Θ'ανεβασω φωτο, αφου βγαλω πρωτα!
Με ταλαιπωρησαν να φερουν τα λαστιχα, ηθελαν και ισιωμα οι ζαντες και τωρα στρωσιμο τα λαστιχα...Να δω βολτα της προκοπης ποτε θα κανω.
Και σε μενα δακρυζει ελαχιστα ο θερμοστατης, αλλα ειπε ο γιατρος εκει, θα τον αλλαξω οταν παω για σερβις, δε αγχωνομαστε.
Επισης εχει μια διαρροη το παγουρι των υαλοκαθαριστηρων, το οποιο με μια γρηγορη ματια πρεπει να το σχεδιασε ο Νταλι, ετσι οπως ειναι στραβοχυμενο μεσα στο χωρο της μηχανης, και δε το βλεπω να βγαινει ευκολα (ευκολα=φτηνα).
Αυτα τα ηξερα ομως, πριν την αγορα.
Επισης περιμενω να ερθει ενα obd reader που εχω παραγγειλει, να κατεβασω και το torque pro να εχουμε μια εικονα σε real time. Το κακο ειναι οτι δε βλεπω να υπαρχει αισθητηρας πιεσης/θερμοκρασιας λαδιου. Στο Ν14 δεν υπαρχει σιγουρα δλδ, στον Ν18 γραφουν οτι υπαρχει αλλα πρεπει να προγραμματισεις μονος σου την εφαρμογη.
Anyway, το βλεπουμε οταν ερθει.
Σε πρωτη φαση θαρρω οτι εχω αγχωθει απο το διαβασμα για προβληματα κλπ πιο πολυ απ'οσο δικαιολογει η κατασταση.
Υπαρχει και κατι αρκετα αρνητικο στην υποθεση.
Το δικο μου δεν εχει sport button, το οποιο ηταν extra σε καποιες χωρες, της Ελλαδας συμπεριλαμβανομενης...
Και αυτα που ταζει, (λιγοτερη υποβοηθηση στο τιμονι, αποκριση γκαζιου, και ηχος εξατμισης) τα λιγουρευομουν ειναι η αληθεια.
Βεβαια εδω υπαρχει διπλη διχογνωμια. Καποιοι λενε οτι μπαινει κ τωρα με πατεντα κ καποιοι πως οχι.
Καποιοι λενε οτι αυτα τα s που δεν εχουν sport button εχουν ηδη λιγοτερη υποβοηθηση και κ πιο σβελτη αποκριση στο γκαζι και αλλοι πως... οι πρωτοι την πατησανε
Αντε βγαλε ακρη...
Εν τω μεταξυ, η επιλογη sport button κοστιζε κατα την παραγγελια γυρω στα +100$.
Ελεος δλδ. βαλτο το γαμ$δι μεσα κι ας μην ξερεις τι ειναι.
Φοβαμαι να παω να ρωτησω στο επισημο δικτυο εδω τι παιζει
υ.γ. Ποσο ηλιθιο δεικτη λαδιου μπορει να εχουν βαλει οι ανθρωποι??! Να τους ελεγες βαλτε οτι πιο δυσαναγνωστο γινεται... τετοια κεντα δε θα καθοταν
Κατα τ'αλλα ολα κομπλε , το βλεπω και χαμογελαω σα χαζουλης