Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#622070 Πόσα χλμ έκανες στα 5 χρόνια;
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#622075 Την πρώτη φορά που αλλάχθηκε ο θερμοστάτης το αμάξι είχε κάνει ήδη περίπου 151.000 χλμ. Από τότε μέχρι σήμερα άλλα 73.000 χλμ με αυτόν που έβαλα προ 5ετίας.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#622076 Με λίγα λόγια ο δεύτερος (μετά τον εργοστασιακό δηλ.) θερμοστάτης που μπήκε φαίνεται να άντεξε περίπου τα μισά χλμ σε σχέση με τον αρχικής τοποθέτησης.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#622080 Δε νομίζω οτι το αντίκτυπο είναι τοσο τραγικό στην κατανάλωσή σου.

Είχα κ εγώ τέτοιο πρόβλημα για περίπου ενάμιση χρόνο με το Φιέστα, το οποίο σε χειμερινό ταξίδι, απλά δε ζέσταινε ούτε καν την καμπίνα. Τέτοιο θέμα. Στο κρυφό μενού έβλεπα εν κινήσει με νορμάλ ταχύτητες κάτι 50-55 βαθμούς αντί 86-89.

Όταν αλλάχτηκα δοξάσαμε το θεό της μηχανικής που αμήν είχαμε ζέστη στα πόδια μας. Από άποψη κατανάλωσης η διαφορά ήταν ένα μαξ 0.5 λτ/100 στην περίπτωσή μου.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#622082 Καλημέρα. Περίπου στα 0,5 λτ/100χλμ είναι η εκτιμώμενη αύξηση της κατανάλωσης και στην περίπτωσή μου. Σήμερα το πρωί που ξεκίνησα για τη δουλειά, σε διαδρομή 17χλμ που έγιναν σε μισή ώρα και με μερικό μποτιλιάρισμα καθ' οδόν (θερμοκρασία περιβάλλοντος 8-9 βαθμοί), δεν είδα πάνω από 84 βαθμούς. Αν λειτουργούσε σωστά ο θερμοστάτης λογικά θα έπρεπε να δω περί τους 89-90 ή και παραπάνω, καθώς ανοίγει στους 92 σε αυτό το μοτέρ. Σίγουρα δεν είναι η συντέλεια του κόσμου, αλλά δεν παύει να είναι λειτουργία του κινητήρα σε λάθος θερμοκρασίες και λόγω του ότι είμαστε στην καρδιά του χειμώνα αυτό έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία (θέρμανση καμπίνας κλπ). Αν το πρόβλημα υφίστατο καλοκαιριάτικα οπωσδήποτε θα ήταν αμελητέος ο όποιος αντίκτυπος.
Σε κάθε περίπτωση το θεωρώ απαράδεκτο, γνήσιος θερμοστάτης να μη λειτουργεί σωστά σε τόσο λίγα χλμ (73.000) από την τοποθέτησή του στο αμάξι, όπου συν τοις άλλοις ολόκληρο το κύκλωμα ψύξης (υγρό ψύξης, κολλάρα, αντλία) έχουν αλλαχθεί πρόσφατα.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#622083 Αν όντως είναι σωστές οι θερμοκρασίες που αναγράφονται στο κρυφό μενού (και εγώ δε θα έμπαινα στον κοπο να το δω αν δεν έβλεπα τη βελόνα που ουτε καν έφτανε στη μέση (παρένθεση στην παρένθεση στο φιέστα η βελόνα από τους 77 ως 99 έδειχνε "90" οπότε έτσι το κατάλαβα αρχικά)) δεν θα έκανα κάτι στη θέση σου (άμεσα τουλ΄άχιστον). Είχα κάνει 80 90.000 χλμ με αυτόν τον τρόπο και αν εξαιρέσεις οτι το αμάξι δούλευε πλούσιο μιγμα για περισσότερο από όσο έπρεπε, δεν ειχε κάποια άλλη παρενέργεια.

5 χρόνια είναι αυτά, τα μανίσια ανταλλακτικά έχουν 2ετή εγγύηση, μην τρελαίνεσαι!

