρωτησες καποιον μεγαλο ανθρωπο "να σου εξηγησει γιατι ο Αλο και ο καθε Αλο ειναι 0.2% ταχυτερος ολων" και ο μεγαλος ανθρωπος "αρχισε τις γενικοτητες", η μονη γενικοτητα και το μονο τσουβαλιασμα που βλεπω ειναι αυτο που μολις ποσταρισες.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#624497
ripper έγραψε:Παραθέτω εδώ την άποψη μου γιατί το άλλο θέμα είναι για την McLaren.

Ο Alonso ξεκίνησε με εντυπωσιακές εμφανίσεις στην Minardi και ήταν αρκετά ικανός και λίγο τυχερός για να βρεθεί γρήγορα σε μια Renault ικανή για πρωτάθλημα παίρνοντας στην συνέχεια δύο τίτλους αρκετά νωρίς στην καριέρα του. Και μετά διάλεξε την καλύτερη ομάδα εκείνης της εποχής.
Αρχική σούμα 10 με τόνο.
Εντυπωσιακός στην πίστα, 2 κούπες, αποκαθήλωσε τον βασιλιά, σωστές επιλογές, φανατικό κοινό
Τα πάντα στρωμένα για να μεγαλουργήσει. Και μετά ήρθε το 2007...
Με όλα τα παραπάνω την είχε δει αυτοκράτορας και δεν μπόρεσε ποτέ να συμβιβαστεί με το γεγονός ότι αυτός ο ρουκι που είχε στο διπλανό γκαράζ ήταν άξιος για να συνυπάρχει με την Αυτού Μεγαλιότητα του.
Σε μια κακή αγωνιστικά χρόνια πρόσθεσε οποίο θανάσιμο αμάρτημα μπορεί να φανταστεί κανείς. Και το πλήρωσε μέχρι τέλους.
Καταδίκασε τον εαυτό του σε μη κορυφαίο μονοθέσιο τα αμέσως επόμενα χρόνια, δεν διάλεξε το σωστό όταν έπρεπε (ο Hamilton το έκανε όταν πολλοί μπούφοι με πρώτο εμένα τον έκραζαν), δεν επέμεινε με την Ferrari όπως επέμεινε ο Schumacher που έγραψαν και οι υπόλοιποι και με την συμπεριφορά του δεν κέρδισε ποτέ την Mercedes και δεν συσπείρωσε ποτέ την Honda στην τελευταία ζαριά.
Τελική σούμα κάτω από την βάση.
Δεν στάθηκε άτυχος, μόνος του έβγαλε τα ματάκια του.
Οι αδιαμφισβήτητες οδηγίκες ικανότητες συνοδεύτηκαν με λάθος επιλογές, έλλειψη υπομονής και ύβρεις κατά των εργοδοτών του.
Αυτός που θα μπορούσε να έχει όσα ο Hamilton έμεινε με όσα είχε πριν εμφανιστεί ο Hamilton. Ας πρόσεχε.

Λυπηρό ίσως, αλλά 100% ακριβές. Δεν ξέρω αν υπάρχει και άλλη περίπτωση οδηγού με τέτοια ιστορία/καμώματα στην F1.
Άβαταρ μέλους
By Mclaren-Queen
#624498
George_Prix έγραψε:@Mclaren-Queen και @ripper εγω ο ιδιος εχω πει οτι ο Αλονσο ειναι δυσκολος ανθρωπος και οτι διαφωνω με τις επιλογες του. Επιλογες οι οποιες του εχουν κοστισει πολυ ακριβα.

Αλλα απο εκει και περα, το εχετε παει στο αλλο ακρο το πραγμα. Αναφερθηκατε στους Χαμιλτον/Σουμυ που χτισανε τις ομαδες μπλα μπλα μπλα κατι που δεν καταφερε ο Ισπανος μπλα μπλα μπλα...

-Ο Γερμανος ειχε την τυχη να μεσουρανει σε μια περιοδο που μπορουσε να εκμεταλευτει το μεγαλο του προσον, την εργατικοτητα του. Σε μια εποχη με unlimited badget, σε μια ομαδα με ιδιοκτητη πιστα, σε συνθηκες που μπορουσε δηλαδη να κανει τη διαφορα. Βλεπετε τι κλαψα ριχνει μια ομαδα οταν χασει λιγες ωρες απο τις δοκιμες του χειμωνα ε? Για να καταλαβετε τι συντριπτικο πλεονεκτημα ειχε ο Σουμυ εκεινη την εποχη...

