Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#623132
Νίκος Παππάς έγραψε:
George_Prix έγραψε:
. Ο δε Πετερανσελ ουτε κανενας loser ειναι να σκεφτει "καλα ειμαι και 3ος" και να μην προσπαθησει αρκετα ουτε κανενα τσουτσεκι που θα του πουνε "συμβιβασου με την 3η θεση μπας και τα σκατωσεις εντελως και το σκασεις πουθενα" ειναι. Ο Νασσερ το ηθελε περισσοτερο φαινεται και τα εδωσε ΟΛΑ για την παρτη του και τους συμπατριωτες του.


Μπορει να μην ειναι loser ο Peterhansel αλλα εχει 13! νικες στο Dakar, τις 6 με μοτοσυκλετα και αν δεν μπορει να κερδισει το να ερθει δευτερος η τριτος μπορει να μην του λεει και τιποτα. Ειναι ο θρυλος του αγωνα.
Ο Al Attiya απο την αλλη εχει 3 νικες και καθε podium προσθετει στο παλμαρε του. Συν οτι ετρεχε στην χωρα του και θα ηθελε να κερδισει. Πριν τον αγωνα θεωρειτω το μεγαλο φαβορι και η δευτερη θεση μπορει να θεωρηθει και ως αποτυχια.

Απο εκει και περα ο Αλονσο εχει μαθει στην ακριβεια στο καθε περασμα, την τοποθετηση του αυτοκινητου με ακριβεια εκατοστου, την συνεχη βελτιωση δια της επαναληψης γυρο με γυρο και βρεθηκε σε εναν αγωνα που ο "δρομος" εχει και 500 μετρα πλατος και δεν ξαναπερνας απο το ιδιο μερος!

Για πρωτη φορα μια χαρα τα πηγε. Του χρονου σοφοτερος και με την εμπειρια του πρωτου αγωνα μπορει να κανει πραγματα.


Συμφωνω ΣΕ ΟΛΑ. Και απο οτι ειδες, δε συγκρινα καν Νασσερ-Πετερανσελ σαν οδηγους οσον αφορα την τελευταια ειδικη. Ειπα οτι ο Νασσερ το ηθελε περισσοτερο (πατριδα, πιο διψασμενος οπως σωστα ειπες κτλ) και αυτη η θεληση ειναι που δινει τα δεκατακια στην πιστα και τα λεπτα στην ερημο!

Το μονο που διαφωνω ειναι οτι για τον Πετερανσελ δευτερος ή τριτος ειναι το ιδιο. Οταν ξεκινας την τελευταια ειδικη με 6" απο τον αλλον, σκεφτεσαι "τα δινω ΟΛΑ για τη θεση". Και Πετερανσελ, Σαινθ, Αλονσο, Λουης και οποιος αλλος τοσο καλος, δε γινεσαι οταν ξεδιαλεγεις που να τα δωσεις ολα. Γινεσαι οταν μπαινεις στο οχημα σου (οποιο και να ειναι) διχως αυριο και πηγαινει ταπα ΠΑΝΤΑ. Εκεινη τη μερα ηταν καλυτερος ο Νασσερ. Απλα πραγματα.

Και απο τις γνωμες που ακουγονται για τον Αλονσο, αυτη τη φορα θα κρατησω τα δικα σου σοφα λογια :s_cool
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#623135
dimviii έγραψε:
George_Prix έγραψε:
Μεχρι εχθες μας ελεγες "δεν προσπαθησε ο Πετερανσελ να τερματισει 2ος, γιατι η 3η θεση ηταν αρκετη". Απο ανθρωπο που ξεστομισε τετοιο πραγμα, δεν περιμενα να βγαλει νοημα διαβαζοντας τα λογικα πραγματα που ειπα. :lol:


και σημερα το ιδιο σου λεω,οτι δεν πιεσε να ερθει 2ος.Δεν γινεται να πιεζει ο Πετερανσελ,και να του χωνει 3 λεπτα ο Νασσερ στα 68 χλμ,ουτε ο αλλος ο Γιαχαμπιμπις που ηταν 9ος γενικης να κανει 2ο χρονο,χωρις να εχει θεμα ο Πετερανσελ.


