Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#622415
panos2171 έγραψε:Το βασικό θέμα είναι η αντιρρυπαντική τεχνολογία και όχι αν έχει μιμπλικια. Θεωρητικά ένα Euro2 ρυπαίνει περισσότερο από ένα euro5.

< Note >


ναι αλλα μετα μπαινει το ερωτημα
Μητσος euro -23 με διανυθεντα 3-4κ χλμ ετησια,ή euro 6 οτιδηποτε με 40κ ετος ειναι πιο ρυπογονο?
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#622423 Για αυτό και δεν μπορεί να βρεθεί μια μέση λύση πόσο μάλλον να θέσεις αντικίνητρα για να αναγκάσεις κάποιον να πουλήσει το παλιό του αυτοκίνητο.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#622440 Α!!! Μπράβο οπότε για πείτε, 15000 χλμ με 135 ή το έτος 5000 με 90 γρ η 1500 με 230 περίπου?? Πραγματικά ετήσια νούμερα.....
Επίσης τα γραμμάρια σε τι στροφές τα μετράνε??? Θυμάμαι η Thesis που είχα στα 10 χρόνια είχε μέση ταχύτητα 47χλμ/ ώρα για βρείτε πόσα γραμ δυοξειδιο είχε δημιουργήσει στα 140.000


< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#622447
panos2171 έγραψε:Για αυτό και δεν μπορεί να βρεθεί μια μέση λύση πόσο μάλλον να θέσεις αντικίνητρα για να αναγκάσεις κάποιον να πουλήσει το παλιό του αυτοκίνητο.

< Note >


μια λυση για αυτο θα ηταν η ενσωμαατωση στα καυσιμα.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#622453
dimviii έγραψε:
panos2171 έγραψε:Για αυτό και δεν μπορεί να βρεθεί μια μέση λύση πόσο μάλλον να θέσεις αντικίνητρα για να αναγκάσεις κάποιον να πουλήσει το παλιό του αυτοκίνητο.

< Note >


μια λυση για αυτο θα ηταν η ενσωμαατωση στα καυσιμα.

Και άλλη ενσωμάτωση; Πληρώνουμε φόρους με λίγο απο καύσιμο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#622463
bill33 έγραψε:
dimviii έγραψε:
panos2171 έγραψε:Για αυτό και δεν μπορεί να βρεθεί μια μέση λύση πόσο μάλλον να θέσεις αντικίνητρα για να αναγκάσεις κάποιον να πουλήσει το παλιό του αυτοκίνητο.

< Note >


μια λυση για αυτο θα ηταν η ενσωμαατωση στα καυσιμα.

Και άλλη ενσωμάτωση; Πληρώνουμε φόρους με λίγο απο καύσιμο.


Ειναι δικαιο ομως Βιλλ,οσο μετακινεισαι πληρωνεις.Δεν υπαρχει αλλος τροπος.
Ασε που δεν νομιζω οτι θα ειναι μεγαλη η αυξηση,εαν διαιρεσεις πχ τα 1,4 δις αν θυμαμαι καλα των τελων, με τα ετησια καταναλωθεντα λιτρα ολων των καυσιμων.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#622467 Αν το έχεις στο δρόμο να πιάνει θέση και δεν το κουνάς (ή το κουνάς σπάνια), δεν πρέπει να πληρώνεις;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#622468
Asimov έγραψε:Αν το έχεις στο δρόμο να πιάνει θέση και δεν το κουνάς (ή το κουνάς σπάνια), δεν πρέπει να πληρώνεις;


και γιατι πρεπει να πληρωσεις εαν το εχεις παρκαρισμενο και δεν μολυνεις καθολου,δεν επιβαρυνεις το οδικο δικτιο κλπ?
θα μπορουσε πχ να υπαρχει ενα μικρο κοστος σηματος πχ 50-100 ευρω για ολα τα ιχ,και τα υπολοιπα να ενσωματωθουν στα καυσιμα. Ετσι και αυτος που το εχει παρκαρισμενο μονιμα θα πληρωνει.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#622490 Ας μειώσουν τους φόρους πρώτα και τη τιμή του διυλιστηρίου κατά δεύτερον από το καύσιμο, κι ας τα βάλουν μετά στο καύσιμο...
Άβαταρ μέλους
By theo13
#622509
dimviii έγραψε:
Asimov έγραψε:Αν το έχεις στο δρόμο να πιάνει θέση και δεν το κουνάς (ή το κουνάς σπάνια), δεν πρέπει να πληρώνεις;