- Ο δε Λουης, ηταν ακομα πιο τυχερος και ειναι ακομα πιο αστειο να ισχυριστουμε οτι συνεβαλε στο χτιστιμο της Mercedes. Απλα η Μερσεντες ηταν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 δευτερολεπτο μπροστα απο ολους οταν ξεκινησε η hybrid era διαφορα που εκτοτε ροκανισαν οι αντιπαλοι και καταφεραν απλα να κερδιζουν τη Γερμανικη ομαδα που και που. Οποτε τα ευσημα πηγαινουν στους μηχανικους που σχεδιασαν/εφτιαξαν αυτον τον κινητηρα διαμαντι. Ολοι ξερουμε οτι ο κινητηρας εκανε τη διαφορα.

Επισης μην ξεχναμε οτι ο Λουης εμεινε στεγνος (χωρις τιτλο) στη Mercedes μολις 1 χρονο (οποτε δε θα του δωσουμε και το οσκαρ της υπομονης) και ο Σουμυ στη Φερραρι 4 χρονια. Ο Ισπανος προσπαθουσε 5 χρονια με τη Ferrari. Ο Σουμυ δεν εδωσε δικαιωματα κλαψας και πρεπει να το αναγνωρισουμε αυτο. Ο Λουης ομως που ειναι γνωστος κλαψιαρης, που κλαιει οταν 5 φορες το χρονο δεν εχει μονοθεσιο ικανο να κερδισει, θα ειχε σκοτωσει τη μιση ομαδα αν εμενε 5 χρονια στην αφανεια!

Οσον αφορα το Brawn συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ. Αυτος ναι. Επαιξε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο στο ποσο καλα ηταν τα μονοθεσια στις ομαδες του. Οπως παιζει ρολο μεχρι σημερα που βρισκεται σε αλλο ποστο η ικανοτητα που εχει στη διοικηση. Το δικο του ποστο εχει να κανει με το χτισιμο της ομαδας. Ξερετε οτι εχω καψουρα με τους οδηγους, αλλα οπως εχω πει πολλες φορες, ο ρολος του οδηγου ειναι πλεον μικρος αφου τη μεγαλη διαφορα την κανει το μονοθεσιο. Σιγουρα καποιοι μετριοι οδηγοι θα ειχαν παρει λιγοτερους τιτλους απο τους κορυφαιους Σουμυ/Λουη. Δεν το συζηταμε αυτο. Αλλα προσωπικα δε θα τους δωσω ευσημα για κατι που ΔΕΝ εκαναν, οπως η κατασκευη dominant μονοθεσιων!



Για τον Χαμιλτον λαθος μου. Ειναι stretch το οτι ηταν στην ομαδα που εφτιαξε την αυτοκρατορια. Για το Σουμι απλως διαφωνω. Επισης ενω ηταν αδικο για τον ανταγωισμο δε μπορω να του χρεωσω οτι ξημεροβραδιαζοταν στο Φιορανο. Τελος παντων, επειδη δεν καταλαβαινω, γιατι ενω ο Αλονσο ηταν οδηγαρα και ολοι συμφωνουμε κατεληξε με ενα παραπανω απο τον Χιλ, επειδη ηταν ατυχος? Επειδη εκανε λαθος επιλογες? Εγω λεω επειδη ηταν τοξικος και ανυπομονος. Επισης, φροντισε να μην τον θελοει καμια μεγαλη ομαδα παροτι στην πιστα ειναι εγγυηση. Εσυ και ο γκεο τι λετε δεν εχω καταλαβει.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#624499 Ήταν τόσο μπροστά η Μερκ ενόψει hybrid era που πήγε καί έσκασε 480 εκατομμύρια ευρώ για να πληρώσει ρήτρα αποδέσμευσης του Λουη. Δεν έπαιρνε έναν Βινταντονιο Λουτζι ασουμε, να είναι wingman του Φιλανδου με το Γερμανικό διαβατήριο και το Μονακιωτικο ΑΣΜ ,7 κούπες ο Ροζμπεργκ και λεφτά στην τράπεζα για τις δύσκολες ώρες. Αυτά παθαίνεις άμα βάζεις τον Λάουντα στα κουμάντα. Ποιός έχασε το μυαλό να το βρει ο Λάουντα.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#624502
George_Prix έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:Ειναι φοβερο παντως πως μεγαλοι άνθρωποι βγαζουν συμπερασματα για το ποιος οδηγος ειναι 0.2% ταχυτερος ολων βασιζομενοι στο τι βλεπουν στην τηλεοραση.

Αλλα αμα ζητησεις να σου εξηγησουν γιατι ο Αλο και ο καθε Αλο ειναι 0.2% ταχυτερος ολων αρχιζουν τις γενικότητες.

Λυπηρό.


Το λυπηρο ειναι αλλο!

Να βγαζεις συμπερασματα για μεγαλους ανθρωπους, χωρις να εχεις μπει στον κοπο να τους ρωτησεις την αποψη τους ή ακομα χειροτερα να μη διαβαζεις καν αυτα που εχουν ηδη πει (και καλυπτουν ηδη την ερωτηση σου).