Φιλε ΟΛΑ γινονται. 3 φορες το χρονο βλεπουμε το Μποττας να κερδιζει το Λουη και αλλες 3 φορες το χρονο βλεπαμε να χανει ο Σουμυ απο τους ομοσταβλους του. Γιατι αυτες τις 3 φορες δεν ηταν 100% εκει οι αστερες. Ειχαν στραβογαμησει την προηγουμενη, βγαζανε καψουρα με μια γκομενα, δεν τους επιασε το στησιμο στο μονοθεσιο, δεν ειχαν ορεξη ή οποιον αλλο λογο! Δε βγαζαμε τα συμπερασματα μας για τους Λουη/Σουμυ απο αυτες τις 3 φορες το χρονο ομως.

Ετσι και αυτη την τελευταια μερα, ο μεν Νασσερ που ειναι πυραυλος κερδισε τον Πετερανσελ και ο μετριος Αλονσο τερματισε πιο κοντα απο τη συνηθισμενη ταριφα που ετρωγε απο τον Πετερανσελ. Αν και τερματισε μπροστα, δε θα σου πω "κερδισε" γιατι μπορει να εχεις δικιο και μετα τη μεση να αφησε ο αλλος οταν ειδε οτι παπαλα η δευτερη θεση. Ο Αλονσο την τελευταια μερα εκανε πιστευω την καλυτερη του ειδικη. Για μενα το 1 λεπτο πισω ή τα 3 λεπτα πισω απο αυτα τα ιερα τερατα μια στο τοσο ειναι το ιδιο και θεωρω οτι ηταν το ταβανι της αποδοσης ενος ρουκυ στο Ντακαρ που μαλιστα δεν εχει οδηγησει καν σε χωμα πριν. Αν εσυ βαζεις ακομα ψηλοτερα τον πηχη ωστε να πεις "σωστος ο νεος", δικαιωμα σου.
Τελευταία επεξεργασία από George_Prix και 18 Ιαν 2020, 20:47, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#623137
mirage έγραψε:Εγώ θα πρότεινα στον George Prix να ξαναγυρίσει στο θρανίο και να διαβάσει πριν γράφει οσα γράφει για κάτι που όπως είπε δεν είχε ιδεα πριν αποφασίσει ο Αλόνσο να τρέξει.


Μεσα στην ασχετοσυνη μου για το Ντακαρ, θεωρω οτι δεν εχω πεταξει τιποτα χοντρα τουβλα που να μην ευσταθουν μεχρι τωρα.

Η εμπειρια και η γνωση σιγουρα ερχονται με τον καιρο, οποτε δε μπορω να κανω κατι. Αλλα επειδη διαβασα οσα θεωρητικα επρεπε, δεν καταλαβαινω τι μπορω να μαθω στο θρανιο. Να μου πεις "ειπες αυτην και αυτην την ασχετοσυνη" απολυτα δεκτο και μαλιστα χρησιμο στην περιπτωση μου.

Ειλικρινα περιμενω να γινεις πιο συγκεκριμενος, γιατι δεν παει το μυαλο μου σε καμια χοντραδα (που υποτιθεται οτι ειπα). :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#623138 btw θα το πω γιατι θα σκασω. Πολυ βλακωδης τροπος αυτος που εφερε τις τουμπες ο Αλονσο. Ουτε καν απο οριακη οδηγηση δεν το εχασε. Οταν ειδα να πηγαινει προς την κορυφη του αμμολοφου με το πλαι με χαλασε εντελως :lipsealed:

Φανταζομαι ειναι πολυ δυσκολο να κεντραρεις καθετα στις 90 μοιρες την καθε κορυφη ωστε να περασεις/πεταξεις ισια, αλλα και παλι φανηκε αστειο με το ματι :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#623830 Ειπε ο καθενας μας τη γνωμη του για το χωματινο Αλονσο, να δουμε τι ειπαν και οι Ickx/Coma:

https://www.motorsport.com/dakar/news/i ... lue%5D=489
Άβαταρ μέλους
By Mclaren-Queen
#624371
George_Prix έγραψε:Οσο πετουσε το μονοθεσιο, ΣΑΡΩΝΕ ο Ισπανος. Οταν στη συνεχεια δεν ειχε χρημα να ακολουθησει στην εξελιξη η Renault ή αποφασισε η FIA να της κοψει το Mass Damper (του οποιου την εξελιξη ειχε εγκρινει σα νομιμη νωριτερα!!!) τοτε παλευε σα το σκυλι για να κρατιεται κοντα στην κορυφη. Το μονο σιγουρο ειναι οτι μιλαμε για το απολυτο ξεζουμισμα του μονοθεσιου σε καθε γυρο, οποτε αυτο ειναι αρκετο.