και γιατι πρεπει να πληρωσεις εαν το εχεις παρκαρισμενο και δεν μολυνεις καθολου,δεν επιβαρυνεις το οδικο δικτιο κλπ?
θα μπορουσε πχ να υπαρχει ενα μικρο κοστος σηματος πχ 50-100 ευρω για ολα τα ιχ,και τα υπολοιπα να ενσωματωθουν στα καυσιμα. Ετσι και αυτος που το εχει παρκαρισμενο μονιμα θα πληρωνει.
Πολύ ρεαλιστικό ακούγεται αλλά δε ξέρω πως θα χτυπούσε την οικονομία μέσω της αύξησης του κόστους των οδικών μεταφορών

.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#622513 Αδικως βασανιζεστε. Εχετε δει κανενα ενδιαφερον απο τους κυβερνωντες τωρινους και παλιοτερους να ενδιαφερονται για την αναλογικοτητα η το δικαιο των μετρων που λαμβανουν; Μονο να γεμισει το ταμειο τους ενδιαφερει.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#622524 Eνα αλλο θεμα ειναι οτι το δικαιο ο καθενας το εννοει οπως τον συμφερει. Πχ το να βαλεις ολους τους φορους στην βενζινη εξυπερετει τους πλουσιους και οχι τους μεσαιους/φτωχους. Μαλιστα εχει διπλο καλο, γιατι η ανοδος της τιμης της βενζινης αδειαζει τους δρομους και ετσι οι πλουσιοι κυκλοφορουν ποιο ευκολα.

Αυτοκινητα τα οποια ειναι παρκαρισμενα σε δημοσιους δρομους ειδικα μεσα σε πολεις επιβαρυνουν το κυκλοφοριακο γιατι δεν αφηνουν χωρο για αυτα που κινουνται. Πρεπει να πληρωνουν και αρκετα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#622530
theo13 έγραψε:
dimviii έγραψε:
Asimov έγραψε:Αν το έχεις στο δρόμο να πιάνει θέση και δεν το κουνάς (ή το κουνάς σπάνια), δεν πρέπει να πληρώνεις;


και γιατι πρεπει να πληρωσεις εαν το εχεις παρκαρισμενο και δεν μολυνεις καθολου,δεν επιβαρυνεις το οδικο δικτιο κλπ?
θα μπορουσε πχ να υπαρχει ενα μικρο κοστος σηματος πχ 50-100 ευρω για ολα τα ιχ,και τα υπολοιπα να ενσωματωθουν στα καυσιμα. Ετσι και αυτος που το εχει παρκαρισμενο μονιμα θα πληρωνει.
Πολύ ρεαλιστικό ακούγεται αλλά δε ξέρω πως θα χτυπούσε την οικονομία μέσω της αύξησης του κόστους των οδικών μεταφορών

.


εαν ειχαμε εικονα για τα πωληθεντα λιτρα ετησια σε ολα τα καυσιμα,δεν θα ηταν δυσκολο να υπολογισθει.
Εχω την αισθηση οτι θα μιλαμε για πολυ λιγα λεπτα του ευρω επιβαρυνση.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#622531
GTS έγραψε:Eνα αλλο θεμα ειναι οτι το δικαιο ο καθενας το εννοει οπως τον συμφερει.


φυσικα και ισχυει,ξερεις τι ειναι να κανεις 30-50-70κ χλμ το χρονο,να μολυνεις να επιβαρυνεις το δικτιο και να μην πληρωνεις τιποτα? Μια χαρα ειναι.
Οταν καποιοι αλλοι εχουν πληρωσει πανω απο 12.000 ευρω στα 15 ετη για 71κ χλμ?
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#622661
dimviii έγραψε:
Asimov έγραψε:Αν το έχεις στο δρόμο να πιάνει θέση και δεν το κουνάς (ή το κουνάς σπάνια), δεν πρέπει να πληρώνεις;


και γιατι πρεπει να πληρωσεις εαν το εχεις παρκαρισμενο και δεν μολυνεις καθολου,δεν επιβαρυνεις το οδικο δικτιο κλπ?
θα μπορουσε πχ να υπαρχει ενα μικρο κοστος σηματος πχ 50-100 ευρω για ολα τα ιχ,και τα υπολοιπα να ενσωματωθουν στα καυσιμα. Ετσι και αυτος που το εχει παρκαρισμενο μονιμα θα πληρωνει.


Πολύ καλή πρόταση!
Αυτή την στιγμή, το VW 1.4 20ετίας κάνει 3.000Km τον χρόνο και πληρώνει 225€ τέλη κυκλοφορίας και το QQ 1.5 diesel κάνει 30.000Km τον χρόνο και πληρώνει 89€ τέλη κυκλοφορίας. Προφανώς το κράτος εισπράττει περισσότερα από το QQ μέσω της φορολογίας των καυσίμων, τα τέλη κυκλοφορίας όμως δεν έχουν καμία λογική.