Οποτε μεχρι να μου δειξεις ποτε ρωτησες καποιον μεγαλο ανθρωπο "να σου εξηγησει γιατι ο Αλο και ο καθε Αλο ειναι 0.2% ταχυτερος ολων" και ο μεγαλος ανθρωπος "αρχισε τις γενικοτητες", η μονη γενικοτητα και το μονο τσουβαλιασμα που βλεπω ειναι αυτο που μολις ποσταρισες.


Ειναι που δεν εχεις κανει και πολλες δημοσιευσεις πανω στο θεμα οποτε πώς να βγαλω συμπερασμα ο δυσμοιρος;!;

Θλιψις
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624503
Mclaren-Queen έγραψε:
George_Prix έγραψε:@Mclaren-Queen και @ripper εγω ο ιδιος εχω πει οτι ο Αλονσο ειναι δυσκολος ανθρωπος και οτι διαφωνω με τις επιλογες του. Επιλογες οι οποιες του εχουν κοστισει πολυ ακριβα.

Αλλα απο εκει και περα, το εχετε παει στο αλλο ακρο το πραγμα. Αναφερθηκατε στους Χαμιλτον/Σουμυ που χτισανε τις ομαδες μπλα μπλα μπλα κατι που δεν καταφερε ο Ισπανος μπλα μπλα μπλα...

-Ο Γερμανος ειχε την τυχη να μεσουρανει σε μια περιοδο που μπορουσε να εκμεταλευτει το μεγαλο του προσον, την εργατικοτητα του. Σε μια εποχη με unlimited badget, σε μια ομαδα με ιδιοκτητη πιστα, σε συνθηκες που μπορουσε δηλαδη να κανει τη διαφορα. Βλεπετε τι κλαψα ριχνει μια ομαδα οταν χασει λιγες ωρες απο τις δοκιμες του χειμωνα ε? Για να καταλαβετε τι συντριπτικο πλεονεκτημα ειχε ο Σουμυ εκεινη την εποχη...

- Ο δε Λουης, ηταν ακομα πιο τυχερος και ειναι ακομα πιο αστειο να ισχυριστουμε οτι συνεβαλε στο χτιστιμο της Mercedes. Απλα η Μερσεντες ηταν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 δευτερολεπτο μπροστα απο ολους οταν ξεκινησε η hybrid era διαφορα που εκτοτε ροκανισαν οι αντιπαλοι και καταφεραν απλα να κερδιζουν τη Γερμανικη ομαδα που και που. Οποτε τα ευσημα πηγαινουν στους μηχανικους που σχεδιασαν/εφτιαξαν αυτον τον κινητηρα διαμαντι. Ολοι ξερουμε οτι ο κινητηρας εκανε τη διαφορα.

Επισης μην ξεχναμε οτι ο Λουης εμεινε στεγνος (χωρις τιτλο) στη Mercedes μολις 1 χρονο (οποτε δε θα του δωσουμε και το οσκαρ της υπομονης) και ο Σουμυ στη Φερραρι 4 χρονια. Ο Ισπανος προσπαθουσε 5 χρονια με τη Ferrari. Ο Σουμυ δεν εδωσε δικαιωματα κλαψας και πρεπει να το αναγνωρισουμε αυτο. Ο Λουης ομως που ειναι γνωστος κλαψιαρης, που κλαιει οταν 5 φορες το χρονο δεν εχει μονοθεσιο ικανο να κερδισει, θα ειχε σκοτωσει τη μιση ομαδα αν εμενε 5 χρονια στην αφανεια!

Οσον αφορα το Brawn συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ. Αυτος ναι. Επαιξε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο στο ποσο καλα ηταν τα μονοθεσια στις ομαδες του. Οπως παιζει ρολο μεχρι σημερα που βρισκεται σε αλλο ποστο η ικανοτητα που εχει στη διοικηση. Το δικο του ποστο εχει να κανει με το χτισιμο της ομαδας. Ξερετε οτι εχω καψουρα με τους οδηγους, αλλα οπως εχω πει πολλες φορες, ο ρολος του οδηγου ειναι πλεον μικρος αφου τη μεγαλη διαφορα την κανει το μονοθεσιο. Σιγουρα καποιοι μετριοι οδηγοι θα ειχαν παρει λιγοτερους τιτλους απο τους κορυφαιους Σουμυ/Λουη. Δεν το συζηταμε αυτο. Αλλα προσωπικα δε θα τους δωσω ευσημα για κατι που ΔΕΝ εκαναν, οπως η κατασκευη dominant μονοθεσιων!