Ναι σαρωνε και εκανε τρομερη σαιζον. Να προσθεω κιολας οτι προς τιμην του ηξερε να χειριστει το point system της εποχης. Φροντιζε να βγαινει δευτερος γιατι αρκουσε χωρις να ρισκαρει πολυ και να τρεχει μετα. Επαιρνε στους αγωνες οσο χρειαζοταν. Κανεις δεν αμφισβητει το ποσο καλος οδηγος ειναι.
George_Prix έγραψε:Το μονο που εχω δει να γραφεται απο φιλους του Ισπανου σαν εμενα, ειναι οτι ποτε δεν ειχε dominant μονοθεσιο ωστε να κανει αντιστοιχα παρτυ με αυτα των Σουμυ, Λουη, Φεττελακου. Δυο χρονια με τη Renault και ενα με τη McLaren ειχε μονοθεσιο ικανο για τον τιτλο, αλλα σε καμια περιπτωση διαστημοπλοιο. Απο αυτες τις 3 χρονιες πηρε 2 τιτλους και εχασε τον 3ο τιτλο για 1 ποντο (εκεινη τη χρονια δεν τον αξιζε ετσι και αλλιως αφου κατα τη γνωμη μου ειναι η χειροτερη που εχει κανει στην καριερα του). Ολα τα υπολοιπα χρονια, το ταχυτερο μονοθεσιο που ειχε, ηταν ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 0.5" πισω απο τον πρωτο, επι εποχης Ferrari. Και με αυτο το μετριο μονοθεσιο κοντεψε να κλεψει 2 τιτλους απο τη Red Bull.

Αυτο προσπαθω να εξηγησω απο την αρχη. Ο Φεττελ το βρηκε το ντομιναντ μονοθεσιο (τυχερος σ αυτο). Οι αλλοι δυο ηταν μερος της ομαδας που το εφτιαξε (ειδικα ο Σουμι και ο Μπρον ηταν κοινοι παρονομαστες και στις δυο αυτοκρατοριες το οποιο δε θεωρω τυχαιο). Χωρις αυτους μπορει να μην ηταν ντομιναντ.
Ο Αλονσο ηταν τυχερος και το βρηκε μια χρονια ετοιμο και επελεξε να διαλυσει την ομαδα. Αν το βουλωνε θα ηταν σε ομαδα που ηξερε τα σχεδια του αμεσου αντιπαλου για τα επομενα χρονια και μπορει να τσιμπαγε 2-3 κουπες. Ομως ο ρουκι του πεσε βαρυς και δεν ψηθηκε. Αν διελυε την ομαδα επειδη θεωρουσε ανηθικο το ολο σκηνικο θα ειχε το σεβασμο ολων. Αυτος ηταν οκ με την απατεωνια αλλα οχι να μας παρει την κουπα και ο ρουκι. Δες συγκριτικα αντιδραση Χαμιλτον. Ως ανεπισημο νουμερο 1 στη Μερσεντες εχασε κουπα απο Ροσμπεργκ με μεγαλη ευθυνη της ομαδας. Τον ειδες να διαλυει καμια ομαδα η να απαιτει με το στανιο το νουμερο 1? Ποσα φορτηγα η gp2 engine οδηγησε και ποσες κουπες μαζεψε μετα απο αυτη τη χρονια?



