- 14 Ιαν 2020, 21:57
#622471
Ομολογώ πως από τις τρέχουσες γενιές των μικρών δεν έχω ιδία εικόνα, όμως μέχρι και στην προηγούμενη που έχω εικόνα από Corsa και fiesta τουλάχιστον, προφανώς και είναι οκ για ταξίδι, αλλά έχω την αίσθηση πως στερούνται σίγουρα ηχομόνωσης στην εθνική (Ταχύτητες περί τα 140 ας πούμε) και γενικά δεν με έπεισαν τουλάχιστον για τα δικά μου θέλω.
Είμαι σίγουρος πως οποιοδήποτε από τα τρέχοντα μικρά θα είναι άψογο στον δρόμο και σίγουρα βελτιωμένο σε ηχομόνωση, ενώ και από εξοπλισμό έχουν τα πάντα πια. Ένα άλλο πρόβλημα που εντοπίζω είναι πως μόνο το fiesta το βρίσκω κάπως όμορφο, αλλα δείχνει κάπως ψηλό από κοντά, που με χάλασε αρκετά (με st line σώζεται σημαντικά).
Ενδεικτικά ένα Ibiza που configurάρισα (συγγνώμη για το λεξιλογικό ατόπημα) για να έχει τον εξοπλισμό που να με κάνει να πω "δεν με νοιάζει η εμφάνιση", ακουμπάει τα 18Κ (που εκεί παίζουμε σε T-Roc, σχεδόν καινούρια FR Leon, 118)
Επίσης να πω την προκατειλλημένη αμαρτία μου, δυσκολεύομαι να δώσω δικά μου 15-16Κ για μίνι, εφόσον κιόλας δεν με ενθουσιάζουν εμφανισιακά, από τη στιγμή που στα ίδια χρήματα παίζουν ή έχουν παίξει κατά καιρούς ικανοποιητικές (?) περιπτώσεις σε golf, leon, f20 τα οποία και τα 3 τα βρίσκω μία χαρά εμφανισιακά και σε ορισμένα specs εξαιρετικά κιόλας.
Προφανώς πάμε σε σύγκριση καινούριο vs μεταχειρισμένο - τέρμα εξοπλισμένο vs σχετικά καλά εξοπλισμένο κ.ο.κ. πάλι με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Εdit: Να προσθέσω πως και το 208 που είναι κουκλάκι για τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο πρέπει να φτάσεις στα 16.5Κ για να το πάρεις βασική έκδοση με 100 άλογα, αλλιώς στο budget μου μόνο τάφοι 75 αλόγων παίζουν (not exactly ταξιδιάρικο δηλαδή). Γενικά, όσο κοιτάζω την κατηγορία νομίζω πως λόγω εμπορικότητας είναι ένα κλικ ακριβότερα αναλογικά με τα μεγαλύτερα από όσο θα ήθελα.