Κ γω σε καινούριο αμάξι στα ~12 χιλ. χιλιόμετρα (τρίμηνο) βρήκα τελειωμένο αμορτισέρ. Τι έπρεπε να κάνω ; :lol:
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#622086 Στο Opel Astra H δεν υπάρχει καν ενδεικτικό όργανο θερμοκρασίας ψυκτικού παρά μόνο μια λυχνία που ανάβει όταν έχει ήδη συμβεί υπερθέρμανση στο κύκλωμα...Υπάρχει βέβαια το λεγόμενο κρυφό μενού στο οποίο (παλιότερα, αρχές 2015) ξεκίνησα να μπαίνω κι έτσι τότε διαπίστωσα το πρόβλημα με τον εργοστασιακό θερμοστάτη. Πρακτικά δηλαδή ο μέσος οδηγός πολύ δύσκολα σε αυτό το αυτοκίνητο θα καταλάβει πρόβλημα με θερμοστάτη που παραμένει μερικώς έστω ανοικτός από το ξεκίνημα λειτουργίας του κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#622111 Όλοι οι θερμοστάτες την ακούν μετά από χρόνια/χλμ. Ορισμένοι και σε λιγότερο από 5 χρόνια ή 70k. Και στο 307 μου την άκουσε, τον άλλαξα (viewtopic.php?f=28&t=342) και την άκουσε ξανά μετά από 5-6 χρόνια. Αν πιάνουν τα χέρια σου, άλλαξέ τον μόνος σου. Γιατί είναι τόσο ακριβός ο δικός σου; Είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ή έρχεται με ολόκληρο κέλυφος;
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#622138 Έρχεται μαζί με το κέλυφος και τον αισθητήρα θερμοκρασίας κοιυμπωμένο πάνω του. Είναι αυτός ο εν λόγω θερμοστάτης:
http://www.opelbouga.gr/gm-opel-el-2.html
http://www.e-opel.gr/shop/4-%CE%BC%CE%B ... %87%CE%B5/
Άβαταρ μέλους
By italakias
#622315 Η εκτιμηση καταναλωσης που εκανες ειναι 100% λανθασμενη και αυτο γιατι επηρεαζεται απο τις καιρικες συνθηκες και την ιδια την οδηγηση που αποκλειεται να ειναι εντελως ιδια καθε φορα.
Προφανως δεν εχει αλλαξει τιποτα στην καταναλωση.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#622688 Εν τω μεταξύ χθες μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά (17 χλμ απόσταση, εξωτερική θερμοκρασία 12-13 βαθμοί) έκλεισα τελείως το καλοριφέρ για αν δω θερμοκρασίες ψυκτικού. Όσο και να το πίεσα, δεν πήγαινε σε πορεία πάνω από 84-85 βαθμούς. Μόνο σε μποτιλιάρισμα ανέβαζε παραπάνω.
Είμαι βέβαιος πλέον ότι έχει θεματάκι ο θερμοστάτης (δεν κλείνει τελείως).
Άβαταρ μέλους
By teddx
#622821 Εμένα φυσιολογικά μου φαίνονται τα νούμερα...Που δεν σου ανέβαζε σε πίεση και σε ανοιχτό δρόμο λογικό που φαίνεται για τέτοια εποχή με χαμηλές θερμοκρασίες. Λόγω χαμηλής θερμοκρασίας του αέρα που χτυπάει στο ψυγείο το ψύχει και λόγο κίνησης ο αέρας έρχεται συνεχώς κρύος αερας Σταματημένος επειδή δεν ανανεώνεται ο εξωτερικός αέρας γύρω από το ψυγείο δεν ανακυκλώνεται και ανεβαίνει η θερμοκρασια. Αν πχ ανάψεις και καλοριφέρ μπορεί να δεις και κανένα βαθμό παρακάτω γιατί ο ζεστός αέρας μέσα στην μηχανή οδεύει προς την καμπίνα του αυτοκινήτου.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By italakias
#622824
lazarefa έγραψε:Εν τω μεταξύ χθες μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά (17 χλμ απόσταση, εξωτερική θερμοκρασία 12-13 βαθμοί) έκλεισα τελείως το καλοριφέρ για αν δω θερμοκρασίες ψυκτικού. Όσο και να το πίεσα, δεν πήγαινε σε πορεία πάνω από 84-85 βαθμούς. Μόνο σε μποτιλιάρισμα ανέβαζε παραπάνω.
Είμαι βέβαιος πλέον ότι έχει θεματάκι ο θερμοστάτης (δεν κλείνει τελείως).

Ο θερμοστατης στο μποτιλιαρισμα ειναι σχεδον παντα ανοιχτος.
Παντως αν θες να διαπιστωσεις την σωστη λειτουργια του,μπορεις με την πρωινη εκκινηση να πιασεις τα δυο κολαρα.
Φυσιολογικα μεχρι να αναψει το βεντιλαυερ θα πρεπει να εχπυν διαφορετικη αιαθηση θερμοτητας.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#622852 Είναι προφανές ότι δεν κλείνει καλά ο θερμοστάτης, άλλαξέ τον την επόμενη φορά που θα μπει το αμάξι στο συνεργείο για κάτι μεγάλο. Αν χειροτερέψει (κολλήσει ανοιχτός) τότε θα χρειαστεί να τον αλλάξεις άμεσα.