George_Prix έγραψε:Απλα να σου θυμισω οτι για 4 χρονια ο Alonso εγλυφε συνεχεια τους Ιταλους. Σερνοτανε το μονοθεσιο και ο Ισπανος ελεγε συνεχεια "πιστευω στην ομαδα" "ειμαστε οι καλυτεροι" και "παμε για τον τιτλο". Τον 5ο χρονο εκανε ενα καλαμπουρι οτι θα ηθελε μια Red Bull δωρο απο τον Αη Βασιλη και εκανε πουτανα την ομαδα και πειραχτηκαν οι οπαδοι? Που να δεις πως θα τους πειραζε αν ειχε 2 Κιμι ή 2 Μασα ολα εκεινα τα χρονια η Ferrari. Να μαζευουν συνολικα τους μισους ποντους απο οτι μαζευε ο Ισπανος μονος του και να τερματιζει η ομαδα 3η-4η στο WCC.

Δεν ειναι μονο το τι λεει στα μιντια (ανικανοι ολοι στη Φερραρι αλλα οταν εφευγε σουπορτερ μια ζωη) αλλα το πως δουλευει με την ομαδα (τα περι τοξικοτητας που ελεγε ο ριπερ). Αλλα ακομα και στα μιντια οι δηλωσεις του ειναι παντα σε υφος: Παλι γ@μησα, δε νικησα επειδη φταινε αλλοι (Ξανθοπουλος). Εχει ενα μονιμο attitude οτι εγω κανω τη δουλεια μου καλα, κοψτε το λαιμο σας να την κανετε κι εσεις. Σ εναν ιδανικο κοσμο θα χε δικιο, ομως δε λειτουργουν ετσι οι ομαδες και ο συγκεκριμενος δε λεει να το μαθει με τιποτα. Η δουλεια του δεν ειναι μονο να οδηγει αλλα να ειναι μερος μιας ομαδας που μαζι θα πετυχουν η αποτυχουν.

Για να μη χανεται η μπαλα: Δεν εχω ακουσει κανεναν να μη δεχεται οτι ειναι ο καλυτερος της γενιας του μαζι με Χαμιλτον μετεπειτα. Αυτο που με ενοχλει σ αυτον και τους οπαδους του ειναι η ρητορικη του στυλ 110%, με φορτηγο παραλιγο να παρει πρωταθλημα, οι αλλοι παντα εχουν καλυτερο παιχνιδι κι εγω στην απ εξω κτλ. Του δοθηκαν ευκαιριες αντιστοιχες η και περισσοτερες απο τους αλλους. Ειχε 2 χρονιες καλο αμαξι στη ρενο και πηρε δυο κουπες. Μετα απ αυτο θεωρησε οτι το αθλημα του χρωσταει το καλυτερο μονοθεσιο και μονιμο στατους νουμερο 1 α πριορι με αποτελεσμα τη γνωστη συγκομοιδη πρωταθληματων. Τα μονοθεσια τα οδηγανε στην πιστα (και ειναι απο τους καλυτερους σ αυτο) αλλα τα φτιαχνουν ομαδες στα εργοστασια σε βαθος αρκετων χρονων τις περισσοτερες φορες. Ο Αλονσο το δευτερο δε λεει να το καταλαβει. Θεωρει οτι πρεπει να του το δινουν γιατι ειναι ο θεος ο ιδιος (σχολη φλαβιο). Ακομα κι ο Φεττελ που τον κραζεις (συχνα δικαιως), το δευτερο σκελος το προσπαθησε περισσοτερο στη Φερραρι.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#624383 Παραθέτω εδώ την άποψη μου γιατί το άλλο θέμα είναι για την McLaren.