Για τον Χαμιλτον λαθος μου. Ειναι stretch το οτι ηταν στην ομαδα που εφτιαξε την αυτοκρατορια. Για το Σουμι απλως διαφωνω. Επισης ενω ηταν αδικο για τον ανταγωισμο δε μπορω να του χρεωσω οτι ξημεροβραδιαζοταν στο Φιορανο. Τελος παντων, επειδη δεν καταλαβαινω, γιατι ενω ο Αλονσο ηταν οδηγαρα και ολοι συμφωνουμε κατεληξε με ενα παραπανω απο τον Χιλ, επειδη ηταν ατυχος? Επειδη εκανε λαθος επιλογες? Εγω λεω επειδη ηταν τοξικος και ανυπομονος. Επισης, φροντισε να μην τον θελοει καμια μεγαλη ομαδα παροτι στην πιστα ειναι εγγυηση. Εσυ και ο γκεο τι λετε δεν εχω καταλαβει.


Φιλε κανενας δεν κατηγορησε την εργατικοτητα του Γερμανου. Απεναντιας, εγω ο ιδιος την εκθειασα.

Οσον αφορα τον Αλονσο, ειναι λιγο απ' ολα οσα ανεφερες. Και λανθασμενες επιλογες και ατυχια και κακη συμπεριφορα που ειχε ο Ισπανος.

Την επιλογη να παει στη Φερραρι δεν τη θεωρω εντελως λανθασμενη ακομα κι αν δεν επιασε ο γαμος. Ο καθε οδηγος εχει ονειρο να οδηγησει για την Ιταλικη ομαδα και να τον υποστηριζει ο μισος πλανητης!
Η McLaren απο την αλλη μερια ηταν εγκληματικο λαθος. Που πας ρε καραμητρο με εναν κινητηρα που ξεκινησε την κατασκευη τοσα χρονια μετα τους αλλους? Πας να κανεις το πειραματοζωο των GP2?

Η τυχη σαφεστατα και επαιξε ρολο ομως. Γιατι οταν εχεις φαει 10 χρονια σε Φερραρι/ΜακΛαρεν (που η στατιστικη τους λεει οτι μια στο τοσο φτιαχνουν ενα dominant μονοθεσιο) και δε σου εχουν δωσει κατι καλο να οδηγησεις, δεν το λες και τυχη!

Για το τελος αφησα την κακη συμπεριφορα. Ξερω σιγουρα οτι ο Αλονσο δεν εχει κανει πολλους φιλους στην καριερα του. Αλλα εδω και χρονια ειχα αποκλεισει ενα καλο συμβολαιο. Και οχι γιατι ειναι κακο παιδι. Γιατι 3 μονοθεσια ειχαν πιθανοτητες για τιτλο και ολα ειχαν αποκλειστει για διαφορετικους λογους:
- Μερσεντες και Ταυροι ειχαν Λουη και Μαξ. Οταν εχεις Λουη και Μαξ, δεν ψαχνεις για Αλονσο. Ψαχνεις για εναν wingman που να μαζευει τα αποφαγια των #1 της ομαδας.
- Με τη Φερραρι ηταν απιθανο να ξανασμιξουν μετα το κακο διαζυγιο που ειχαν.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624506
A-Viper7 έγραψε:
George_Prix έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:Ειναι φοβερο παντως πως μεγαλοι άνθρωποι βγαζουν συμπερασματα για το ποιος οδηγος ειναι 0.2% ταχυτερος ολων βασιζομενοι στο τι βλεπουν στην τηλεοραση.

Αλλα αμα ζητησεις να σου εξηγησουν γιατι ο Αλο και ο καθε Αλο ειναι 0.2% ταχυτερος ολων αρχιζουν τις γενικότητες.

Λυπηρό.


Το λυπηρο ειναι αλλο!

Να βγαζεις συμπερασματα για μεγαλους ανθρωπους, χωρις να εχεις μπει στον κοπο να τους ρωτησεις την αποψη τους ή ακομα χειροτερα να μη διαβαζεις καν αυτα που εχουν ηδη πει (και καλυπτουν ηδη την ερωτηση σου).

Οποτε μεχρι να μου δειξεις ποτε ρωτησες καποιον μεγαλο ανθρωπο "να σου εξηγησει γιατι ο Αλο και ο καθε Αλο ειναι 0.2% ταχυτερος ολων" και ο μεγαλος ανθρωπος "αρχισε τις γενικοτητες", η μονη γενικοτητα και το μονο τσουβαλιασμα που βλεπω ειναι αυτο που μολις ποσταρισες.


Ειναι που δεν εχεις κανει και πολλες δημοσιευσεις πανω στο θεμα οποτε πώς να βγαλω συμπερασμα ο δυσμοιρος;!;

Θλιψις


aka @gargara