Ο Alonso ξεκίνησε με εντυπωσιακές εμφανίσεις στην Minardi και ήταν αρκετά ικανός και λίγο τυχερός για να βρεθεί γρήγορα σε μια Renault ικανή για πρωτάθλημα παίρνοντας στην συνέχεια δύο τίτλους αρκετά νωρίς στην καριέρα του. Και μετά διάλεξε την καλύτερη ομάδα εκείνης της εποχής.
Αρχική σούμα 10 με τόνο.
Εντυπωσιακός στην πίστα, 2 κούπες, αποκαθήλωσε τον βασιλιά, σωστές επιλογές, φανατικό κοινό
Τα πάντα στρωμένα για να μεγαλουργήσει. Και μετά ήρθε το 2007...
Με όλα τα παραπάνω την είχε δει αυτοκράτορας και δεν μπόρεσε ποτέ να συμβιβαστεί με το γεγονός ότι αυτός ο ρουκι που είχε στο διπλανό γκαράζ ήταν άξιος για να συνυπάρχει με την Αυτού Μεγαλιότητα του.
Σε μια κακή αγωνιστικά χρόνια πρόσθεσε οποίο θανάσιμο αμάρτημα μπορεί να φανταστεί κανείς. Και το πλήρωσε μέχρι τέλους.
Καταδίκασε τον εαυτό του σε μη κορυφαίο μονοθέσιο τα αμέσως επόμενα χρόνια, δεν διάλεξε το σωστό όταν έπρεπε (ο Hamilton το έκανε όταν πολλοί μπούφοι με πρώτο εμένα τον έκραζαν), δεν επέμεινε με την Ferrari όπως επέμεινε ο Schumacher που έγραψαν και οι υπόλοιποι και με την συμπεριφορά του δεν κέρδισε ποτέ την Mercedes και δεν συσπείρωσε ποτέ την Honda στην τελευταία ζαριά.
Τελική σούμα κάτω από την βάση.
Δεν στάθηκε άτυχος, μόνος του έβγαλε τα ματάκια του.
Οι αδιαμφισβήτητες οδηγίκες ικανότητες συνοδεύτηκαν με λάθος επιλογές, έλλειψη υπομονής και ύβρεις κατά των εργοδοτών του.
Αυτός που θα μπορούσε να έχει όσα ο Hamilton έμεινε με όσα είχε πριν εμφανιστεί ο Hamilton. Ας πρόσεχε.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#624384 Δεν ειναι αυτο το θεμα με την Αυτου Μεγαθλιοτητα Του. Το τεχνικο κομματι δλδ. Ειναι οι αστικοι μυθοι που πρωτος αυτος συντηρει και κατ εξακολουθηση διαχεει ωσμωτικα στα Μίνιον του.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624404 @Mclaren-Queen και @ripper εγω ο ιδιος εχω πει οτι ο Αλονσο ειναι δυσκολος ανθρωπος και οτι διαφωνω με τις επιλογες του. Επιλογες οι οποιες του εχουν κοστισει πολυ ακριβα.

Αλλα απο εκει και περα, το εχετε παει στο αλλο ακρο το πραγμα. Αναφερθηκατε στους Χαμιλτον/Σουμυ που χτισανε τις ομαδες μπλα μπλα μπλα κατι που δεν καταφερε ο Ισπανος μπλα μπλα μπλα...

-Ο Γερμανος ειχε την τυχη να μεσουρανει σε μια περιοδο που μπορουσε να εκμεταλευτει το μεγαλο του προσον, την εργατικοτητα του. Σε μια εποχη με unlimited badget, σε μια ομαδα με ιδιοκτητη πιστα, σε συνθηκες που μπορουσε δηλαδη να κανει τη διαφορα. Βλεπετε τι κλαψα ριχνει μια ομαδα οταν χασει λιγες ωρες απο τις δοκιμες του χειμωνα ε? Για να καταλαβετε τι συντριπτικο πλεονεκτημα ειχε ο Σουμυ εκεινη την εποχη...

- Ο δε Λουης, ηταν ακομα πιο τυχερος και ειναι ακομα πιο αστειο να ισχυριστουμε οτι συνεβαλε στο χτιστιμο της Mercedes. Απλα η Μερσεντες ηταν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 δευτερολεπτο μπροστα απο ολους οταν ξεκινησε η hybrid era διαφορα που εκτοτε ροκανισαν οι αντιπαλοι και καταφεραν απλα να κερδιζουν τη Γερμανικη ομαδα που και που. Οποτε τα ευσημα πηγαινουν στους μηχανικους που σχεδιασαν/εφτιαξαν αυτον τον κινητηρα διαμαντι. Ολοι ξερουμε οτι ο κινητηρας εκανε τη διαφορα.

Επισης μην ξεχναμε οτι ο Λουης εμεινε στεγνος (χωρις τιτλο) στη Mercedes μολις 1 χρονο (οποτε δε θα του δωσουμε και το οσκαρ της υπομονης) και ο Σουμυ στη Φερραρι 4 χρονια. Ο Ισπανος προσπαθουσε 5 χρονια με τη Ferrari. Ο Σουμυ δεν εδωσε δικαιωματα κλαψας και πρεπει να το αναγνωρισουμε αυτο. Ο Λουης ομως που ειναι γνωστος κλαψιαρης, που κλαιει οταν 5 φορες το χρονο δεν εχει μονοθεσιο ικανο να κερδισει, θα ειχε σκοτωσει τη μιση ομαδα αν εμενε 5 χρονια στην αφανεια!

Οσον αφορα το Brawn συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ. Αυτος ναι. Επαιξε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο στο ποσο καλα ηταν τα μονοθεσια στις ομαδες του. Οπως παιζει ρολο μεχρι σημερα που βρισκεται σε αλλο ποστο η ικανοτητα που εχει στη διοικηση. Το δικο του ποστο εχει να κανει με το χτισιμο της ομαδας. Ξερετε οτι εχω καψουρα με τους οδηγους, αλλα οπως εχω πει πολλες φορες, ο ρολος του οδηγου ειναι πλεον μικρος αφου τη μεγαλη διαφορα την κανει το μονοθεσιο. Σιγουρα καποιοι μετριοι οδηγοι θα ειχαν παρει λιγοτερους τιτλους απο τους κορυφαιους Σουμυ/Λουη. Δεν το συζηταμε αυτο. Αλλα προσωπικα δε θα τους δωσω ευσημα για κατι που ΔΕΝ εκαναν, οπως η κατασκευη dominant μονοθεσιων!
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#624405 Τα ειπες ολα ρε φιλε. Ο Σουμι ετρεχε στο φιορανο και απο το σκοτάδι που έπεφτε, εβλεπε απο τα λεντ στο τιμονι την πιστα. (Κατα δήλωσή του). Και ο Γερμανος σιγα την υπομονή. Το 1996 ηταν χρεπαρα η φερραρι (έσπαγε σε γυρους σχηματισμου) Και απο το 1997 ειχε μονοθεσιο διεκδικητη. Μεχρι και ο Ερβαιν διεκδικησε τιτλο..
Και για τον Λουης φυσικα συμφωνω. Του εκατσε η αλλαγη κανονισμων και σαρωσε.
Δλδ αν δεν ακουγε τον Λαουντα και εμενε Μακλαρεν 1 τιτλο θα ειχε τωρα..

.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#624409
Geo f1 έγραψε:Τα ειπες ολα ρε φιλε. Ο Σουμι ετρεχε στο φιορανο και απο το σκοτάδι που έπεφτε, εβλεπε απο τα λεντ στο τιμονι την πιστα. (Κατα δήλωσή του).


Εχουμε λινκ για το παραπανω;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624414
A-Viper7 έγραψε:
Geo f1 έγραψε:Τα ειπες ολα ρε φιλε. Ο Σουμι ετρεχε στο φιορανο και απο το σκοτάδι που έπεφτε, εβλεπε απο τα λεντ στο τιμονι την πιστα. (Κατα δήλωσή του).


Εχουμε λινκ για το παραπανω;


Για αυτο με τα λεντ δεν ξερω αν θα βρει λινκ ο Γιωργος.

Αλλα οποιος παρακολουθουσε F1 εκεινα τα χρονια, ξερει οτι η Ferrari ξεσκιζοταν στις δοκιμες στην ιδιωτικη της πιστα. Και καλα εκανε φυσικα εφοσον δεν ηταν παρανομο και ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ οφελος...
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#624429 Δεν διαφωνώ σε αυτο. Απλα δεν μπορω να καταλαβω πως 10 λεντακια που φωτιζουν προς τον οδηγο μπορούν ταυτόχρονα να φωτίζουν και τον δρομο μπροστα απο το μονοθεσιο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#624430
A-Viper7 έγραψε:Δεν διαφωνώ σε αυτο. Απλα δεν μπορω να καταλαβω πως 10 λεντακια που φωτιζουν προς τον οδηγο μπορούν ταυτόχρονα να φωτίζουν και τον δρομο μπροστα απο το μονοθεσιο.


Αυτο να σου πω την αληθεια δεν το θυμαμαι, αλλα δε νομιζω οτι το ειπε κυριολεκτικα. Οπως το καταλαβαινω μπορει να το ειπε ετσι υπερβολικα ο Σουμυ για να δειξει οτι τους επιανε το βραδυ στην πιστα.